*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 45
累積人氣: 5475
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 30 日  星期五   陰天


1,2,3,4,5,6,7,8,9。最大係10呀 愉快 分類: 未分類

今日, 上左好悶下, 好眼訓既mkt

都冇咩點既, 訓下醒下咁啦

我都明到好多野既, 可能係飲左野既關係

下次我又駛唔駛買定d先呀^^

我諗都可能要啦, 哈哈=]

今日上左3堂mkt , 咁就又1課啦, 好開心呀

下次再係咁上堂我都ok架, 因為心1情都唔錯呀

12月4號就有身份證拎啦^^

之後今日叫左新外賣, 都ok既

係唔知點解冇縵魚反食呀

咁都冇咩既, 我就唔係特別中意, 不過都冇理由

咁硬既反, 同埋咁少汁喔><

下次我諗都要嗌多汁架啦

咁開心既lunch好快就冇左啦

因為, 今日jassica都遲左落堂

咁都冇他既, 係上acc堂果陣都幾開心,

仲有得畫公仔tim haha

咁之後好悶又好悶咁上acc

都唔明呀, 咩係機會成本呀

之後, 我都問左好耐

個個都好似明咁呀, 係得我1個人唔明呀

唔通「都是我的錯」, 唉*~

之後lillian都幫左我1下

係由1,2,3,4,5,6,7,8,9, 之中, 最大果個數係咩呀!?

我既答案係10呀, 我真係痴線黍

我都唔知點解我可以答係10呀

之後成班都由死氣沉沉, change到笑到停唔到

真係咁好笑咩, 係呀, 真係好好笑

仲要有好多個例子, 都唔知係唔係我太過份啦

令到佢地都好似想教識我咁

不過又唔知點教呀,

阿sir今日都跪左係地啦

我就笑死左啦。

都冇咩既

係-口-"

仲要有阿shan姐既1句

邊個係10號呀,

唉*~ 我咪係10號囉, 笑死我啦^^

我諗我既數學係唔係真係符符66咁拎到個f啦

^^多謝晒, 我班好朋友。

朋友唔=fd, fd唔=朋友, 係2回事喔

記住呀!!