好多野都唔明呀...
點去考試呀
真係唔知點解...個人既問題
人地既問題...自己都會去理呀
見到人地唔開心, 自己都會跟住唔開心呀。
好傻呀禾, 我都知。
不過都係呃唔到自己...過唔到自己果關
係呢!? 見到自己既成績 唔開心
見到身邊既同學仔佢地都好高分...
好想有佢地咁高分呀...
我會比心機架啦...我真係有比心機去做
不過, 係我用錯方法
我下次真係要小心d啦..下次就係..
下星期2呀
上acc堂都係呀...今日呢!?
....好想死呀...
今日text M5..我真係溫左好耐。
仲同X LEE, 傾左好耐
唔知係唔係因為有同病相憐既原因
佢又咁岩同我同台...
之後大家就有排傾啦。
哈哈=] 今晚都係要返工..
不過我知我既英文唔好...
會影響到...ACC唔到
其他科都唔好呀..
做埋個12月就得架啦, 加油呀!!!!
今日都算係咁啦...之後放工
仲有人陪我返屋企TIM呀
好開心...因為可以1路傾計...又傾下心事
咁又1日...好多事發生左啦...
好事唔好既事都過左去啦...
聽日返2點...今晚都唔早D訓..抵死啦~
甚麼都不愛
作曲 : 黃思彥
作詞 : 林夕
編曲 : 黃思彥@Baron
監製 : 伍樂城@Baron
怎想像 再為愛 天天與心決賽
再下去我將痴呆 等與他有未來
只懂等待 去被愛
就像自縛手腳後跳海
等他拯救示愛
往後做人憑何自愛
* 早受夠教訓
為段段情人太苦心
也許當眼光曠大怎希罕這些男人 *
# 甚麼都不愛 只喜歡自由
已給束縛夠 行樂憑自救
再也沒有為愛哭的理由
伴侶本非罕有
甚麼都想愛 最喜歡浪遊
也許整個世界走一走
小小哀愁 全溜走
人若胸襟廣
事事都可看透
(多少哀愁 全溜走
憑自己雙手
令內心都富有) #
新的生活 似競賽
若令自己苦澀便放開
得到好處便愛
夠獨立才容易被愛
Repeat * # #
|