*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 21
累積人氣: 5451
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 23 日  星期五   晴天


唔明呀>﹏< 鬱悶 分類: 未分類

好多野都唔明呀...

點去考試呀

真係唔知點解...個人既問題

人地既問題...自己都會去理呀

見到人地唔開心, 自己都會跟住唔開心呀。

好傻呀禾, 我都知。

不過都係呃唔到自己...過唔到自己果關

係呢!?  見到自己既成績  唔開心

見到身邊既同學仔佢地都好高分...

好想有佢地咁高分呀...

我會比心機架啦...我真係有比心機去做

不過, 係我用錯方法

我下次真係要小心d啦..下次就係..

下星期2呀

上acc堂都係呀...今日呢!?

....好想死呀...

今日text M5..我真係溫左好耐。

仲同X LEE, 傾左好耐

唔知係唔係因為有同病相憐既原因

佢又咁岩同我同台...

之後大家就有排傾啦。

哈哈=] 今晚都係要返工..

不過我知我既英文唔好...

會影響到...ACC唔到

其他科都唔好呀..

做埋個12月就得架啦,  加油呀!!!!

今日都算係咁啦...之後放工

仲有人陪我返屋企TIM呀

好開心...因為可以1路傾計...又傾下心事

咁又1日...好多事發生左啦...

好事唔好既事都過左去啦...

聽日返2點...今晚都唔早D訓..抵死啦~

甚麼都不愛
作曲 : 黃思彥
作詞 : 林夕
編曲 : 黃思彥@Baron
監製 : 伍樂城@Baron

  怎想像 再為愛 天天與心決賽
  再下去我將痴呆 等與他有未來

  只懂等待 去被愛
  就像自縛手腳後跳海
  等他拯救示愛
  往後做人憑何自愛

  * 早受夠教訓
     為段段情人太苦心
     也許當眼光曠大怎希罕這些男人 *

  # 甚麼都不愛 只喜歡自由
     已給束縛夠 行樂憑自救
     再也沒有為愛哭的理由
     伴侶本非罕有
     甚麼都想愛 最喜歡浪遊
     也許整個世界走一走
     小小哀愁 全溜走
     人若胸襟廣
     事事都可看透
    (多少哀愁 全溜走
     憑自己雙手
     令內心都富有) #

  新的生活 似競賽
  若令自己苦澀便放開
  得到好處便愛
  夠獨立才容易被愛

  Repeat * # #