*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 79
累積人氣: 5562
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 21 日  星期三   晴天


行街...紙呀 開心 分類: 未分類

1早8點幾就起左身啦

尋日原來...都未做得晒功課呀

都唔知係唔係*** 我太懶訓呀

都係我..太眼訓啦

訓著左...好彩係8點幾就醒左

1醒又係功課

咁都要係10點幾先SD到呀

唔知MISS會唔會收唔到TIM呀

不過都算係做左...遲左交都冇計啦

...今日星期3...21號

都係1個唔錯既日子呀

又係1...好中意個1字tim呀

之後...係11點出門口

點解咁早...都係因為身份證呀

我今日終於捨得去啦...去影個相...

打個指模...咁就OK啦

我係11點9到到啦...都幾多人下

係= = 左d啦...因為係12點07分  我就影埋相同埋打左指模*

哈哈=]之後1路等1路打機...打打下機都可以訓著左呀..

我真係好冇用呀...點解會咁架

我真係好眼訓定啦...

之後...哈哈=] 有個嬸嬸...

佢行埋黍我隔離  同我講...夠18歲啦喔

幫你登記做選民...咁我就做左選民啦

都唔知係唔係真架...咁都得^^

之後等到1點半到先ko晒...咁都冇他既

咁就咁啦...咁就去買包食...食完又要返工啦。

咁今日都算係咁啦...

我冇收多左錢呀...又冇收少左喔

都真係第1次...哈哈=]

真係估都估唔到呀。

又冇人偷野呀^^"

可惜今日又要開ot啦

因為要返屋企做功課..

點解要咁做喔

冇啦啦...有人黍接我呀...可惜

唔知係唔係因為168...1套既hello hitty  八達通呀

真係好令..好得意

可惜冇必要...最後都係冇買到

行左陣街...好攰

今日心情都唔錯...係....唔知點解

唔中意過份既執著

同埋...唔中意過分既做作...

我唔會為左咁少既事開心...

我會擔心...擔心訓教既時間唔夠

...做到自己本份啦...手指起泡呀。

好痛...不過都係咁啦...都冇可避免。