1早8點幾就起左身啦
尋日原來...都未做得晒功課呀
都唔知係唔係*** 我太懶訓呀
都係我..太眼訓啦
訓著左...好彩係8點幾就醒左
1醒又係功課
咁都要係10點幾先SD到呀
唔知MISS會唔會收唔到TIM呀
不過都算係做左...遲左交都冇計啦
...今日星期3...21號
都係1個唔錯既日子呀
又係1...好中意個1字tim呀
之後...係11點出門口
點解咁早...都係因為身份證呀
我今日終於捨得去啦...去影個相...
打個指模...咁就OK啦
我係11點9到到啦...都幾多人下
係= = 左d啦...因為係12點07分 我就影埋相同埋打左指模*
哈哈=]之後1路等1路打機...打打下機都可以訓著左呀..
我真係好冇用呀...點解會咁架
我真係好眼訓定啦...
之後...哈哈=] 有個嬸嬸...
佢行埋黍我隔離 同我講...夠18歲啦喔
幫你登記做選民...咁我就做左選民啦
都唔知係唔係真架...咁都得^^
之後等到1點半到先ko晒...咁都冇他既
咁就咁啦...咁就去買包食...食完又要返工啦。
咁今日都算係咁啦...
我冇收多左錢呀...又冇收少左喔
都真係第1次...哈哈=]
真係估都估唔到呀。
又冇人偷野呀^^"
可惜今日又要開ot啦
因為要返屋企做功課..
點解要咁做喔
冇啦啦...有人黍接我呀...可惜
唔知係唔係因為168...1套既hello hitty 八達通呀
真係好令..好得意
可惜冇必要...最後都係冇買到
行左陣街...好攰
今日心情都唔錯...係....唔知點解
唔中意過份既執著
同埋...唔中意過分既做作...
我唔會為左咁少既事開心...
我會擔心...擔心訓教既時間唔夠
...做到自己本份啦...手指起泡呀。
好痛...不過都係咁啦...都冇可避免。
|