*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 37
累積人氣: 5467
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 22 日  星期四   晴天


好正呀 愉快 分類: 未分類

開心嗎!?

今日真係好開心呀

1來我又交到功課

2來我又可以聽到好多笑話

3來係放左學, 又可以1齊食野呀

食咩野...去飲茶呀。

哈哈=]

我記得既呢...就有

第1個:「點解企鵝個肚係白色!?」

答案係...........因為對手只可以塗到個肚, 所以個肚係白色

第2個:「黑猫同白猫行行下...咁白猫叭左係倒...咁黑猫第1句同白猫講d咩呀!?」

答案係...........(指示)唔好用平常人既眼光去諗  ...係喵左1聲

第3個:「m黍果陣會點...」

答案係...........出奇蛋...因為驚奇(經期)不斷

第4個:「小熊維尼剪左頭髮之後會變咩」

答案係...........削髮為尼(維尼)

第5個:「咁雪糕係咩粉買到呀」

答案係...........賒粉

皇后似咩?
似廣場,因為皇后像廣場

...真係好好笑

仲有...咩係沖4次  先沖得走

係有 隻雀仔 (1)跌落水、 (2) 跌落水、 (3)跌落水,有隻雀仔
(4)跌落水,被水沖去

之後係飲茶果陣都...傾左好耐計...好開心架。

但係果個...去會展果個talk 就真係唔知啦

我就唔係咁想去呀...我怕我訓著左呀。

之後係飲完茶之後...仲同poyi去左行街。

有好多令3呀...但係都唔知幾時先有錢買呀

都ok既...係長左d啦

我就唔太岩著啦...poyi就..可以啦^^

之後...好開心咁返屋企...

冇收穫...哈哈=p 咁都好既..唔駛晒咁多錢

之後1返到屋企又訓lu我...

好多人hi過我...sorry呀..我訓左呀

我真係眼訓啦...到12點幾先識醒

溫書啦..仲有4個中就要到學校啦...

食埋個lunch...姐係...仲有幾多時間係可以溫呀...^^

係喔我餐DINNER都食唔到LU...

係2點幾先沖面面食呀^^