開心嗎!?
今日真係好開心呀
1來我又交到功課
2來我又可以聽到好多笑話
3來係放左學, 又可以1齊食野呀
食咩野...去飲茶呀。
哈哈=]
我記得既呢...就有
第1個:「點解企鵝個肚係白色!?」
答案係...........因為對手只可以塗到個肚, 所以個肚係白色
第2個:「黑猫同白猫行行下...咁白猫叭左係倒...咁黑猫第1句同白猫講d咩呀!?」
答案係...........(指示)唔好用平常人既眼光去諗 ...係喵左1聲
第3個:「m黍果陣會點...」
答案係...........出奇蛋...因為驚奇(經期)不斷
第4個:「小熊維尼剪左頭髮之後會變咩」
答案係...........削髮為尼(維尼)
第5個:「咁雪糕係咩粉買到呀」
答案係...........賒粉
皇后似咩?
似廣場,因為皇后像廣場
...真係好好笑
仲有...咩係沖4次 先沖得走
係有 隻雀仔 (1)跌落水、 (2) 跌落水、 (3)跌落水,有隻雀仔
(4)跌落水,被水沖去」
之後係飲茶果陣都...傾左好耐計...好開心架。
但係果個...去會展果個talk 就真係唔知啦
我就唔係咁想去呀...我怕我訓著左呀。
之後係飲完茶之後...仲同poyi去左行街。
有好多令3呀...但係都唔知幾時先有錢買呀
都ok既...係長左d啦
我就唔太岩著啦...poyi就..可以啦^^
之後...好開心咁返屋企...
冇收穫...哈哈=p 咁都好既..唔駛晒咁多錢
之後1返到屋企又訓lu我...
好多人hi過我...sorry呀..我訓左呀
我真係眼訓啦...到12點幾先識醒
溫書啦..仲有4個中就要到學校啦...
食埋個lunch...姐係...仲有幾多時間係可以溫呀...^^
係喔我餐DINNER都食唔到LU...
係2點幾先沖面面食呀^^
|