*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 14
累積人氣: 5444
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 8 日  星期六   晴天


擔心又有用咩!? 愉快 分類: 未分類

今日, 做左d都唔知係唔係白痴既野

係某人既心目中, 可能係白痴都冇人有既野

我呢!?

今日係4點到就收左工啦, 都係咁啦

我都算係第1~2次同阿細yee 1齊開機啦

咁都冇咩點既, 最後4點半先收得工呀

之後同左阿ling, 之後阿yee又放食反啦

咁咪1齊食lu*都唔錯呀

好耐冇去到食扒啦。 明知自己唔太舒服,

都要走去食既, 係唔係白痴呀我。

咁都冇咩點既, 係喉嚨唔多舒服呀。

咁都冇咩既, 可能係尋晚玩得太夜啦。

唉*咁都冇咩既

係...好攰咁囉。

係食埋野之後, 約左阿翊去行街街呀

最後既決定, 都係去左扭蛋蛋呀

好開心呀, 佢我就唔知啦, 我知既係

我呢!? 銀包又冇帶喔, 係人地度呀

咁都冇咩點既, 聽日先去拎啦

我聽日又要返學呀

係啦, 咁去左扭蛋啦,

都唔知扭左幾多隻呀。

原來呢扭到10隻蛋以上就有個袋袋送呀

咁我地又扭左唔少呀

都成200蚊差唔多呀

咁, 都唔只係我既, 有好多我都係比返佢。

好開心呀。

之後就走多陣, 又返去觀塘啦

打比儀姐, 佢呢!? 同佢男朋友仔就又好返又嘈咁啦

之後, 仲要呀, 佢去人地屋企呀

咁我都唔知可以講d咩好啦, 小心d啦

唔好比人xxxxx左呀

之後又去左apm行啦, 咁又扭多左隻豆腐。

好得意既豆腐呀

咁都唔錯啦, 都係今日最貴既1隻蛋呀

15蚊呀。

咁之後又上左去11樓啦。

都係咁啦, 得個睇字。

咁都冇咩必要又晒錢錢啦

仲發現到個高人呀, 佢同佢老婆~掛

都成2x~3x啦

咁佢地都唔知玩左幾耐啦

係咁夾公仔呀, 都唔知幾叻呀

好掂呀, 好快咁又1隻, 1隻又1隻。

係呢, 點解人會擔心1個人,

係因為果個人係自己心入面有1定既地位

擔心..都唔輪到我去擔心啦

小心d啦, 擔心係必然既呢!?

唔到有事呀, 有事我會過意唔去架。

朋友好重要...唔希望任何1個有事。