哈哈=]
都唔知幾眼訓呀我
好可憐呀, 今日一早就要去灣仔會展啦。
都幾開心既...因為今日可以唔駛返學
但係...就有d好悶既talk要聽呀
第1個...
開拓珠三角及華南內銷市場攻略
哈哈...好多好多既問題啦...
點解我咩都好似唔識咁既
係唔係因為我成日都掛住訓呢!?
搞到依家咩都聽唔到。
好中意果個講者呀
咩都識咁既...
不過第2個就真係...
我都唔知比咩反應佢好啦
因為佢好似講緊野, 又好似食緊野咁既
都唔知係唔係普通話既關係呢!?
我真係有比到心機聽, 只不過係...
我都聽唔明呀?.?
唉*好想要個中國福娃...個袋袋呀
唉*最後都係拎唔到。
同埋...我地係學生呢!?又冇card 片呀
哈哈=]拎人地果d, 當係自己果d呀
係呢!?
秦先生...係講普通話架咩!?哈哈=] i mean 係個講者
咁大番薯...老夫子呀
第2個talk 果陣
開拓中國內銷市場經驗分享
係beleno既執行董事
同埋雅芳婷集團既主席
都係咁啦...都好悶呀
成日都ZzZzZzZzZz
之後都幾開心既..
去食野啦, 去左m記呀
so c 同jasime就唔知去左邊啦
...
咁原來唔係同jassica食飯我都唔知
有好多野, 都係為左我地而去做既
...都唔知自己如果真係上堂訓著左
會因為我返工既關係唔鬧我
放心啦...各位 返到25號就走啦我
到時上堂既情況應該會好d架啦。
...之後又係聽talk啦...都冇咩特別...
我都寫唔到野..同埋好眼訓呀...zZzZzZzZ
咁好辛苦咁...我地聽到5點2就成班都出晒去啦。
因為好多野都係講設計師呀
_________________________
咁係聽完啦... 周圍行下行下睇下野
有架跑車呀...係唔係最令我就唔知啦
我知既係...如果我都有一架咁就好啦^﹏^
係呢唔經唔覺咁就差唔多6點啦,
我地仲要又返返去第1~2場果個HALL
咁坶做咩, 都係為左D袋袋姐
最後...各有各走LU~
今日係星期4...可以係11點半收工呀
好幸福啦...
仲要係收左工之後
同左一個好耐冇見既朋友
去食野
dinner果餐都未食呀。
佢仲揸車黍接我呀
都唔知幾開心呀
雖然唔係私家車
係電單車...好正呀
p牌都可以載人姐咩
阿lee有牌先3個月咋
都唔知幾快下啦
仲去左觀塘食野呀^^
冇左前p後p, 真係型好多喔。
仲係公園同佢傾左好多野
佢睇落去好多心事咁喔
講真呀...如果我可以幫到佢 咁就好啦。
|