*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 85
累積人氣: 5568
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 12 月 13 日  星期四   晴天


冇惡不作...喔喔^。^ 驚訝 分類: 未分類

哈哈=]

都唔知幾眼訓呀我

好可憐呀, 今日一早就要去灣仔會展啦。

都幾開心既...因為今日可以唔駛返學

但係...就有d好悶既talk要聽呀

第1個...

開拓珠三角及華南內銷市場攻略

哈哈...好多好多既問題啦...

點解我咩都好似唔識咁既

係唔係因為我成日都掛住訓呢!?

搞到依家咩都聽唔到。

好中意果個講者呀

咩都識咁既...

不過第2個就真係...

我都唔知比咩反應佢好啦

因為佢好似講緊野, 又好似食緊野咁既

都唔知係唔係普通話既關係呢!?

我真係有比到心機聽, 只不過係...

我都聽唔明呀?.?

唉*好想要個中國福娃...個袋袋呀

唉*最後都係拎唔到。

同埋...我地係學生呢!?又冇card 片呀

哈哈=]拎人地果d, 當係自己果d呀

係呢!?

秦先生...係講普通話架咩!?哈哈=] i mean 係個講者

咁大番薯...老夫子呀

第2個talk 果陣

開拓中國內銷市場經驗分享

係beleno既執行董事

同埋雅芳婷集團既主席

都係咁啦...都好悶呀

成日都ZzZzZzZzZz

之後都幾開心既..

去食野啦, 去左m記呀

so c 同jasime就唔知去左邊啦

...

咁原來唔係同jassica食飯我都唔知

有好多野, 都係為左我地而去做既

...都唔知自己如果真係上堂訓著左

會因為我返工既關係唔鬧我

放心啦...各位  返到25號就走啦我

到時上堂既情況應該會好d架啦。

...之後又係聽talk啦...都冇咩特別...

我都寫唔到野..同埋好眼訓呀...zZzZzZzZ

咁好辛苦咁...我地聽到5點2就成班都出晒去啦。

因為好多野都係講設計師呀

_________________________

咁係聽完啦... 周圍行下行下睇下野

有架跑車呀...係唔係最令我就唔知啦

我知既係...如果我都有一架咁就好啦^﹏^

係呢唔經唔覺咁就差唔多6點啦,

我地仲要又返返去第1~2場果個HALL

咁坶做咩, 都係為左D袋袋姐

最後...各有各走LU~

今日係星期4...可以係11點半收工呀

好幸福啦...

仲要係收左工之後

同左一個好耐冇見既朋友

去食野

dinner果餐都未食呀。

佢仲揸車黍接我呀

都唔知幾開心呀

雖然唔係私家車

係電單車...好正呀

p牌都可以載人姐咩

阿lee有牌先3個月咋

都唔知幾快下啦

仲去左觀塘食野呀^^

冇左前p後p, 真係型好多喔。

仲係公園同佢傾左好多野

佢睇落去好多心事咁喔

講真呀...如果我可以幫到佢  咁就好啦。