*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 9
累積人氣: 5216
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 3 月 27 日  星期五   晴天


laughing哥... 分類: 未分類

今日係學警狙擊既大結局呀...

laughing哥...哈哈=]真係見到你啦(laughing sir...)

真係好開心呀..仲可以睇到少少。

 

係呀,,今日...好開心呀..

有人陪我一齊反屋企呀...

係邊個,,係Elena呀...仲有既係佢2個好朋友...

仲有佢朋友既阿哥,,

 

佢地都好得意呀..令到我都好想去elena既生日party呀

仲有今日係"~Hektor~*既生日..

(其實我對你一d好感都冇,,仲有d憎你)

 

今日,,冇咩電話呀...

又咁岩,,可以問到hirodo...同albert既同意(martin同阿fung)都唔係度

我可以整eeepc呀..

一部係s101, 反白...係mon後面既

一部係recovery

一部係notebook...w7s~

真係好開心呀,,不過我都估唔到,,換個keyboard都咁難架..

仲有既係,,要記位..(羅c位,,同埋大細)

 

仲有既係...唔該晒elena同angel幫我買既

雞蛋仔呀...

雖然係要$12蚊...不過真係好好味呀..

但係因為唔捨得食呀..所以凍左

唔係咁好食啦..

 

仲食左提子呀...

好凍呀..不過又幾好味既...

 

...今日係星期5啦,,不過都真係幾多人既...

(我出左去前場,,都有2次)

不過今日都真係幾開心呀...可能係..

我做得仲係未夠好掛...

我會比心機架啦...

 

尋日上完堂...學到既野...

係今日,,又有客問啦..好彩佢都識好多野...

佢自己都識set...哈哈

 

仲有一個(佢地話...係唔係無間道黎架)

佢問左我好多野呀..好多係p565既野..仲有係

應該今日出既,,係p835...

佢又會知道這部機,,P835,,係我地ASUS既最後一部機既..

真係咁勁...

 

 

 

好想見到你呀..4月4號係唔係真係可以去...琛圳玩架..

一齊去呀=]