都冇咩點既..係個人攰d...冇咩精神
但係...都要刷牙...仲要接被單啦
咁..同埋聽到震機既來源啦
同埋...今朝冇晒聲啦
咁都好既...係好攰姐
之後...8點3要到晒...操場...我地班係最早架
1朝早就要...跑步同埋..步操..仲有唔記得同阿sir講早晨
送左10下..之後20下掌上壓呀
都冇咩既...係我地都仲未醒晒姐
之後...又跳又跑啦...都幾辛苦架
但係都係值得既
咁之後去左食早餐
都係咁...仲係..做既服務就唔多...
都係好事黍既...
咁之後玩左個運炸彈...同運人既遊戲
都ok既...係唔係點解...阿kenny sir 話我地又唔得喔
咁我地又可以點呢...唔通唔玩呀...冇可能啦
咁都係多得阿ling 佢比左好多建議我地, 同埋kenny sir
都幫左我地唔少呀...又比我地多d時間傾啦...同埋點樣去幫幾個*豪華團*過去呀
就係多個圈呀...咁簡單架咋
到最後...我地用左14分52秒過晒水同人呀....16分中終止
之後去左1個有14米既高*長 呀..之後仲要傾左d方案呀
咁之後又4組搵人pre 聲 拎共識
到最後...我地去玩之前...又要去濕頭髮呀...
到左最後我地都唔知用左幾耐先上得晒去呀...
1xx個同學喔...我係最後果10個到上去呀...
佢地都冇咩力
好辛苦佢地呀..特別係d男仔呀...
係呀...同心合力去做過既野
幫過你既人...多謝
包括自己班同學啦...自己組既組員啦
其他組既人啦...同埋老師啦
都係多謝呀* 我可以有今日都係多得你地咋
咁最後我都忍唔住喊左呀...個個都幾唔多喊啦
好開心...有1班咁好既同學...有咁開心咁回億
我係唔會唔記得最發生既事...好多謝你地呀
再之後同班導師影相
都唔錯呀...感覺好好
最後我地班分左2組..1組去左海灘玩...
咁我同珊珊 同poyi 同so c 就返屋企先啦
好攰呀, 聽日仲要返工tim呀
係呀係呀^^ 我好記得可以同同學1齊既日子
好開心識到你地咁多位呀**
之後搭船果陣...我訓左教都係好得你地借個肩膀比我咋
我好容易攰架咋....聽日我把唔得既聲...返2點中...既我
會唔會令到3 bee有問題呢...我都唔知啦...加油呀...我都唔希望再有錯呀
今日仲有咖喱姐既生日

咁我呢? 哈哈=] 仲有3日...就到我既生日啦
我希望...
3
2
1
0.....到最後我地班

|