*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 42
累積人氣: 5472
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


camp2 驚訝 分類: 未分類

都冇咩點既..係個人攰d...冇咩精神

但係...都要刷牙...仲要接被單啦

咁..同埋聽到震機既來源啦

同埋...今朝冇晒聲啦

咁都好既...係好攰姐

之後...8點3要到晒...操場...我地班係最早架

1朝早就要...跑步同埋..步操..仲有唔記得同阿sir講早晨

送左10下..之後20下掌上壓呀

都冇咩既...係我地都仲未醒晒姐

之後...又跳又跑啦...都幾辛苦架

但係都係值得既

咁之後去左食早餐

都係咁...仲係..做既服務就唔多...

都係好事黍既...

咁之後玩左個運炸彈...同運人既遊戲

都ok既...係唔係點解...阿kenny sir 話我地又唔得喔

咁我地又可以點呢...唔通唔玩呀...冇可能啦

咁都係多得阿ling  佢比左好多建議我地, 同埋kenny sir

都幫左我地唔少呀...又比我地多d時間傾啦...同埋點樣去幫幾個*豪華團*過去呀

就係多個圈呀...咁簡單架咋

到最後...我地用左14分52秒過晒水同人呀....16分中終止

之後去左1個有14米既高*長 呀..之後仲要傾左d方案呀

咁之後又4組搵人pre 聲  拎共識

到最後...我地去玩之前...又要去濕頭髮呀...

到左最後我地都唔知用左幾耐先上得晒去呀...

1xx個同學喔...我係最後果10個到上去呀...

佢地都冇咩力

好辛苦佢地呀..特別係d男仔呀...

係呀...同心合力去做過既野

幫過你既人...多謝

包括自己班同學啦...自己組既組員啦

其他組既人啦...同埋老師啦

都係多謝呀*  我可以有今日都係多得你地咋

咁最後我都忍唔住喊左呀...個個都幾唔多喊啦

好開心...有1班咁好既同學...有咁開心咁回億

我係唔會唔記得最發生既事...好多謝你地呀

再之後同班導師影相

都唔錯呀...感覺好好

最後我地班分左2組..1組去左海灘玩...

咁我同珊珊 同poyi 同so c 就返屋企先啦

好攰呀, 聽日仲要返工tim呀

係呀係呀^^ 我好記得可以同同學1齊既日子

好開心識到你地咁多位呀**

之後搭船果陣...我訓左教都係好得你地借個肩膀比我咋

我好容易攰架咋....聽日我把唔得既聲...返2點中...既我

會唔會令到3 bee有問題呢...我都唔知啦...加油呀...我都唔希望再有錯呀

今日仲有咖喱姐既生日

咁我呢?  哈哈=]  仲有3日...就到我既生日啦

我希望...

3

2

1

0.....到最後我地班