*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 43
累積人氣: 5473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


camp呀^^ 驚訝 分類: 未分類

今日係去camp既大日子

都唔知梅窩係邊既我...都係同lillian同emily

1齊去啦...好開心呀...入camp啦

去到果邊...第1時間...join 齊晒人

咁就上船*都真係幾快下__暈船tim

都ok既...之後好辛苦咁入到去啦...

咁我地就*join埋珊珊同poyi啦

仲要係1路食1路等...都ok呀

**入到去...都唔知會唔會冇啖好食呀

都唔緊要既...入到去啦...

joyce 同 阿ling 同我都係1 team呀 (紅組)

poyi 同So c 同jasmine 係1 team呀(黃組)

emily 同grace 同 lillian 係1 team呀(藍組)

最後...阿shan 同christine 係1 team呀(綠組)

講真呀...我都唔知呢個分組 會唔會令到我地班散晒**

我地知道左呢個事實...都冇計啦

之後入到去...分組坐

又分組玩...都幾開心既^^哈哈=]

辛苦..又唔算既

我地果組既口號呀-女青女組英又醒-
                        -我地實力冇得頂-
                        -kenny酷sir教精英- yeah

都唔可以話算係易/難既

我知既係...步操都好難呀> <"

哈哈=]  之後又份鴨仔跳...都幾嘔心下*

之後...好開心咁去玩第1個gs 係*肥豬行萬里*

都唔算易/難既, 係1人1條紙..之後將個golf 波...由起點到終點...經我地手上既紙

運玩過去^^

但係...我地果組就係最慢既果個喔

真係呀*  好唔開心呀...我都係有比心機玩

但係..就都係唔小心...明明kenny sir 同我地講左...我地都唔聽

都唔知隻耳仔仲有咩用呀  哈哈=]

咁之後...第2個gs 係鼻掂波...我地果組都唔知幾快呀

好開心呀....我地又快...又齊心呀  第1名呀  用左7分43秒

..之後玩左個軍事訓練

都幾攰下啦...我地有total7個關car..*要我地去過既

...第1個..係返高*長  都唔錯呀

之後...玩穿車呔....都好順利呀

再之後*玩糖不甩...同解手...

哈哈=]都唔錯...再之後係趴地熊....最最最後

係kenny sir喔..係呼啦圈

都ok啦...我地係最後都玩得切呀7個玩晒

用左半個中頭既時候**玩到咁多野

都唔錯啦...kenny sir仲要呃我地喔

我地組明明係最快果2組

點知佢就同我地講

第1..我地拎唔到架啦

第3到啦

咁我地都冇咩點既...

係比結果果陣我地先知道呀

玩左咁耐...個人都好肚餓啦

但係餐飯就食唔到多...

又國歌又要做服務...真係好趕呀

d時間啦...食野既時間都唔夠呀

但係都係開心既...

再之後仲有disco 玩呀

如果再有下次...我都制呀

因為真係好開心...玩左咁多野...

又有得跳舞呀...哈哈...有趴啦趴啦啦...

仲有難兄難弟...仲有黃飛鴻啦

真係好開心呀...仲好想知佢地點解會簡呢d歌呀

都唔錯啦...音樂都唔差呀~

之後...都今日既最後活動啦

係turth fall...

係1個1個咁...由高處背向人...訓落去呀

咁下面就有好多人接住你

好驚架

仲有分4組人架嗎...

得2個高台..

咁有2組人就係上去...有2組人就冇得玩住呀

都冇咩點既...係要諗歌喔

我地要諗清楚...唱d咩歌啦...同埋有咩動作啦

都幾搞笑架

有好多歌都諗到...有美少女戰士啦..月光光..甜蜜蜜...仲有咩靚仔靚仔我愛你呢..

哈哈=]  熱咖啡...對面的女孩看過來啦

好多好多呀...最後我地又係最早ko晒

好開心呀...我地呢...仲要白痴到係...玩呢個gs 前

比kenny sir 淋左個頭呀

都好攰啦....之後醒左

咁我地可能先win到呀

仲叫埋sam sir 上去TIM呀

咁就1日既活動結束

冇左夜行啦...但係都12點幾先去沖涼啦...食野啦

訓教啦...

佢地仲話有震機聲呀...係唔係真架...

佢地都話係我架喔...對唔住呀姍姐...emily...同so c 啦

我既震機聲* 咁之後...好好咁...比人發覺左我地未訓...

仲同我地講咩...早d訓啦..唔訓既話就入黍講鬼故呀

最後我都係最醒  最早醒果個!!