今日係去camp既大日子
都唔知梅窩係邊既我...都係同lillian同emily
1齊去啦...好開心呀...入camp啦
去到果邊...第1時間...join 齊晒人
咁就上船*都真係幾快下__暈船tim
都ok既...之後好辛苦咁入到去啦...
咁我地就*join埋珊珊同poyi啦
仲要係1路食1路等...都ok呀
**入到去...都唔知會唔會冇啖好食呀
都唔緊要既...入到去啦...
joyce 同 阿ling 同我都係1 team呀 (紅組)
poyi 同So c 同jasmine 係1 team呀(黃組)
emily 同grace 同 lillian 係1 team呀(藍組)
最後...阿shan 同christine 係1 team呀(綠組)
講真呀...我都唔知呢個分組 會唔會令到我地班散晒**
我地知道左呢個事實...都冇計啦
之後入到去...分組坐
又分組玩...都幾開心既^^哈哈=]
辛苦..又唔算既
我地果組既口號呀-女青女組英又醒-
-我地實力冇得頂-
-kenny酷sir教精英- yeah
都唔可以話算係易/難既
我知既係...步操都好難呀> <"
哈哈=] 之後又份鴨仔跳...都幾嘔心下*
之後...好開心咁去玩第1個gs 係*肥豬行萬里*
都唔算易/難既, 係1人1條紙..之後將個golf 波...由起點到終點...經我地手上既紙
運玩過去^^
但係...我地果組就係最慢既果個喔
真係呀* 好唔開心呀...我都係有比心機玩
但係..就都係唔小心...明明kenny sir 同我地講左...我地都唔聽
都唔知隻耳仔仲有咩用呀 哈哈=]
咁之後...第2個gs 係鼻掂波...我地果組都唔知幾快呀
好開心呀....我地又快...又齊心呀 第1名呀 用左7分43秒
..之後玩左個軍事訓練
都幾攰下啦...我地有total7個關car..*要我地去過既
...第1個..係返高*長 都唔錯呀
之後...玩穿車呔....都好順利呀
再之後*玩糖不甩...同解手...
哈哈=]都唔錯...再之後係趴地熊....最最最後
係kenny sir喔..係呼啦圈
都ok啦...我地係最後都玩得切呀7個玩晒
用左半個中頭既時候**玩到咁多野
都唔錯啦...kenny sir仲要呃我地喔
我地組明明係最快果2組
點知佢就同我地講
第1..我地拎唔到架啦
第3到啦
咁我地都冇咩點既...
係比結果果陣我地先知道呀
玩左咁耐...個人都好肚餓啦
但係餐飯就食唔到多...
又國歌又要做服務...真係好趕呀
d時間啦...食野既時間都唔夠呀
但係都係開心既...
再之後仲有disco 玩呀
如果再有下次...我都制呀
因為真係好開心...玩左咁多野...
又有得跳舞呀...哈哈...有趴啦趴啦啦...
仲有難兄難弟...仲有黃飛鴻啦
真係好開心呀...仲好想知佢地點解會簡呢d歌呀
都唔錯啦...音樂都唔差呀~
之後...都今日既最後活動啦
係turth fall...
係1個1個咁...由高處背向人...訓落去呀
咁下面就有好多人接住你
好驚架
仲有分4組人架嗎...
得2個高台..
咁有2組人就係上去...有2組人就冇得玩住呀
都冇咩點既...係要諗歌喔
我地要諗清楚...唱d咩歌啦...同埋有咩動作啦
都幾搞笑架
有好多歌都諗到...有美少女戰士啦..月光光..甜蜜蜜...仲有咩靚仔靚仔我愛你呢..
哈哈=] 熱咖啡...對面的女孩看過來啦
好多好多呀...最後我地又係最早ko晒
好開心呀...我地呢...仲要白痴到係...玩呢個gs 前
比kenny sir 淋左個頭呀
都好攰啦....之後醒左
咁我地可能先win到呀
仲叫埋sam sir 上去TIM呀
咁就1日既活動結束
冇左夜行啦...但係都12點幾先去沖涼啦...食野啦
訓教啦...
佢地仲話有震機聲呀...係唔係真架...
佢地都話係我架喔...對唔住呀姍姐...emily...同so c 啦
我既震機聲* 咁之後...好好咁...比人發覺左我地未訓...
仲同我地講咩...早d訓啦..唔訓既話就入黍講鬼故呀
最後我都係最醒 最早醒果個!!
|