*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 42
累積人氣: 5637
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 18 日  星期四   晴天


天氣變冷了>﹏< 鬱悶 分類: 未分類

12號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        28.1 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        24.8 度

13號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        28.9 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        23.5 度

14號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        27.2 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        24.2 度

15號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        27.5 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        23.1 度

16號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        27.4 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        22.2 度

17號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        27.1 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        21.9 度

18號
最 高 氣 溫 攝 氏 :                        27.3 度
最 低 氣 溫 攝 氏 :                        22.5 度

香 港 天 文 台 在 10 月 19 日 上 午 1 時  02 分 發 出 之 最 新
天 氣 報 告

上 午 1 時  天 文 台 錄 得 氣 溫 24 度 , 相 對 濕 度 百 分 之 76 。

19/10
(星期五)
20/10
(星期六)
21/10
(星期日)

23 至 27度 22 至 26度 22 至 27度

天氣都係咁上下

點解我今日會覺得咁凍架

今日要返學..都係咁

今日要我讀英文呀..我都知我唔好好咁去讀

係我唔岩...今日有好多同學仔都幫緊我呀

但係我聽到太多啦都唔知跟邊個好啦

我真係聽到5把幫我都係唔識呀

唉* 對唔住呀同學  我下次唔會架啦(講住先啦)

點解全班既英文同普通話都咁得架

我會加油架啦

之後...好辛苦咁過左上午既堂

之後上普通話...唔知miss係唔係真係聽到我講聲呢!?

哈哈=]  今日聽到d野

好多打落去呀..等1陣  搵搵先

 /   \         /    \    \   -    \    v   \    /   -
一  億  零  一  萬  一  千  一  百  一  拾  一

哈哈=]  個一字既調呀

因為你唔死! 我死  你唔跳我跳

哈哈=]

都冇咩啦...幾得意

之後今日放左學又返工

都係咁...唔知點解

今日都係咁攰都冇咩既

可以係10點9收工..都幾準時下啦

之後今日又係收錢...但係都係唔夠快呀

哈哈=]  好開心呀...可以準時走人...

係就係又比人呃中

但係都唔錯呀...可以係走之前見到人地咁岩踢完波

話黍接我收工喔...好唔中意咁既人呀

之後都係地鐵站姐

咁我就又慢慢返屋企啦

我開始同意果句啦...男朋友係應該送女朋友返屋企既

如果唔係人地男朋友都可以既...但係就唔需要成日都係咁

可以話女人都係麻煩..但係男人又幾時中意d女人唔煩佢

唔煩又話唔理佢...男同女都1樣...

都係想係1齊...比到個拍拖feel比大家姐

女友不講理是撒嬌而不是撒野。但係唔 = 男友係

for boy

單純-愛了-受傷-變壞-花心-累了-收心

不知道這是不是每一個人的愛情流程呢?