*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 53
累積人氣: 5483
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 20 日  星期六   陰天


嚇鬼死我啦=﹏= 感動 分類: 未分類

今日...又要返工...好彩係3點半就放我走啦

之後打比人, 點知又會比佢知道我既位置既

真係呀... 唔通我比人跟蹤左都唔知^^

但係都唔緊要啦...肚唔肚餓都唔緊要

係點講呢...又話去買野飲  點知又去左扭蛋呀

仲要明知係咩色架tim=] 都幾開心呀=]

今日帶左100蚊...我真係好想好想要隻啤呀

可能我都係3分鐘熱度...但係見到都好開心呀=]

可惜上次去...又唔夠錢喔!

嗯* 係搭緊車既途中, 我又訓著左啦。

都話左我好識得利用時間架啦^^自己都忍唔住讚下我自己呀

但係開心既就唔止係咁呀=]  可以去7仔買好多好多野呀..

因為有100蚊呀..哈哈=]

但係又比人比左先呀...真係呀...咁姐係入到去

我比> <" 都唔緊要呀...我真係好想要嗎!?

可以拎到嗎!?  哈哈=] 啤呀啤  你要等我呀^。^

咁係我地等人既之際...又食燒賣喔*好好味呀...7仔既燒賣

仲覺得係最好味既* 1蚊1粒都ok呀*  我諗我都會去買=]



等緊人就入去lu*

都唔錯呀...今日既人都多得很唷  上次冇去到玩既

冥通大靈堂

都唔知係唔係真係有咁好玩呀

同上次我見到既情景差唔多> <

好多人呀...真係...好多人...呀...呀.呀...呀

哈哈=]  真係估唔到要排成差唔多個幾2個中呀

仲要比人玩囉* 真係好唔掂當呀*  仲要係比d『入場人士』嚇親

唔係比『場地職員』嚇囉...ok呢!?

之後都幾經辛苦入到去呀...都冇咩呀

有d淆低姐..我真係唔係好記得我見到d咩啦

我知既係...我好驚...我身邊既人唔驚...

佢地仲好開心咁笑我囉...ok*

之後去左,*死囚浩劫*

都係1個唔錯既地方...又係咁多人...但係都比上次少d啦

今日天氣唔錯, 冇落雨

上次去...都唔知幾慘呀, 好凍呀。

今次去...多左d野咁既...有好多下都比人嚇驚呀

1來d位我唔係好記得* 2來我後面又有d人嚇我呀

我都唔知幾驚呀...係唔係唱歌既人...黍左呢度!

把聲可以有咁高去到咁高呀!? ***冇言啦...好驚呀

玩左2個啦...之後我有d想去鬼旅逃生架

但係又要排成2粒中...咁我地就skip左佢啦

去左瘋醫生解剖室*

今次都係排90分中姐...都冇咩點呀...都冇既感覺lu*

唉*都係自己天真嗎!?唔通吞劍唔係真係要專人訓練完先可以嗎!?

我唔知...我知既係...火冇假架何*  果個人真係好慘...

好辛苦定啦...又要吞火又要吞劍

但係我諗水先係最重要...有人因為冇水飲...唔可以食熱氣野tim呀

哈哈=]  冇水飲lu*  好辛苦...但係我都覺得辛苦果個係我

今次係我後面既係1個...我識既人...但係佢有d問題

佢嚇到我真係...跪係到咁濟啦***對腳都散埋啦

明知我唔係果d好大膽既人...仲要咁黍玩我

知唔知咁係會左住前面既人架~ 真係呀*=]

仲要唔止呀....我真係估唔到好多野喔...

把聲都開始唔屬於我架啦...

之後落左去啦...去左玩鍾馗捉鬼

哈哈=]我係搭車果陣都仲係度諗...我隻啤呢!?

最後...都係比人迫左去玩左先*好心呢!?  比我玩贏左隻啤先啦

嗯*點講呢!?

去左玩果個鍾馗捉鬼啦..仲諗住係去左係度睇住個大mon...

係度坐底慢慢睇超動感影院嗎!?

最後...係真係有玩  仲要**都幾得人驚...比我唔識既人嚇親tim

都唔知佢地係唔係專登嚇埋我既呢!?  嚇死我啦

又比d燈嚇親喔> < 真係呀" 好驚驚呀

咁之後仲要比個工作人員行過...仲要係我面前喔  行過

唔係笑既時候喔ok...

係嚇到我又踎左係度呀...我前面果個都嚇親啦

仲要係我面前喔...腳都唔聽話啦

真係呀...仲要有個女王咁上下既人係度...

叫最大隻果個留低...本來都冇咩點架

係唔知點解...個女王忍笑忍得好辛苦呀

唉* 之後出到黍啦


 

去玩唷...哈哈=]

去左玩扑青蛙

好開心...用左50蚊 可以有15隻蛙

好嘔心既蛙呀...好得意既啤

i like 啤啤呀

哈哈=]  黠知得2隻蛙中左咋

都唔知係唔係力度同角度既問題

差果1隻唔玩又唔得喔...又玩多50蚊...

咁就100蚊lu~~  都冇咩點既

我知會中既...當我知道左中左3隻之後

我隻啤呀...真係好開心呀...開心在隻啤依家係我架啦

哈哈=]  真係好開心啦

之後去左玩大力鐘呀

玩果個唔係我...^^  但係都係唔得呀

要90分以上先可以呀...咁就衰左lu~20蚊都冇左lu

哈哈=]*

好開心之際...點解又要上去比鬼玩度

d鬼成日都係咁架....專嚇我既*真係呀

我地又搭左巴  上去lu~

玩埋果個東瀛凶間呀

都係咁恐...冇言

仲左d鬼又嚇過呀

唉*都係我既錯嗎...我個樣似好恰嗎!?T^T

最後玩埋啦

咁就去左...玩同嘉年華差唔多既野

20蚊7個袋...用1個袋要將桌上面既罐ko晒到台下面

都好難呀...最後用左成80蚊先得左...又大啤同細啤啦

真係太好啦...哈哈哈=] =] =] =] =] =]   =]  **

仲要返屋企...搭左架629到銅鑼灣地鐵站

之後搭地鐵  好眼訓  又係企係度都訓得著呀

唔錯既1日呀...雖然把聲係沙左d

但係....真係好開心啦^^ 唔知聽日返工

係唔係可以講少d野呢!?哈哈=]

希望聽日班同事唔會聽唔到我講野把聲啦^^我都唔想害左佢地呀