今日做左d白痴野呀
又早左少少返到黍...但係又唔知點解個感覺都係咁
但係得到既係見到"大家姐" 我真係唔知點解我可以咁黑仔呀
到了, 早了都唔係問題。
問題係在於3 bee 佢唔到遲到呀
如果唔係就會比大家姐罵啦
係呢!?今日係阿安返早呀
咁都冇咩點既....都係咁啦
唉*~ 冇人可以陪我傾下計tim
今日我第1次...搭[立]落去呀
都唔知點解我要落去呀...但係個感覺好得意
係落去拎d野^^之後又返上黍-口-
都冇咩點呀
之後我又係度企我既門口 同埋...今日咁岩我又period哦
都冇咩點既...之後都冇咩呀
係個人攰少少姐
咁我今日本來係4點既
之後又5點啦...咁阿3 BEE都話唔係好想見到果個咁既PART-TIME
我就-口- 都冇所謂啦
之後又去左M記食飽啦
哈哈=]咁我就有Lunch食啦
果個part-time就因為"佢自己話依家好唔舒服 要走哦"
咁我就收5啦...都冇計問題呀
之後...哈哈=] 點知又5點半啦
都冇咩點呀 幾開心咁 又放工啦
之後去左冒險帶人地去申請會員咭
我就拎左30蚊出黍 想去win隻史迪仔呀
冇晒hello kitty啦
都冇咩點呀...都冇晒lu~ 咁就其他啦
最後都係唔中既...都話我白痴架啦
明知係唔得既 都仲係要去試呀
之後...冇咩呀
今日都好開心咁過左...
最後咪返屋企喔....好攰啦
『在你身邊會不會早已經有人默默對你付出很久了,只是你沒發覺而已呢?』
所以,還是仔細看看身邊的人吧!他或許已經等你很久嘍!
有人說,喝酒的時候,六分醉的微醺感是最舒服的。
肌肉可以得到鬆弛,眼中看到的一切都是可愛的,
如果你還繼續喝,很可能隔天你會頭疼欲裂,全身不舒服,
完全喪失了喝酒的樂趣。
吃飯的時候,七分飽的滿足感是最舒服的。
口中還留著食物的香味,再加上飯後甜點、水果,
保持身材和身體健康絕對足夠。
如果你還繼續吃,很可能會腸胃不適、吃太飽想睡覺,
完全喪失了吃飯的樂趣。
當你愛一個人的時候,愛到八分絕對剛剛好。
所有的期待和希望都只有七八分;剩下兩三分用來愛自己。
如果你還繼續愛得更多,很可能會給對方沉重的壓力,讓彼此喘不過氣來,
完全喪失了愛情的樂趣。
所以請記住,喝酒不要超過六分醉,
吃飯不要超過七分飽,愛一個人不要超過八分喔!
那天朋友問我:「到底該怎麼做才算是愛一個人呢?」
我笑著跟他說:
「其實每個人的愛情觀都不一樣,
說對了叫開導,
但就怕說錯反倒變成誤導。那就糟糕了! 」
如果你也正在為愛迷惘,或許下面這段話可以給你一些啟示:
愛一個人,
要了解,也要開解;
要道歉,也要道謝;
要認錯,也要改錯;
要體貼,也要體諒;
是接受,而不是忍受;
是寬容,而不是縱容;
是支持,而不是支配;
是慰問,而不是質問;
是傾訴,而不是控訴;
是難忘,而不是遺忘;
是彼此交流,而不是凡事交代;
是為對方默默祈求,而不是向對方諸多要求;
可以浪漫,但不要浪費;
可以隨時牽手,但不要隨便分手。
我要學習下...包容人地啦
我都唔可以咁自私架嗎!? 係唔係先!?
聽日仲要返學架...
係返屋企係途中落雨...個身濕了...病...睇怕係唔會既
但係...好唔舒服...個感覺好辛苦
好眼訓lu~ 早抖啦
|