*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 110
累積人氣: 5593
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 17 日  星期三   陰天


冒險下先^^ 驚訝 分類: 未分類

今日做左d白痴野呀

又早左少少返到黍...但係又唔知點解個感覺都係咁

但係得到既係見到"大家姐" 我真係唔知點解我可以咁黑仔呀

到了, 早了都唔係問題。

問題係在於3 bee 佢唔到遲到呀

如果唔係就會比大家姐罵啦

係呢!?今日係阿安返早呀

咁都冇咩點既....都係咁啦

唉*~ 冇人可以陪我傾下計tim

今日我第1次...搭[立]落去呀

都唔知點解我要落去呀...但係個感覺好得意

係落去拎d野^^之後又返上黍-口-

都冇咩點呀

之後我又係度企我既門口 同埋...今日咁岩我又period哦

都冇咩點既...之後都冇咩呀

係個人攰少少姐

咁我今日本來係4點既

之後又5點啦...咁阿3 BEE都話唔係好想見到果個咁既PART-TIME

我就-口-  都冇所謂啦

之後又去左M記食飽啦

哈哈=]咁我就有Lunch食啦

果個part-time就因為"佢自己話依家好唔舒服 要走哦"

咁我就收5啦...都冇計問題呀

之後...哈哈=] 點知又5點半啦

都冇咩點呀  幾開心咁 又放工啦

之後去左冒險帶人地去申請會員咭

我就拎左30蚊出黍  想去win隻史迪仔呀

冇晒hello kitty啦

都冇咩點呀...都冇晒lu~ 咁就其他啦

最後都係唔中既...都話我白痴架啦

明知係唔得既  都仲係要去試呀

之後...冇咩呀

今日都好開心咁過左...

最後咪返屋企喔....好攰啦

『在你身邊會不會早已經有人默默對你付出很久了,只是你沒發覺而已呢?』
所以,還是仔細看看身邊的人吧!他或許已經等你很久嘍!
有人說,喝酒的時候,六分醉的微醺感是最舒服的。
肌肉可以得到鬆弛,眼中看到的一切都是可愛的,
如果你還繼續喝,很可能隔天你會頭疼欲裂,全身不舒服,
完全喪失了喝酒的樂趣。
吃飯的時候,七分飽的滿足感是最舒服的。
口中還留著食物的香味,再加上飯後甜點、水果,
保持身材和身體健康絕對足夠。
如果你還繼續吃,很可能會腸胃不適、吃太飽想睡覺,
完全喪失了吃飯的樂趣。
當你愛一個人的時候,愛到八分絕對剛剛好。
所有的期待和希望都只有七八分;剩下兩三分用來愛自己。
如果你還繼續愛得更多,很可能會給對方沉重的壓力,讓彼此喘不過氣來,
完全喪失了愛情的樂趣。
所以請記住,喝酒不要超過六分醉,
吃飯不要超過七分飽,愛一個人不要超過八分喔!

那天朋友問我:「到底該怎麼做才算是愛一個人呢?」
我笑著跟他說:

「其實每個人的愛情觀都不一樣,
  
說對了叫開導,
  
但就怕說錯反倒變成誤導。那就糟糕了! 

如果你也正在為愛迷惘,或許下面這段話可以給你一些啟示:

            
愛一個人,
            
要了解,也要開解;
            
要道歉,也要道謝;
            
要認錯,也要改錯;
            
要體貼,也要體諒;
            
是接受,而不是忍受;
            
是寬容,而不是縱容;
            
是支持,而不是支配;
            
是慰問,而不是質問;
            
是傾訴,而不是控訴;
            
是難忘,而不是遺忘;
            
是彼此交流,而不是凡事交代;
            
是為對方默默祈求,而不是向對方諸多要求;
            
可以浪漫,但不要浪費;
            
可以隨時牽手,但不要隨便分手。 

我要學習下...包容人地啦

我都唔可以咁自私架嗎!?  係唔係先!?

聽日仲要返學架...

係返屋企係途中落雨...個身濕了...病...睇怕係唔會既

但係...好唔舒服...個感覺好辛苦

好眼訓lu~  早抖啦