10月7
星期日lu~
… 都唔知係唔係今日星期日啦
都幾多人下…好唔想見到明哥
又要比我見到佢
今日我做左件錯事
我知都係我唔好架啦
我又係冇掃到機…就比左件貨人地呀
我都知係我唔岩
點解又要咁同我嘈呢!?
搞到佢地都好辛苦下呀
我仲要比佢嘈呀…真係呀..
我又比佢搞到我喊啦
都唔知佢係唔係真係有啲針對我既
我知我唔係第1次…又要好聲好氣咁同佢講野呀
我既態度有問題…我做野又唔函快
咩都係我唔岩..好聽d就係想我改善
唔好聽果句…想我咩都唔好錯…100個%...
冇咩可能
佢話到佢以前果2個part-time 1 齊
都係我地既問題嗎!?
都係我唔岩呀..我地而家呢4個part-time都有問題嗎
點解喔!?
今日比人鬧左我成半個中…
仲要比房嘈
哈哈=] 我下次唔會架啦
之後都冇咩啦…我見到free b 果仔呀
好得意呀…佢個仔中意紅色果隻公仔呀
同埋真係好得意呀
我真係好中意free b呀
佢好似真係最好果1個呀!?
嘗試把自己放在對方的立場,當你感覺受到傷害時,很有可能他也是被傷害。
我同你講你唔好
同佢講因為佢同
我講叫我唔好同
你講而家我同你
講你唔好同佢講
我有同你講過如
果佢問你我有無
同你講你同佢講
我無同你講我愛
你!我講完喇
哈哈..知唔知講咩呢...!?哈哈=] 都幾得意呀
放左上黍呀
|