10月5號…
星期5 今日都唔知算唔算係我既問題啦
我諗算掛
今日…返學既堂都係好悶之餘
我又唔識喔
咁落去 我會死架…
又悶又攰呀仲好好訓tim呀
今日放左學仲要返工呀, 死得lu
今日又係咁呀…
都唔錯呀…又係訓死左
差唔多架啦
都係時間架啦..
我部機可以拎去整架啦
如果唔係我份功課真係會死得好慘
我都唔知我自己係唔係做得岩
但係我知自己唔係好知自己做d咩喔
點算呀…成日上課又唔聽書
聽左又唔係好明…仲唔死
之後返工又係咁…好攰好辛苦
想返屋企又冇返到去呀…好攰
之後仲要去食野tim
最後去左人地度打機同埋睇戲 咁就1日lu
聽日仲要返工呀!?
聽日星期6可以放4點呀..
護膚產品全線產品買滿200蚊做照價再8折
好= = 呀
點解係咁既…我唔中意咁呀
搞到我好想買呀…
仲要係得返星期6,日同埋1咋
可惜我又未出糧呀
就快架啦…加油呀
我諗遲下我唔會再咁博lu~
要遇上一個人,只要用一分鐘的時間;要喜歡上一個人只要用一句話的時間。
要愛上一個人,只要用一天的時間;但要忘記一個人,卻要用上一生的時間。
都唔錯呀...
|