今日放假1天...唔駛返工
星~期~2lu
都係咁眼訓既呢…
係啦…今日呀 又係咁
返學 今日上完堂就去左琛水埗
唔知我想買既keyboard又有冇我想要既顏色呢!?
之後去左黃金睇下啦…點知又冇粉紅色,又冇黑色哦
我又唔想買藍色/綠色呀
最後都係冇買到啦> <” 好可憐呀我..嗚嗚嗚
哈哈=]想去食m記呀…
最後都係忍唔到呀…去左食m記呀
哈哈=] 依家開心樂園餐有26隻bear呀
A-Z 都唔知係唔係為左教小朋友讀英文字母
係唔係我既問題呢!?我覺得好呃人錢錢呀
但係我又有d想要呀..我既英文名呀
哈哈=]
之後都冇咩點啦…有d唔係好開心既感覺
可能係因為黍得太突然…太過快
有d接受唔到呀…我有個問題想問呀!?
可以既話
有個人好關心…好關心你
如果突然果個人唔再關心你…
你既感覺又係唔係會, 令願佢唔冇關心過你
係唔係平淡既生活…平平凡凡咁過日子
仲好過…大起大跌…過山車咁既日子
又係唔係個個人都可以接受到呢!?
我諗過份平穩會好悶…太過刺激…又會負荷過重
哈哈=]人總係咁樣
永遠都想知足常樂…但係又往往不甘於現在
仲係自相矛盾…係唔係人就係咁樣架呢
我依家只想讀好我既書…唔會再咁心散
如果有機會…好希望可以做好我份工tim呀
距離又係唔係近左好多啦…我既夢想…
哈哈=] 要做好功課佢呀^^v
聽日又要返工…too bad
|