*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 4
累積人氣: 5487
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 3 日  星期三   雨天


愉快 分類: 未分類

1 0 3 lu

今日係萬寧好悶

好多野做既日子呀好想快d收工呀

點解冇啦啦又要人地ot

我今日真係有野要做嗎!?

點解要咁對我哦

我要準時呀真係呀

 

今日返早真係好攰呀

仲好辛苦tim

今日1返到去又見到阿姐啦

都冇咩點既

*~ 今日都好多野要做呀

 

哈哈...係唔係好多野都係同個天1樣...中意玩人..同埋比人玩

如果係咁...都唔錯呀_ _"

但係..好似今日咁..今日係星期3

點解個天又要落雨..但係自己又唔記得帶摭呢!?

都係自己唔岩..唔好去怪人地啦

好開心..可以6點半到先走得好人呀...

真係好頂明哥唔順呀...好黑我憎呀...

好似今日咁..明明我都係諗住可以係6點準時BYEBYE...

又點知...佢地話明哥唔得閒...咁都冇野啦...咁我就趣趣地

6點半走人啦...最後點解會咁架...6點半叫佢出黍

佢又唔出..6點9先死出黍呀...

之後我咪問佢囉..我係唔係可以走啦

定係你比我收7點呀

最後...佢同我講..等我埋完數你就可以走啦

我會幫你手簽6點半...咁我就同佢講啦, 我好趕時間

我依家走先啦..OK!?  得左

咁我就去左大佬屋企做我既功課..真係好難呀...

點解要咁對我呀, 我部電腦呀..><

死左呀...好辛苦先可以打返1日既日記呀

同埋...功課呀...唉*~

之後返左屋企就食飯LU*...咁就9點幾啦..

之後做多陣野..就訓著左啦^^

`好有意義既下雨天呀...人情冷暖...都係人之常情

友共情
主唱:古巨基
唱片公司: 藝能動音

下雨天 總掛念從前
球場上那可愛片段 突然又已一年
期望再會面舊朋友 就算心永未遙遠
但這刻渴望見 即使重聚再短

時光可變 世界可變
人情亦許多都變遷 友共情不變
那種真找不到缺點 你我再次相見
隨年和月身心雖耗損 友共情從難扭轉
心內那熱暖仍是純真未變

Now and then think of you and me
Forever friends forever we’ll be
Time has changing but nothing to be blame
Cos our heart forever sing

Repeat one time

時光可變 世界可變
人情亦許多都變遷 友共情不變
那種真找不到缺點 你我再次相見
隨年和月身心雖耗損 友共情從難扭轉
心內那熱暖仍是純真未變秏