今日...1早就起左身...
都係因為我約左人食早餐呀
食唔成...係唔係因為個個人係f.5之後
就會變成唔同晒...每個人都要選擇自己要行既路
路係人行出黍既...咁又點解唔話...行既路
唔1定係岩既路呢!? 好多野 我都未試過
未知之數* 係唔係未來就係咁...要靠自己去發掘 自己去試
係唔係心靈上既滿足...等於物質上既享受
好多野唔係錢就可以去衡量....
可以咁講啦...1個人係冇10全10美...但係又有邊個
唔係追求完美呀...就算唔係完美主義者...都唔會係想自己冇改進既空間
講得好聽d果句...冇咩個係中意1個又冇內在美又冇外在美既人...
哈哈=]都唔知自己想講d咩tim
可能連睇我日記既人都會覺得...呢個blog既主人都係傻既
哈哈=] 今日...同爸爸傾左好耐...(男男)
baba話「點解...會1齊!? 男同女之間點解會1齊既...點解會開始」
唔識答
baba話「我諗呢d人話跳樓會死...你都唔會信」
唔知呢
baba話「分手比到另1個人既感覺...可以睇得出付出有幾多...對呢段感情既結果」
可以掛
baba話「奇怪....失戀都係因為有比過感情落去...所以先會心痛」
真的嗎
baba話「主見...好重要 你呀..可以由1個初步主見既人轉變成冇主見既人」
係好定壞
baba話「你最緊張既野..係屋企人...10件事有9件都係因為佢地」
唔覺得
baba話「你太容易受環境而改變」
我同意
baba話「要搞清楚你自己, 唔想決定...唔想既時間就由佢」
我做到嗎
baba話「性格問題, 令感情惡化」
我都覺
baba話「諗野唔夠全面」
點改變
哈哈=] 好多好多野 我真係諗都冇諗過就會去做...唔理後果
好多野都係到時先啦...計劃唔夠好...後果冇去顧
今朝冇早餐食...咁都冇咩呀....又訓過
到差唔多夠鐘啦...之後好慘>< 6點幾先有野食呀
都冇咩點呀...相安無事咁...
去左食粟米肉粒反...都冇咩點呀
食得好辛苦...半個中既時間...真係頂....
咁都冇計啦><" 係呢...今日仲去左買糖水...豆腐花..好好味定架啦...
...^^個天都唔舒服...我諗
如果唔係點解雲都係黑色既...心情唔好嗎!?
落雨...今日係返屋企果陣...個天都落雨 好大好大既雨
好彩我又有貴人摭左我1段仔路...都好溫暖啦
可能都係因為我冇摭既關係...哈哈=]
可惜全身都係濕既...之後我諗我唔會病掛...
我即刻去沖左個涼 咁食左d野...就打日記啦
今日大佬病左..唔開心呀..發燒>< 我都唔希望大佬為左嫂嫂咁啦
我有咩可以幫到大佬呀...加油呀
我都知我講咩都係冇用...但係...我知道身體係好緊要...小心身子
..^^今日到此為止...聽日既事聽日先算...唔拖唔水...既我...又可以點呢!?
|