*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 101
累積人氣: 5584
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 23 日  星期日   雨天


喊又有咩用!? 分類: 未分類

今日...1早就起左身...

都係因為我約左人食早餐呀

食唔成...係唔係因為個個人係f.5之後

就會變成唔同晒...每個人都要選擇自己要行既路

路係人行出黍既...咁又點解唔話...行既路

唔1定係岩既路呢!?  好多野  我都未試過

未知之數*  係唔係未來就係咁...要靠自己去發掘  自己去試

係唔係心靈上既滿足...等於物質上既享受

好多野唔係錢就可以去衡量....

可以咁講啦...1個人係冇10全10美...但係又有邊個

唔係追求完美呀...就算唔係完美主義者...都唔會係想自己冇改進既空間

講得好聽d果句...冇咩個係中意1個又冇內在美又冇外在美既人...

哈哈=]都唔知自己想講d咩tim

可能連睇我日記既人都會覺得...呢個blog既主人都係傻既

哈哈=]  今日...同爸爸傾左好耐...(男男)

baba話「點解...會1齊!?  男同女之間點解會1齊既...點解會開始」

唔識答

baba話「我諗呢d人話跳樓會死...你都唔會信」

唔知呢

baba話「分手比到另1個人既感覺...可以睇得出付出有幾多...對呢段感情既結果」

可以掛

baba話「奇怪....失戀都係因為有比過感情落去...所以先會心痛」

真的嗎

baba話「主見...好重要  你呀..可以由1個初步主見既人轉變成冇主見既人」

係好定壞

baba話「你最緊張既野..係屋企人...10件事有9件都係因為佢地」

唔覺得

baba話「你太容易受環境而改變」

我同意

baba話「要搞清楚你自己,  唔想決定...唔想既時間就由佢」

我做到嗎

baba話「性格問題, 令感情惡化」

我都覺

baba話「諗野唔夠全面」

點改變

哈哈=]  好多好多野  我真係諗都冇諗過就會去做...唔理後果

好多野都係到時先啦...計劃唔夠好...後果冇去顧

今朝冇早餐食...咁都冇咩呀....又訓過

到差唔多夠鐘啦...之後好慘>< 6點幾先有野食呀

都冇咩點呀...相安無事咁...

去左食粟米肉粒反...都冇咩點呀

食得好辛苦...半個中既時間...真係頂....

咁都冇計啦><"  係呢...今日仲去左買糖水...豆腐花..好好味定架啦...

...^^個天都唔舒服...我諗

如果唔係點解雲都係黑色既...心情唔好嗎!?

落雨...今日係返屋企果陣...個天都落雨  好大好大既雨

好彩我又有貴人摭左我1段仔路...都好溫暖啦

可能都係因為我冇摭既關係...哈哈=]

可惜全身都係濕既...之後我諗我唔會病掛...

我即刻去沖左個涼  咁食左d野...就打日記啦

今日大佬病左..唔開心呀..發燒><  我都唔希望大佬為左嫂嫂咁啦

我有咩可以幫到大佬呀...加油呀

我都知我講咩都係冇用...但係...我知道身體係好緊要...小心身子

..^^今日到此為止...聽日既事聽日先算...唔拖唔水...既我...又可以點呢!?