係唔係1個路癡...會連行過既路都唔記得
我又係唔係呢d咁既人呢!? 我開始覺得我好冇記性
由其係...功課呀...考試前溫過既書...我真係好冇記性
但係我連路都唔係好識啦...點算呀 有d唔習慣啦...唔慣係因為我行得唔多
行既時候又唔心機去記下條路掛..
好開心...我每次去玩 都有朋友係我既身邊...幫手帶路呀...
今日 陪左我女麻女麻去睇物理治療呀...
我呢個做孫既...都係唔夠孝順>< 我真係唔知
做物理治療係會咁辛苦既...物理治療, 之餘仲有電療TIM呀
係唔係好痛架...我見到...心都會痛呀
真係好唔盡責既我呀^^
之後同埋mama去買野呀...去左mk
1來去睇下3 , 2來要去買下行街街既3呀
又晒左好多錢啦...真係好正呀
買到我想買既野呀^^"
真係唔知...係唔係返左學之後...我又會點呀^^
點解我唔買埋對鞋呀...真係><好唔match我件3..同埋條裙呀
單純咁過我以後既路...好嗎!?
我會習慣到新學校既環境嗎!? 會唔會唔習慣嗎!? 會唔會冇人陪我玩呢!?
我真係好驚tim...路又唔識呀...會唔會因為搵學校...搵到自己既目標嗎
今日都好攰啦...見到自己有既多啦A夢...由0...到依家我有22隻啦..
哈哈=] 都幾開心呀..都係差8隻
不過齊唔齊到...到唔緊要啦...最緊要既係...我都有啦..
去左換左件 t 啦...真係好似..m記呀...
但係都冇所謂啦...聽日就可以見到maphil...都冇咩啦
人仲有太多既問題啦...人同人之間仲多問題呀
點解今日買野又有介指送既...都幾令下呀...
聽日就開學禮啦 我希望我可以習慣啦..
今日打左電話返公司啦...點解明哥會唔係度架..
我又唔係話真係有急事既...但係都係冇返到啦..
|