*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 27
累積人氣: 5510
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 13 日  星期四   晴天


學校都冇識去呀^^" 分類: 未分類

係唔係1個路癡...會連行過既路都唔記得

我又係唔係呢d咁既人呢!?  我開始覺得我好冇記性

由其係...功課呀...考試前溫過既書...我真係好冇記性

但係我連路都唔係好識啦...點算呀  有d唔習慣啦...唔慣係因為我行得唔多

行既時候又唔心機去記下條路掛..

好開心...我每次去玩  都有朋友係我既身邊...幫手帶路呀...

今日  陪左我女麻女麻去睇物理治療呀...

我呢個做孫既...都係唔夠孝順><  我真係唔知

做物理治療係會咁辛苦既...物理治療,  之餘仲有電療TIM呀

係唔係好痛架...我見到...心都會痛呀

真係好唔盡責既我呀^^

之後同埋mama去買野呀...去左mk

1來去睇下3  , 2來要去買下行街街既3呀

又晒左好多錢啦...真係好正呀

買到我想買既野呀^^"

真係唔知...係唔係返左學之後...我又會點呀^^

點解我唔買埋對鞋呀...真係><好唔match我件3..同埋條裙呀

單純咁過我以後既路...好嗎!?

我會習慣到新學校既環境嗎!?  會唔會唔習慣嗎!?  會唔會冇人陪我玩呢!?

我真係好驚tim...路又唔識呀...會唔會因為搵學校...搵到自己既目標嗎

今日都好攰啦...見到自己有既多啦A夢...由0...到依家我有22隻啦..

哈哈=]  都幾開心呀..都係差8隻

不過齊唔齊到...到唔緊要啦...最緊要既係...我都有啦..

去左換左件 t 啦...真係好似..m記呀...

但係都冇所謂啦...聽日就可以見到maphil...都冇咩啦

人仲有太多既問題啦...人同人之間仲多問題呀

點解今日買野又有介指送既...都幾令下呀...

聽日就開學禮啦  我希望我可以習慣啦..

今日打左電話返公司啦...點解明哥會唔係度架..

我又唔係話真係有急事既...但係都係冇返到啦..