*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 97
累積人氣: 5692
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 9 日  星期日   晴天


最後1個星期日 開心 分類: 未分類

過理今個星期日...我相信

我下個星期日就唔算係我既暑假啦~

今日...好唔想返工

好多野都未放得低><  返工又要比人鬧

都唔係我心目中咁既...好似佢地都好中意呢份工

但係我呢!?  我又係唔係真係中意  我唔中意呀

好= = ...想傾下計都唔得  又唔可以夠中就閃

對手點解會比起以前做大家樂仲辛苦...好多好重既洗頭水..

好多好多野  我都係未記到  都係我唔好...

我唔好好比心機...去記好佢...都係我唔岩

我下次唔會架啦  如果可以既話  可以話比我聽!?

我真係做得好唔好呀!?  又係唔係好差呢!?

好似佢地都覺得  我既存在係冇價值既..

副經理都成日話我..你做左咁耐  你都仲未知d野擺邊呀!  好心你得閒就睇下啦...咁亂又唔執呀..

有冇搞錯呀你...你都唔係岩岩入黍架啦...做好d啦好冇

點解我聽到人地咁同我講野  我真係好唔開心...即時連心情都冇埋

笑都笑唔出...冷氣又冇...收銀果個位真係好熱  好唔舒服...

點解...我又會唔開心...心情都跟住唔好..都係我既個人問題嗎!?

係因為我冇企係佢地既角度去諗嗎..!?  定係人地都冇...我唔知呀

我知既係我埋怨...  我有好多不滿..我真係咁令人擔心嗎!?

我唔細啦...入機鋪都比人check...係唔係我個樣既問題...

定係...我做既野唔似1個18歲..既我 ^^

如果可以我唔返啦...好嗎!?

......係唔係見多1面...  見多1分中都好重要...1分中係返工黍計

又會唔會變得唔重要...原來每1分中..係每1個環境下  都會唔同意義

最重要係...珍惜每1分每1秒..唔開心既眨眼就過去啦...

好開心可以1齊飲早茶...可惜身體唔舒服...心情又唔好...

可以既話  好希望有下1次...下1次又係幾時..

係唔係!?   有人話...唔開心就唔好去做啦><

但係...開心既做多d又會好嗎!?

係唔係人既心情都會因為身邊既人...包括你就識既...陌生既

都會因此而改變... ...><  如果可以既話...

打日記係唔係晒時間...晒得有價值...

校服呢!?  仲未買呀...要快d去買啦^^"

送左花花比mama!  mama比我嘈醒左...不過都開心掛~haha

唔知mama發緊果個係咩夢呢!?  係好夢嗎!?  =p

有人問我...你係唔係問題少女黍架...咁多野問既!?

我都唔知呀...求知慾過強...有罪嗎!?

我又算唔算係好煩既人呀...過份既原則又會唔會轉變成固執/執著

個世界都對我唔錯呀...我中意...中意呢個世界比我既野

我有既野...好多啦..知足常樂...對嗎!?