過理今個星期日...我相信
我下個星期日就唔算係我既暑假啦~
今日...好唔想返工
好多野都未放得低>< 返工又要比人鬧
都唔係我心目中咁既...好似佢地都好中意呢份工
但係我呢!? 我又係唔係真係中意 我唔中意呀
好= = ...想傾下計都唔得 又唔可以夠中就閃
對手點解會比起以前做大家樂仲辛苦...好多好重既洗頭水..
好多好多野 我都係未記到 都係我唔好...
我唔好好比心機...去記好佢...都係我唔岩
我下次唔會架啦 如果可以既話 可以話比我聽!?
我真係做得好唔好呀!? 又係唔係好差呢!?
好似佢地都覺得 我既存在係冇價值既..
副經理都成日話我..你做左咁耐 你都仲未知d野擺邊呀! 好心你得閒就睇下啦...咁亂又唔執呀..
有冇搞錯呀你...你都唔係岩岩入黍架啦...做好d啦好冇
點解我聽到人地咁同我講野 我真係好唔開心...即時連心情都冇埋
笑都笑唔出...冷氣又冇...收銀果個位真係好熱 好唔舒服...
點解...我又會唔開心...心情都跟住唔好..都係我既個人問題嗎!?
係因為我冇企係佢地既角度去諗嗎..!? 定係人地都冇...我唔知呀
我知既係我埋怨... 我有好多不滿..我真係咁令人擔心嗎!?
我唔細啦...入機鋪都比人check...係唔係我個樣既問題...
定係...我做既野唔似1個18歲..既我 ^^
如果可以我唔返啦...好嗎!?
......係唔係見多1面... 見多1分中都好重要...1分中係返工黍計
又會唔會變得唔重要...原來每1分中..係每1個環境下 都會唔同意義
最重要係...珍惜每1分每1秒..唔開心既眨眼就過去啦...
好開心可以1齊飲早茶...可惜身體唔舒服...心情又唔好...
可以既話 好希望有下1次...下1次又係幾時..
係唔係!? 有人話...唔開心就唔好去做啦><
但係...開心既做多d又會好嗎!?
係唔係人既心情都會因為身邊既人...包括你就識既...陌生既
都會因此而改變... ...>< 如果可以既話...
打日記係唔係晒時間...晒得有價值...
校服呢!? 仲未買呀...要快d去買啦^^"
送左花花比mama! mama比我嘈醒左...不過都開心掛~haha
唔知mama發緊果個係咩夢呢!? 係好夢嗎!? =p
有人問我...你係唔係問題少女黍架...咁多野問既!?
我都唔知呀...求知慾過強...有罪嗎!?
我又算唔算係好煩既人呀...過份既原則又會唔會轉變成固執/執著
個世界都對我唔錯呀...我中意...中意呢個世界比我既野
我有既野...好多啦..知足常樂...對嗎!?
|