*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 39
累積人氣: 5522
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 2 日  星期日   陰天


我太任性啦^^ 滿足 分類: 未分類

我都訓到好晏先識起身呀

哈哈=p  我訓左咁耐啦  之後起身食粥+打ps2

之後睇左1陣香水呀...

我係唔係太份啦  睇睇下  我又訓著啦

明明訓左好耐  我都可以又訓過呀

咁之後出去行下西環  既其中1個廣場

同埋1間機鋪  真係too 悶呀

都冇咩點既...西環始終都唔同我住開既地方

我唔可以將西環同我屋企附近比

但係...我真係估唔到企鵝都會黍  佢黍左仲好

我唔駛怕阿timg冇人陪呀  我又唔可以1心2用

2個都理晒  其實 我都係唔識就人... 我太過以自我為中心

都唔識企係人地既角度  幫人地諗下  又唔識得點可以理到佢地呀

可以有4個人行  仲好過我同佢地2兄妹行呀

係唔係...冇計啦  其實我都好悶......仲會好怕...怕既係我唔識路返屋企

悶既係...我理唔晒2個  1定要令到其中1個...悶到爆燈

之後知道左...好多學校既鬼故  同埋...  去打邊爐

都幾開心呀...  佢地仲話陪我返屋企呀...哈哈=]

最後阿ting冇上到車呀  好冇奈  + ><"

之後  咁我地就3個人上車...返觀塘lu

最後到觀塘啦  返左1返屋企  拎野比人...

用psp 換返我部nds...  之後又打機

....係唔係因為我既任性...令到佢地又唔開心呀

係唔係玩得太過份呀

不過最後都羸左...仲有1隻公仔同埋ndsl 筆筆

都冇咩點呀...係...好似佢地都覺得我好冇聊咁tim

事實上  我好想知...我係唔係好錯左好多野

我發現我有太多問題出現  好多野  都幫唔到我既朋友

反而...要佢地幫我><  真係好冇用呀我

冇咩點既...聽日又係新既1日啦  閉上眼  訓教好過啦