*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 86
累積人氣: 5569
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


點解人都係咁...>< 驚訝 分類: 未分類

有人話:「  人大左,  會慢慢改變。」

同意嗎!?  我同意...

都有人話:「  失戀後,  會慢慢習慣。」

同意嗎....!?  我都同意

我同意既係〈慢慢〉呢2個字

係唔係可以做到...改變...改變後  會慢慢習慣

都係因為習慣愛1個人...係失戀過後先會珍惜^^

點解係失戀之後會唔開心...會喊。  因為唔習慣..^^同意嗎!?

我真係好開心啦...我冇事啦...我見到阿him今日都冇咩事呀

我都係都冇咩事...係唔夠訓><精神唔好...  咁今日都有1段時間係見暈暈地

但係...好彩我有飲朱古力奶呀...如果唔係  會冇晒精神tim呀

真係好開心呀...可以返工  仲可以比人鬧呀....><"

都係因為我唔慣掛  <慢慢>  我會慣掛!?

今日係放左工之後...買左2大盒樂天熊仔餅

我都專登係收左工之後先黍買啦  咁都要比明哥check呀

仲要簽名  真係好過分呀...><

都冇咩咁值得唔開心/令到人地都唔開心

我唔係專登想比面色人地睇*  不過面有難色  就1定有...真係好難頂呀d人

都冇咩點既...今日仲去左長沙灣果邊呀^^  差d就唔記得啦

係ayp呀  今日maphil 冇黍到

今日都係聽故事...同埋可以知道1下  佢地開會既事

真係好唔掂哦...點算!?

我見到既係...愛理不理  固執  有組織  有問題!?

好多唔同既人係埋1齊  都做唔到d咩野  見到既係selina 

selina  佢...係唔係真係頂得順呀  見到阿him...

阿him比我既感覺都係...佢放唔低  不過唔只

仲...有~d~好掛住karen呀  我都知阿him佢唔打算放手

只不過係改左用第2種方法去愛佢呀...我開始都唔信

而家我信左好多啦  我見到佢手上既介指...

我知佢都改變緊...我諗我而家都係唔好左佢好啦

佢需要既係支持...   我信你架^^  我知你可以

我知我都可以...哈哈=]

講真果句  我唔知我可唔可以做到^^但係我信你可以

我知散左都冇咩可能1齊返...1齊左之後都係會散

唔會長久...但係可以仲係放唔低呀><  我都唔知點解><

係唔係1句咁既野就可以 : 「其實係唔係我做d咩你都唔會我係返一齊ga可????
                                      我同你係唔係再有機會係一齊呀  」
                     

唔係咁既...我都唔想, 唔希望係咁

我希望既係,  i can fly...

我唔想在   

徘徊傍徨路前 回望這一段
你吻過我的臉 曾是百千遍
沒去想 終有一天
夜雨中 找不到打算
讓我孤單這邊 一點鐘等到三點
* 那怕與你相見 仍是我心願
我也有我感覺 難道要遮掩
若已經不想跟我相戀
又卻怎麼口口聲聲的欺騙
讓我一等再等
在等一天共你抬回溫暖 *
# 情像雨點 似斷難斷
愈是去想 更是凌亂
我已經不想跟你癡纏
我有我的尊嚴 不想再受損
無奈我心 要辨難辨
道別再等 也未如願
永遠在愛與痛的邊緣
應該怎麼決定挑選 #
Repeat * # #