有人話:「 人大左, 會慢慢改變。」
同意嗎!? 我同意...
都有人話:「 失戀後, 會慢慢習慣。」
同意嗎....!? 我都同意
我同意既係〈慢慢〉呢2個字
係唔係可以做到...改變...改變後 會慢慢習慣
都係因為習慣愛1個人...係失戀過後先會珍惜^^
點解係失戀之後會唔開心...會喊。 因為唔習慣..^^同意嗎!?
我真係好開心啦...我冇事啦...我見到阿him今日都冇咩事呀
我都係都冇咩事...係唔夠訓><精神唔好... 咁今日都有1段時間係見暈暈地
但係...好彩我有飲朱古力奶呀...如果唔係 會冇晒精神tim呀
真係好開心呀...可以返工 仲可以比人鬧呀....><"
都係因為我唔慣掛 <慢慢> 我會慣掛!?
今日係放左工之後...買左2大盒樂天熊仔餅
我都專登係收左工之後先黍買啦 咁都要比明哥check呀
仲要簽名 真係好過分呀...><
都冇咩咁值得唔開心/令到人地都唔開心
我唔係專登想比面色人地睇* 不過面有難色 就1定有...真係好難頂呀d人
都冇咩點既...今日仲去左長沙灣果邊呀^^ 差d就唔記得啦
係ayp呀 今日maphil 冇黍到
今日都係聽故事...同埋可以知道1下 佢地開會既事
真係好唔掂哦...點算!?
我見到既係...愛理不理 固執 有組織 有問題!?
好多唔同既人係埋1齊 都做唔到d咩野 見到既係selina
selina 佢...係唔係真係頂得順呀 見到阿him...
阿him比我既感覺都係...佢放唔低 不過唔只
仲...有~d~好掛住karen呀 我都知阿him佢唔打算放手
只不過係改左用第2種方法去愛佢呀...我開始都唔信
而家我信左好多啦 我見到佢手上既介指...
我知佢都改變緊...我諗我而家都係唔好左佢好啦
佢需要既係支持... 我信你架^^ 我知你可以
我知我都可以...哈哈=]
講真果句 我唔知我可唔可以做到^^但係我信你可以
我知散左都冇咩可能1齊返...1齊左之後都係會散
唔會長久...但係可以仲係放唔低呀>< 我都唔知點解><
係唔係1句咁既野就可以 : 「其實係唔係我做d咩你都唔會我係返一齊ga可????
我同你係唔係再有機會係一齊呀 」
唔係咁既...我都唔想, 唔希望係咁
我希望既係, i can fly...
我唔想在 愛與痛的邊緣
徘徊傍徨路前 回望這一段
你吻過我的臉 曾是百千遍
沒去想 終有一天
夜雨中 找不到打算
讓我孤單這邊 一點鐘等到三點
* 那怕與你相見 仍是我心願
我也有我感覺 難道要遮掩
若已經不想跟我相戀
又卻怎麼口口聲聲的欺騙
讓我一等再等
在等一天共你抬回溫暖 *
# 情像雨點 似斷難斷
愈是去想 更是凌亂
我已經不想跟你癡纏
我有我的尊嚴 不想再受損
無奈我心 要辨難辨
道別再等 也未如願
永遠在愛與痛的邊緣
應該怎麼決定挑選 #
Repeat * # #
|