*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 37
累積人氣: 5520
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


對唔住呀^^" 開心 分類: 未分類

我真係唔想...唔想見到我最好既朋友

變到咁脆弱  我知佢係真心同佢1齊

但係...點解要咁  淡左啦...

咁就可以啦  可以散得啦  好簡單既1句

分手啦...咁就可以啦  對嗎!?

對唔住呀...我改...  改變自己去就人地既人

同改變人地去就自己  邊樣好d !?  可以話我聽嗎!?

我今日遲左起身  1起左身就去左搵我既最好朋友"咖喱"

性格...自卑   唔識講野  對自己冇信心  冇左精神寄託  咁就有問題啦

有問題嗎..唔可以嗎!?  係唔係性格真係可以改變1個人既命運

如果係...我覺得我好幸福  因為我知性格都可以改...為左中意既人

為左自己既前途  我可以改  我都希望我可以改

但係改左又係唔係好...  係唔係真係淡左就可以啦

可以明正言順咁散...唔需要找以前既舊帳呀...好簡單乾脆俐落咁搵過第2個

人地話係傷心都透既時候  會笑...會開心都喊

...開心既話   就可以啦   身邊既人  係唔係你最愛既人都唔緊要

最緊要既係  你可以令到你身邊愛你既人開心之餘

令到自己有d安慰  起碼自己唔需要最諗你最愛既人

如果你不想失去他,就不要與他做情人。

係唔係好岩呀!?  我認為係...但係我唔可以

我令願...令到人地其中1個人開心  都比較好^^

係唔係   千就人地...會比人既感覺係^_____冇所謂______^

係唔係真係冇所謂呀  差6年又係唔係好呢!?

今日返工又係收銀都冇咩特別...今日識左咩係明哥既恐怖呀

 

分 手 時,不 要 問[轉]

分手時,沉默是最好的問題,最圓滿的答案。

戀愛是甜蜜的,分手是難免的。

誰不是痛過幾次,哭過幾次,才找到最後的愛。分手是必經的,但有些問題不必問



1.不要問:為什麼要分手?
無論答案是甚麼,都是你難以接受的原因。

2.不要問:你有沒有愛過我?
愛過如何,未愛過又如何,總之這一刻就是不愛。

3.不要問:我做錯了些甚麼?
愛不是講對錯,而是講感覺。相愛是談情,不是講理,當愛的感覺已經不存在,對和錯又可以挽回些甚麼?

4.不要問:我有甚麼不好?她有甚麼好?我有甚麼比不上她?
何必逼對方,再一次侮辱你,打擊你的自信心。

5.不要問:難道你不記得我們以前快樂的日子了麼?
他/她要離開,就是因為他/她要的是現在的快樂,和將來的快樂。

6.不要問:不如我們重新來過?
這個哀求只會令對方覺得你更可憐、更卑微。

7.不要問:我們以後還可不可以做朋友?
這樣拖泥帶水,對方只會感到厭煩。

分手時,沉默是最好的問題,最圓滿的答案。
 
上網睇到...咁既野  都幾中下呀...我都好中意問..
 
我都知可以問左都冇用  可能係因為可以同佢講多2句^^
 
可以開心..多2句時候  最重要既係~  我可以知道你係點睇我
 
同埋我有d咩唔岩...下次唔好咁
 
如果可以我都想...可以  做好我自己咁就可以啦
 
希望我咖喱冇事啦...大佬冇事啦
 
阿翊你都冇事...
 
最緊要既係...佢呀...希望下次唔好失驚無神入左黍  買D野
我好- -  同埋我都有D唔知講咩好啦!  好多人...識左好多野架啦
 
都4日啦...1000蚊呀...就到啦