...有人話...愛情係玩唔起既#
我真係玩唔起呀-口-
係唔係因為我心甘情願去比愛情玩弄我
定係...愛情係有同冇之間^^ 我簡左有...
我係1個重情義既人嗎...
唔係...我1d都冇...我可以係佢喊既時候
我都有喊..但係1半半係為左佢...
但係個感覺係...1開始心痛...之後心涼
好舒服呀...今日訓得唔多...個膊頭都仲有少少痛...
可能係尋日搬電腦既時候^^ 整親掛
點解要1齊...係因為開心...係因為大家都有比到大家既快樂
點解要分開...係因為冇左快樂既感覺...慢慢變成1個習慣
令願你遲到總比冇到既好....假笑總比冇笑既好﹡..你同意嗎!?
個天都在喊...點解要咁對我... 冇論如何 也要多謝你讓我傷心過...!!*
星星又會唔會知我既唔開心...眨1下[眼] 又係唔係會...忘記所有既痛
所有既唔開心... 愛情小說所寫既野...有幾多可以係現實生活發生
`我會笑我自己`幾咁冇用,.`咁多次既痛心 全部失控*]
都係我既病,, 係唔係心病^^我唔知...我需要既係止痛藥* 有冇人可以比到我
朋友 你地係邊呀...會唔會長伴我既身邊 我知道[有你地在〝我唔會再孤獨1個人..唔會再1人行]
我知...我得出既野 已經好多...我會知足常樂 我會努力活下去..
個天落既淚 = 雨 但係...落得再大又點樣?` 令我可以痛痛快快淋一場!`
令我可以清醒下來...想想我將來條路* 對不對^^
為你流話的淚* 有多麼的多 但係...為何你從都不會理會!?
都次見到佢係我身邊掠過 `我個心都仲好似比針刺般痛 痛到冇法離開 這個傷心既感覺`
傷 心 既 地 方... 唔 想 再 去... 曾 經 開 心 過* 但 係 已 經 成 了 想 自 殺 之 地
我 想 要 既 係 你 個 心 ☆ 你 個 人 唔 值 得 我 去 追 啦 ] 我 唔 會 再 強 人 所 難
我 想 既 係 ... 開 心 =] 開 心 好 重 要 如 果 真 係 連 開 心 都 冇 .. 我 相 信 幸 福 係 我 地 既 身 邊
你 問 我 點 解 : 「 緊 緊 的 把 你 抱 著 因為〝 我 怕 我 會 失 去 你 ! 」
請你話比我聽...我中意既人 唔中意我 我可以點^ 我仲有存在既價值嗎
我唔知>_< 我愛的人唔再愛我,但只要可以守候係他身邊已經很快樂。
今日既我...可以喊 可以笑^^ 可以忘記你[有所保留 但保留有用嗎 會成為回憶嗎!?]
我相信你地對我既好唔會變 我相信有你地係我身邊好足夠 我相信對我不離不棄係你地
我相信你地既1切1切...就算再怎麼辛苦 我都要努力笑下去 全因為唔想你地擔心我=p
我好多謝有過你地既我身邊十卜我..
正所謂 分手有咩好喊 只不過係1種解脫吧!
但係...用笑容去'掩飾真正的痛苦 到頭來只不過是更加辛苦..我唔知
但係我知我身邊既人..個心會舒服d
聽日就係我第1日返工啦...能不能順利通過...^^ 加油吧
|