*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 47
累積人氣: 5530
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 23 日  星期四   雨天


再咁下去...都唔會有結果 唯有我既離去〞 分類: 未分類

...有人話...愛情係玩唔起既#

我真係玩唔起呀-口-

係唔係因為我心甘情願去比愛情玩弄我

定係...愛情係有同冇之間^^ 我簡左有...

我係1個重情義既人嗎...

唔係...我1d都冇...我可以係佢喊既時候

我都有喊..但係1半半係為左佢...

但係個感覺係...1開始心痛...之後心涼

好舒服呀...今日訓得唔多...個膊頭都仲有少少痛...

可能係尋日搬電腦既時候^^  整親掛

點解要1齊...係因為開心...係因為大家都有比到大家既快樂

點解要分開...係因為冇左快樂既感覺...慢慢變成1個習慣

令願你遲到總比冇到既好....假笑總比冇笑既好﹡..你同意嗎!?

個天都在喊...點解要咁對我...  冇論如何  也要多謝你讓我傷心過...!!*

星星又會唔會知我既唔開心...眨1下[眼] 又係唔係會...忘記所有既痛

所有既唔開心...  愛情小說所寫既野...有幾多可以係現實生活發生

`我會笑我自己`幾咁冇用,.`咁多次既痛心 全部失控*]

都係我既病,, 係唔係心病^^我唔知...我需要既係止痛藥*  有冇人可以比到我

朋友  你地係邊呀...會唔會長伴我既身邊  我知道[有你地在〝我唔會再孤獨1個人..唔會再1人行]

我知...我得出既野  已經好多...我會知足常樂  我會努力活下去..

個天落既淚 = 雨  但係...落得再大又點樣?`  令我可以痛痛快快淋一場!`

令我可以清醒下來...想想我將來條路*  對不對^^

為你流話的淚*  有多麼的多   但係...為何你從都不會理會!?

都次見到佢係我身邊掠過  `我個心都仲好似比針刺般痛   痛到冇法離開  這個傷心既感覺`

 傷 心 既 地 方... 唔 想 再 去... 曾 經 開 心 過* 但 係 已 經 成 了 想 自 殺 之 地

我 想 要 既 係 你 個 心 ☆ 你 個 人 唔 值 得 我 去 追 啦  ]  我 唔 會 再 強 人 所 難

我 想 既 係 ... 開 心 =]  開 心 好 重 要   如 果 真 係 連 開 心 都 冇  .. 我 相 信 幸 福 係 我 地 既 身 邊

你 問 我 點 解 : 「 緊 緊 的 把 你 抱 著   因為〝 我 怕 我 會 失 去 你 ! 」

請你話比我聽...我中意既人  唔中意我  我可以點^ 我仲有存在既價值嗎

我唔知>_< 我愛的人唔再愛我,但只要可以守候係他身邊已經很快樂。

今日既我...可以喊  可以笑^^  可以忘記你[有所保留  但保留有用嗎  會成為回憶嗎!?]

我相信你地對我既好唔會變  我相信有你地係我身邊好足夠  我相信對我不離不棄係你地

我相信你地既1切1切...就算再怎麼辛苦  我都要努力笑下去  全因為唔想你地擔心我=p

我好多謝有過你地既我身邊十卜我..

正所謂  分手有咩好喊   只不過係1種解脫吧!

但係...用笑容去'掩飾真正的痛苦   到頭來只不過是更加辛苦..我唔知

但係我知我身邊既人..個心會舒服d

聽日就係我第1日返工啦...能不能順利通過...^^ 加油吧