成果分享日喔^^
哈哈=] 好掛住你地呀...
今日見到佢地啦...^^好耐冇見 long time no see
可惜呀...maphil黍唔到呀
放心啦..有我地係度 你放心去玩啦!~
咁之後11點到左...今朝係同埋阿him 1 齊去既
同阿him傾左好多野...好眼訓呀我...
但係...我真係有太多野 諗啦..太多野唔開心既呢!
點解我成個腦都係佢呀>< 我唔想啦...唔想咁呀
唔想去諗佢..唔想知道有關佢既1切1切啦>x<
咁都冇咩呀...當我入到去啦
見到佢地啦...都可以有講有笑既
之後1齊去左食晏呀=p 都成10個人呀
但係...好奇怪呀~呀嫻都係唔食
咁我地其他既果9個人呢^^
3個1 3個2 3個4呀
係咩意思..係每3個人食同1個餐呀
都幾好味既...不過係知道栗米果個餐之後..我又有d想食喔
可惜呀..我又想食蛋蛋呵 都係食左蛋蛋飯呀
之後好飽咁返去啦~
點知都係坐左係度睇下表演
之後仲要好白痴咁...見到人地彈結他唔知點解唔入咪呀
唱歌都聽唔到呀..
咁我地好白痴呀...跟到既都會唱
跟唔到既我地都有拍手掌呀...可惜都係得我地濕地既拍手呀 哈哈=]
都大約4點幾... 到我地驚啦...
點知...都唔需要驚既 仲有大吧時間去玩呀
去下小丑度 畫下隻手...之後影左好多張相
唔知係唔係真係會sd返比我地呢!?
都幾開心呀...
最後過左去藍田...拎過張大眾咭同埋去見下工呀
都冇咩特別呀...
特別在 打晒佢地d個人資料...之後又係咁啦
咁又1日啦...佢搵過我呀^^好開心呀
但係我唔可以聽佢電話啦...1來聽黍都冇謂 2來聽左又唔係代表d咩
3來聽左...我可能會心1軟 我諗都冇咩必要啦
係唔係..!?哈哈=]
|