*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 80
累積人氣: 5563
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 18 日  星期六   晴天


×°"成果分享日* 愉快 分類: 未分類

成果分享日喔^^

哈哈=] 好掛住你地呀...

今日見到佢地啦...^^好耐冇見 long time no see

可惜呀...maphil黍唔到呀

放心啦..有我地係度  你放心去玩啦!~

咁之後11點到左...今朝係同埋阿him 1 齊去既

同阿him傾左好多野...好眼訓呀我...

但係...我真係有太多野 諗啦..太多野唔開心既呢!

點解我成個腦都係佢呀><  我唔想啦...唔想咁呀

唔想去諗佢..唔想知道有關佢既1切1切啦>x<

咁都冇咩呀...當我入到去啦

見到佢地啦...都可以有講有笑既

之後1齊去左食晏呀=p 都成10個人呀

但係...好奇怪呀~呀嫻都係唔食

咁我地其他既果9個人呢^^

3個1  3個2  3個4呀

係咩意思..係每3個人食同1個餐呀

都幾好味既...不過係知道栗米果個餐之後..我又有d想食喔

可惜呀..我又想食蛋蛋呵  都係食左蛋蛋飯呀

之後好飽咁返去啦~

點知都係坐左係度睇下表演

之後仲要好白痴咁...見到人地彈結他唔知點解唔入咪呀

唱歌都聽唔到呀..

咁我地好白痴呀...跟到既都會唱

跟唔到既我地都有拍手掌呀...可惜都係得我地濕地既拍手呀  哈哈=]

 

都大約4點幾...  到我地驚啦...

點知...都唔需要驚既  仲有大吧時間去玩呀

去下小丑度  畫下隻手...之後影左好多張相

唔知係唔係真係會sd返比我地呢!?

都幾開心呀...

 

最後過左去藍田...拎過張大眾咭同埋去見下工呀

都冇咩特別呀...

特別在 打晒佢地d個人資料...之後又係咁啦

咁又1日啦...佢搵過我呀^^好開心呀

但係我唔可以聽佢電話啦...1來聽黍都冇謂  2來聽左又唔係代表d咩

3來聽左...我可能會心1軟  我諗都冇咩必要啦

係唔係..!?哈哈=]