今日..好大頭蝦呀我
點解我又會冇啦啦 訓著左呀..
真係好= ="呀 等大佬果20分中
我都可以訓得著啦... 真係好攰咩我
我真係唔知呀><" 真係好對唔住大佬呀
好彩可以睇到佢既日記話..佢女朋友陪佢呀!
開心定唔開心呢!?
開心係 我可以見到1個人既堅持 可以有結果既
係唔係真係可以...咁我呢!?
唔開心 係我冇左時間食飯呀
真係好肚餓呀 又係咁啦
咁_我就去左佐敦見學校 由2點半到去左填from呀
但係..我真係點都估唔到 佢地要我等到3點半先有得面試呀
咁我咪趕唔切過童軍 今日應承左大佬...
咁我冇等到呀...我過左去嶺南大學持續進修學院 Lingnan Life
咁都幾難搵到呀.. 哈哈我真係估唔到 1個路痴都可以搵到路呀
我係佐敦行左去尖咀既地鐵站 再..行去尖東站
之後行行行...先行到去 呢個麼地道66號呀
哈哈我行到去啦..之後原來係冇我想要讀既工商管理高級文憑呀...
咁我冇咩理到呀..因為...我係想升上去呀
之後佢地叫我補副學士啦 都唔係唔得既
係...in左 我既成績麻麻 不過都係返屋企等通知
大約2個星期咁就死得啦
仲要...今日係11號啦
.....不過唔得都唔緊要啦=] 好彩 ywca收左我姐
hehe^^"=]
都冇咩點既..但係1睇時間 o..4點09分啦
咁返到童軍都遲到啦 但係都要去..遲左20分中到呀
好失敗呀~
好彩有陳miss係度 賴miss都係度
但係...賴sir就唔係度啦
之後今日玩聽覺測驗呀 都幾得意呀
但係..都唔夠玩童軍歌得意呀
我記得既係_ 童年們 見面行個禮 握握手 猜猜*權 看誰勝
真係好得意*
之後因為天氣關係 冇咩事就早d放啦
之後又係入面 傾左好耐計呀
成個中呀..餓死我啦
之後同埋賴姐啦 璇璇 同阿BEN既mama同阿賴
5個人去左嘉豪酒家 打邊爐呀
冇咩特別呀 係果度d人服務態度差左d...
不過都唔緊要=] 真係好開心呀
食完啦 咁就上左去啦
本來係玩既 點知到最後呢!?
玩唔到啦 打機同打架就有
我真係好想知咩係9行4東呀
唔知係咩呀∼
見到佢啦..我都算係陪左佢呀
當係生日既果日啦^^" 因為我冇信用
明明應承左佢 果日要陪佢既
我冇去到 今日都算係陪左啦
仲飲酒tim呀 不過真係好辛苦呀
個胃好唔舒服 喉嚨都係咁
真係好唔掂當呀...
|