*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 105
累積人氣: 5588
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 11 日  星期六   晴天


見到佢啦^^" 驚訝 分類: 未分類

今日..好大頭蝦呀我

點解我又會冇啦啦 訓著左呀..

真係好= ="呀 等大佬果20分中

我都可以訓得著啦... 真係好攰咩我

我真係唔知呀><" 真係好對唔住大佬呀

好彩可以睇到佢既日記話..佢女朋友陪佢呀!

開心定唔開心呢!?

開心係 我可以見到1個人既堅持 可以有結果既

係唔係真係可以...咁我呢!?

唔開心 係我冇左時間食飯呀

真係好肚餓呀 又係咁啦

咁_我就去左佐敦見學校 由2點半到去左填from呀

但係..我真係點都估唔到 佢地要我等到3點半先有得面試呀

咁我咪趕唔切過童軍 今日應承左大佬...

咁我冇等到呀...我過左去嶺南大學持續進修學院 Lingnan Life

咁都幾難搵到呀.. 哈哈我真係估唔到 1個路痴都可以搵到路呀

我係佐敦行左去尖咀既地鐵站 再..行去尖東站

之後行行行...先行到去 呢個麼地道66號呀

哈哈我行到去啦..之後原來係冇我想要讀既工商管理高級文憑呀...

咁我冇咩理到呀..因為...我係想升上去呀

之後佢地叫我補副學士啦 都唔係唔得既

係...in左 我既成績麻麻 不過都係返屋企等通知

大約2個星期咁就死得啦

仲要...今日係11號啦

.....不過唔得都唔緊要啦=] 好彩 ywca收左我姐

hehe^^"=]

都冇咩點既..但係1睇時間 o..4點09分啦

咁返到童軍都遲到啦 但係都要去..遲左20分中到呀

好失敗呀~

好彩有陳miss係度 賴miss都係度

但係...賴sir就唔係度啦

之後今日玩聽覺測驗呀 都幾得意呀

但係..都唔夠玩童軍歌得意呀

我記得既係_ 童年們 見面行個禮 握握手 猜猜*權 看誰勝

真係好得意*

之後因為天氣關係 冇咩事就早d放啦

之後又係入面 傾左好耐計呀

成個中呀..餓死我啦

之後同埋賴姐啦 璇璇 同阿BEN既mama同阿賴

5個人去左嘉豪酒家 打邊爐呀

冇咩特別呀 係果度d人服務態度差左d...

不過都唔緊要=] 真係好開心呀

食完啦 咁就上左去啦

本來係玩既 點知到最後呢!?

玩唔到啦 打機同打架就有

我真係好想知咩係9行4東呀

唔知係咩呀∼

見到佢啦..我都算係陪左佢呀

當係生日既果日啦^^" 因為我冇信用

明明應承左佢 果日要陪佢既

我冇去到 今日都算係陪左啦

仲飲酒tim呀 不過真係好辛苦呀

個胃好唔舒服 喉嚨都係咁

真係好唔掂當呀...