*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 63
累積人氣: 5546
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 10 日  星期五   晴天


16才的媽媽 驚訝 分類: 未分類

16歲就做左人地mama啦

個感覺唔知係點架呢!?

點解真係有人會咁白痴 走去做呀

係因為咩原因呀..有能力去照顧

有錢去撫養好"佢"咩 真係可以咩

如果真係諗清楚既..就唔會生佢出黍啦

係唔係真係可以呀!? 真係覺得係應該嗎

係唔係生左佢出黍 就唔會內疚呀

生命係好寶貴 但係..生命係唔係真係唔可以失去呢

我唔知呀..= =" 我可以點呀!?都唔知點解d人會咁諗既

唔知唔知唔知唔知呀

 


雨過天晴嗎!? 唔知依家又算唔算係呢

 

由T1-T3之後..係3點半之前就話

會由T3-T8 係唔係真架

真係有8號風球呀 正呀 唔知咁諗係唔係有d白痴呢!?

不過有時候做下白痴都幾好呀

起碼冇咩人會同你講好多你都唔明既野

 



...唔知係唔係因為有呢個風既存在

 

我真係有個藉口^^"唔去見學校

我唔係因為冇信心呀 係因為我唔想1個人去呀

係就係話 咩都要自己去諗架啦

不過係唔係真係最好 我真係唔知

我知既係..落雨天嗎!?

咁唔去啦 聽日先算

聽日起碼有大佬陪下我呀嗎

大佬仲有可能會陪我去~ 但係..唔知之後佢會點

同埋 可能佢都會有人陪 係邊個

當然係佢心目中最重要既人啦 ← 唔係阿ma呀下..

係唔係...真係起到身陪佢都成問題呀

 



係唔係..果個人會出黍陪大佬呀

 

今日..睇左套劇既大結局

我之前都睇過晒 不過...真係感覺唔同左啦

我真係有留心每1句對白呀

我有1句刻骨銘心係心呀:「因為相信 所以堅強 我可以微笑的跟xx說再見」

真係想有1秒既安慰呀 係唔係...真係可以係現實做到

係唔係我太白痴...等有用咩

對於其他人可能會 對於我唔會啦

我要勇敢面對每1日呀

 



今日我去左街 係去買野呀 去左惠康買零食

 

係唔係!? 真係_好正呀 有薯片食啦

仲有..我真係好開心呀..同埋我都係第1次 係8號風球去買野呀

係唔係!? 真係平d架 個個人都去買

...之後返左屋企啦


大佬教左我玩熱舞呀 好開心呀

 


 

真係我既錯 係唔係我錯呀

我應該同佢講果番說話嗎

係唔係做得過火了

對你做左d傷害你既事

.................

奸爸爹呀...