16歲就做左人地mama啦
個感覺唔知係點架呢!?
點解真係有人會咁白痴 走去做呀
係因為咩原因呀..有能力去照顧
有錢去撫養好"佢"咩 真係可以咩
如果真係諗清楚既..就唔會生佢出黍啦
係唔係真係可以呀!? 真係覺得係應該嗎
係唔係生左佢出黍 就唔會內疚呀
生命係好寶貴 但係..生命係唔係真係唔可以失去呢
我唔知呀..= =" 我可以點呀!?都唔知點解d人會咁諗既
唔知唔知唔知唔知呀
雨過天晴嗎!? 唔知依家又算唔算係呢
由T1-T3之後..係3點半之前就話
會由T3-T8 係唔係真架
真係有8號風球呀 正呀 唔知咁諗係唔係有d白痴呢!?
不過有時候做下白痴都幾好呀
起碼冇咩人會同你講好多你都唔明既野
...唔知係唔係因為有呢個風既存在
我真係有個藉口^^"唔去見學校
我唔係因為冇信心呀 係因為我唔想1個人去呀
係就係話 咩都要自己去諗架啦
不過係唔係真係最好 我真係唔知
我知既係..落雨天嗎!?
咁唔去啦 聽日先算
聽日起碼有大佬陪下我呀嗎
大佬仲有可能會陪我去~ 但係..唔知之後佢會點
同埋 可能佢都會有人陪 係邊個
當然係佢心目中最重要既人啦 ← 唔係阿ma呀下..
係唔係...真係起到身陪佢都成問題呀
係唔係..果個人會出黍陪大佬呀
今日..睇左套劇既大結局
我之前都睇過晒 不過...真係感覺唔同左啦
我真係有留心每1句對白呀
我有1句刻骨銘心係心呀:「因為相信 所以堅強 我可以微笑的跟xx說再見」
真係想有1秒既安慰呀 係唔係...真係可以係現實做到
係唔係我太白痴...等有用咩
對於其他人可能會 對於我唔會啦
我要勇敢面對每1日呀
今日我去左街 係去買野呀 去左惠康買零食
係唔係!? 真係_好正呀 有薯片食啦
仲有..我真係好開心呀..同埋我都係第1次 係8號風球去買野呀
係唔係!? 真係平d架 個個人都去買
...之後返左屋企啦
大佬教左我玩熱舞呀 好開心呀
真係我既錯 係唔係我錯呀
我應該同佢講果番說話嗎
係唔係做得過火了
對你做左d傷害你既事
.................
奸爸爹呀...
|