今日去搵學校...心情都幾好既
有好有唔好^^
其實...今日有人陪我去呀
去邊...去職訓呀...我既第1高級文憑既志願呀
由尋日到依家都未訓過呀! 好辛苦呀我
我真係好辛苦呀.. 又驚又怕
尋日玩左好耐啦...
係由9點起身玩到今朝呀
之後同東海傾左陣msn
跟住去..沖涼 之後又傾多左1陣
咁就...食左mama煮比我食既面面呀
都好大碗下呵..點解我平時食 好似都冇咁大碗架
點解今日好似寧舍多咁既
食又成4個幾字先食完呀
真係好飽啦...仲好開心咁
等緊大佬呀 佢都1齊in呀
佢同我都係in同1科呀
我就慘啦...係大佬入左去之後既3個字都唔夠時間
我就係出面等得好辛苦 辛苦在得我1個人
好悶又冇人陪下我 咁我又可以點呢 唔通走咩!?
咁係冇可能既事... 1來我唔可以晒左果20蚊 同埋冇埋面試既機會
係唔係...有希望仲好過冇希望呀...原來有1個希望係自己面前
撲通...1聲 個希望由好高既地方 趺左落海咁呀
好失落 好唔開心 仲有1種好唔舒服既錯敗感呀...
真係寧願冇希望係我面前出現過呀...
由有到冇 由開心都失望
好心灰意冷呀...成個人都down晒呀
去左職訓排到我啦..排左成個中啦
都唔話咩值唔值得既!? 係...見到自己d師妹果時
當我問到佢地幾多分 佢地都有成5分7分都唔差呀
仲可以好輕鬆咁補職訓啦 我真係好蠢呀
點解我上年又唔補呢間呢!?
依家要去in啦 係唔係真係會收我架
....問問問....問問....問...問左1大堆問題
問下..點解我要讀y記1年之後過黍見職訓呀
問下..點解我會係呢度讀呀
問下..點解果間學校唔好呀
問下..點解我想讀呢科呀
問下..成績點呀
問下..係果度讀成點呀
咁我問佢地點解唔收我啦
最後既係..佢地都係唔收我
都係我個底打得唔好
品行係好既 不過成績未如理想
都係唔比我讀yr2呀 咁英文既試都唔駛比啦
咁係唔係對我係最好呢!? 我唔知
我知既係...呢間職訓唔收我
咁我就去埋9龍灣職訓啦 咁我叫埋咖喱陪我
我都唔識路呀...咁join埋咖喱啦 咁去就去左
不過都係冇工商既高級呀
咁^^算啦 都冇計啦
我地都行左有1陣街 之後佢細佬搵佢
佢話佢要返屋企拎$陪佢細佬交學費
...............
sor...岩岩訓著左...依家先起身
打返先...
係啦..咁我就同咖喱啦佢細佬啦
佢細佬就去左join埋佢既紅顏呀
haha~姐係佢個fd姐..唔好誤會
咁...都係男仔黍既
咁我地就去左文采買書啦..係佢細佬同個fd要買
都係買d唔買d啦
之後咁就各散啦
咖喱就陪左我去搵學校...
冇話咩好定唔好既..
係我都唔知搵間咩既學校好啦
都係去返職訓
咁去左啦 搵左我今朝in我既其中1位
咁佢地就話都係唔收我
咁就轉介我去下1層
高中學部 咁就轉去讀..
市場學/財務及投資學高級文憑
都唔係唔好既 係我都係冇咩興趣呀
都係轉介我過黍傾下先..點知都係1句啦
2科我都冇讀過 又冇知道係咩黍既
咁就冇得讀啦...我都唔知點呀
唉 *∼ 真係唔知點解可以咁架
喊左出黍tim∼又係話由1年級讀起
真係好話唔好聽果句呀:「有冇搞錯呀!?」
咁都係冇計啦...咁之後我再同黍果2個阿sir傾
佢地都唔係話我咩既 係教識左我d野呀
個底唔好真係好難升上去...品行好重要
如果唔係 都唔會晒咁多時間去理下我啦
真係...好唔開心呀..真係好><"
咁都冇計啦^^之後去果時 同咖喱講左
咁佢都話 有咩事打比佢...個天就落緊雨
唉*係唔係個天都唔開心呢!?
最後去左搵哥哥..真係好白痴咁
係佢樓下等左成個中...仲要估錯路tim
唔多開心架..不過都係自己白痴
冇野既.. 可能我聽日就會搵到呢
唔好理咁多啦..食下野都唔錯呀
都成日冇食過野啦
不過係我想食...都冇精神食呀
我返到黍都成6點到7點
之後我打左d日記就訓啦...
咁1訓就係..我哥哥打比我
4點啦...am早呀..
天文台又係唔係真係會有8號風球呢!?
今日最最最開心既係...
我知道大佬同佢既另1半好返啦
仲要係返埋1齊呀...真係好開心既呢..
我都好開心呀...我今日做左好多令人擔心我既事tim
不過..講真果句呀..我真係好驚 好緊張呀
讀唔到會點架..冇左張高級既
又會點呀...會唔會好難搵工呢~
定係...等個天 幫我手定呢
都唔緊要啦..最最最緊要既係
唔好對自己冇信心 身邊有好多人支持我既
我知...我可以 大佬都可以啦
我都得既..我指既係學業呀
|