*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 82
累積人氣: 5565
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 4 日  星期六   晴天


仲係未識用呀 滿足 分類: 未分類

我真係好妒忌

點解人地個個都有xanga

我又冇既

點解我唔識用

不過我今日都經過用左幾個字既時候

去打下我xanga第1次打既日記

都冇咩開心唔開心既事

開心的是...

我今日可以由中午12點

1直訓到7點幾 先起到身呀

真係好辛苦

唔係話咩 我唔想起身呀

係我尋日1早 真係好掂

因為 我可以用左4個中既時間

整理好我間房

依家我間房真係好令仔

我好中意佢

但係...到我理好晒啦 都已經係上周既9點9

本來係同埋mama baba去食早餐

但係baba又話唔啦

咁就得返我同mama 但係我真係好攰

我睇睇下電視 我都可以訓得著

到2點幾阿大佬打比我 我先知 我係時候

我都要起身啦 但係有心冇力

又訓著左

之後既1切電話都冇可以聽得到

咁我就訓到7點 咁醒晒啦 童軍都完晒

我做左1件好唔岩既事呀

係因為 我都冇同佢地講聲 ...對唔住

可以真係講黍都冇用 但係起碼我個心都會舒服d

係唔係我既問題!? 係... 都衰果個都係我

如果我可以醒訓少少 咁我就唔會搞成咁

唔會明明有街街去 我都唔去~

明明話左同佢食既飯 我都冇覆到佢呀

係唔係如果感情有問題 可以問下身邊既人!?

問下佢地既意見 向佢地求救 希望佢地可以幫到你

係唔係好簡單講句 :「我唔知 我可以點做?」

咁就可以啦 可以的話

我可以比心機 做到我想做既野ma

我希望我可以

我可以做到人地想我做到既野

今日知道左佢下個星期會到

但係... 我又可以唔去嗎!?

唔可以 我知道我唔可以唔去啦

1來我真係冇野做

2來我去左仲好過冇去

係唔係!?

我都知我係時候做返d 我本身既責任

哥哥尋日見果份工 請左佢啦

1萬蚊1個月呀

佢係下星期2就返工啦

我下星期2可能仲係度搵緊工

又可能係見緊學校啦

我可以有進步嗎 我可以

我可以忘記佢嗎 我可以

我可以咩都自己黍嗎 我可以

我可以同你再做返朋友嗎 我可以

我可以搵到份好工嗎 我可以

我可以改變自己 我可以

我可以做到我想做既野 __我可以

以上既可唔可以 我可以 點解...!?

我都唔知 我知既係 __我要比到信心我自己

決定左既野 冇可能再改變_

因為 錯過了 再也沒法挽救...