*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 97
累積人氣: 5580
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 6 日  星期一   雨天


我有冇做錯到!? 驚訝 分類: 未分類

今日...有開心有唔開心

開心既係...我今日可以玩到勁舞團

真係點都要多謝哥哥呀^^" 如果唔係我諗我都有排未玩得啦

今日..我都成2點先起身 起左身啦

睇到個電話..係哥哥打比我

我都有打比佢既 不過係我沖埋涼之後既野啦

我今日仲收到佢sd比我既sms

佢話左今日會過黍搵我

我真係有諗過..去見下佢姐

都冇咩事既...但係好多人都唔想我見佢呀

包括我身邊既朋友 哥哥同大佬啦

佢地都唔想我見佢...我都知係咩原因架啦

我係1個好容易心軟既人

我唔可以1錯再錯落去呀

咁我落左街 去搵哥哥呀

我陪左佢去食左野先 之後上左佢度

佢要燒碟比我嗎!?

咁當然我都會玩埋1份啦

咁都幾開心既...不過

都唔知係唔係個天作怪呀 今日係咁落雨呀

係我想走既時候落雨呀

我真係好黑仔呀...

係呀...有1件事我唔可以唔提架

今日 我聽到大佬同阿嫂有更進1步既發展呀

我真係好妒忌 好羨慕!

但係咁又有咩用呀 所有野都係我1手造成

我真係抵死 不過我都知...我會心軟

但係..我1諗到 我會令到其他人擔心我既

咁做黍都冇用 我唔可以咁自私

 


 

係哥哥度燒碟同打機之外

我同哥哥都傾左好多野呀

都係關於佢既

哥哥話比我聽..我1定會衰係心軟度

我1定會同佢係返埋1齊 我都覺得我會

之後...我又喊啦 點解哦 明明你既心都冇左我

我都係咁同我自己講 但係..我就係死性不改

我就係要自己去送死

如果唔係哥哥教我sd果個sms我可以已經唔理

3 7 21 咁就去搵你 好想睇下你有冇事

知道你最近過得好唔好

知道你既1切1切

知道你同你中意既女朋友有冇結果

知道你過得開心...

我真係好想你開心呀 我真係可以做到呀

只要你開心咁我就開心啦

 


 

仲有...今日我係哥哥度發生過既野我係唔會唔記得架

我唔知我做得岩唔岩

我知既係..可能我同阿賴既野

令到哥哥好煩 煩到佢諗返起佢之前既女朋友...

哥哥我要同你講聲:「對唔住」

我都知講左=冇講 因為講左都唔可以改變事實

我都知...但係個心真係可以舒服d

哥哥我唔會介意你今日對我做既野

我真係唔介意

我介意既係 你有好多野收收埋埋

有話不妨直講 1世人2兄妹

冇事既 我會安慰我自己

你可以嗎!?

你會嗎!?

 


 

最後 我想同大佬講1句

我真係唔知我可以點幫你呀

我怕我既心情都未可以平靜落黍

我怕我比唔到信心你

我真係怕呀 由心裡面怕出黍

我今日係勁舞團識到1班好朋友呀

咁都算係好既開始呵

我知我可以! 我可以既