今日...係1個咩日子呢!?
我知既係...今日我開心嗎..=p
今日我唔開心嗎=(
請問係唔係可以做1個屬於我既我呀...
今日...係唔係1個好日子呢...
今日我可以同佢...1齊食飯
可以好白痴咁等佢返黍
但係...我係唔係真係開心呢!?
我唔知...係唔係可以將唔開心既野
放落去打機度...咁個心都會舒服d
點解!?我依家會變得咁
我唔再係1個人...我知係我身邊有好多人都好關心我
我知...我唔可以再令到人地擔心我
我想...我想改....我想改好...改到個個人都中意我
我想改到1個十全十美既人...但係...有人會嗎!?
冇...咁都冇d咁既人...我有必要咁做嗎...
我有可能做到嗎!?
有d野...唔係我想做就可以去做架
有d野...做左就做左...錯左就錯左...都係自己既問題
點解!?我要令到我既朋友都擔心我
我唔可以咁...我可以嗎!? 我唔可以咁自私呀
我...我係邊個...!? 我仲算唔算係1個人呀...
我咁冇用...仲算係1個人嗎..!?
心軟有錯嗎!? 係我既錯嗎
性格有錯嗎!? 點解要係我...係唔係個天有心玩我
我唔信呀!? 命運唔係係自己手嗎!?
我唔信我唔得呀
我得架...我知...個個人都擁有自己既將來
未來係未知既事...大家都唔知
將來係自己親手去創造既...
都係1d未知之數>< 點解唔用1個開心既心態去迎接^^
我知我可以...我可以
我可以 我可以 我可以 我可以 我可以 我可以 我可以 我可以呀

想改就1定可以改變到啦...加油呀~
|