*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 107
累積人氣: 5590
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 9 日  星期四   雨天


又去過~係唔係真係得架!? 開心 分類: 未分類

今日∼1早又起左身啦

都唔知幾早呀_1醒左...第1時間

做既野係..打機..唔係ndsl呀 係勁舞呀

今日1上網都有fd陪我玩呀∼

都幾開心既 仲要玩到成8點幾咁上下先閃人呵

之後..哥哥打比我 叫我出去陪佢早餐 但係!?

點解唔係_落去食野架咩

點知..落好大雨 咁就冇落到去啦

都係佢唔好呀..明明話去 又話落雨

唔比我出去..點解呵

又冇得落街住啦~

咁就又留係屋企 打機 睇電視

食野=〕 食咩野 食烏冬呀

係mama住既 炒烏冬呀 好味道呀^^

咁食完啦 就係房度又打機啦

咁1路打1路等baba架車 車我去搵學校呀

我都唔識路呀>< 咁就mama*baba佢地陪我啦

但係...事實上 咩都係我自己1個

唔係應唔應該叫埋佢地去呀

係我應該自己去做既野呀

 



但係...我真係估唔到 我會唔記得帶手提呀

 

咁都冇計啦 大頭蝦

咁我地就去左yw先啦

都冇話咩遠唔遠既 又唔係話好多人

咁我就入左去in啦 好彩係maphil之前係度讀過姐

咁我就唔駛比錢呀..都幾開心架

因為唔駛比50`蚊

咁都冇咩呀 in完啦 ko左 都幾開心架

咁...就話11號前交學費

同埋..著d咩3去咁呀

都唔知係唔係真係岩我讀既呢!?

 



之後去左傳藝in呀

 

都傾左好耐 仲要係我有好多問題都係唔明既

係唔係真係岩我架呢 我真係估唔到佢係有咁多問題存在呀

返學既時間又少

仲要..學費又貴

仲要呀..我問咩佢都係話未決定

d人又唔係真係咁好

我都有比到果100蚊in左先

我想知我係得定唔得 唔得就唔收錢嗎

咁之後...in完啦 都ok左

咁仲唔返去咩

咁我地去左買野阿龍咖喱

就返屋企 食野啦

之後好攰好攰就訓左啦

係唔係條路決定左 就唔好後悔呀

真係好既就當然好啦 唔好既都冇得怨天尤人呀

真係我都唔知 係唔係真係好定唔好呀

仲知...決定左就去做啦

高級文憑係唔係真係有用架!?

唔好咁諗係唔係真係點點點啦

諗下係唔係自己想讀既

讀完出黍有咩用仲好啦

比心機呀....聽日仲要去搵呀