真係可以交log啦
不過...有好多人都冇黍到呀
真d唔開心啦..
好開心呀...今日仲可以去買我想買既野呀
好正呀^^係就係唔係好識用...不過都好開心啦
因為...我知道我行左咁耐
都唔係白行既^^我可以買到啦
我恨左好耐~買到...係旺中2樓呀
都149呀粉紅色...加22蚊..有保護貼
都冇咩特別呀...係1部自拍貼紙相機呀
真係好開心呀...都唔知自己係唔係真係最想買粉紅色
我知既係...橙色都好令...不過唔夠錢呀499呀
白色都ok 不過都係要199呀
咁都係粉紅色啦...反正自己都係最最最眻粉紅色ma!~
買到啦...咁都試過下..有1年保養 同埋
可以係返旺角間鋪晒貼紙相...都係免費既
都幾好呀...車費係貴左少少姐...
有100張相...不過都係冇咩野玩姐
之後去交log都幾開心呀...係係買完野...冇食到野
好肚餓呀>< 但係又冇咩錢錢啦
咁都係返屋企食啦...咁就過左好完美既1日啦
200蚊...咁就飛走左啦 唔知...幾時先又有呢!?
我知我身邊既人...都會為我著緊!
我都要加油呀 反正身體係好重要既
1食飽野...咁就訓著左啦...真係好冇用呀我><
對唔住呀...好多電話都冇聽到呀
仲要...遲左1日打日記呀
都唔知點解...成個人都好似唔係自己咁呀
好攰...好頭痛...食左野...想打埋日記先都唔得呀
同埋...想訓啦...都好辛苦呀 仲知就唔好通頂啦
身體1日比1日差...我可以嗎!? 我可以...順手減肥呀^^
|