返工都有4日啦...就星期5開始
都有4日啦...第1日 係睇場^^
第2日 係派傳單^^
第3日 係收銀呀...點解3日做既野...
第4日 全日都係前場...
都有1日1日咁計呀
點解會咁架...都幾開心呀...做收銀都唔係好難姐
最難都係收500/1000 都幾煩下!?
但係^^今日係有前場又收下銀呀
可唔可以唔好後場啦
呢2日都係^^ 冇明哥係度 好開心^^
真係好開心呀....冇佢係度既日子好正呀*
點解我可以咁攰架... 唔知啦...今日都係收6點半呀
之後去左食野...仲有扭蛋蛋呀 真係好正呀
我都好中意呢份工, 唔知我會唔會遲下唔會有時間同心情打日記呀
同埋^^ 係唔係1個人唔開心就會喊呀...喊左就有用^^
係唔係比人飛既感覺都係唔好既...係唔係都生不如死既
性格不合...咁就可以啦 咁就係1日理由飛人...
咁就可以分手 咁容易...真係分左手... 問題就可以解決
對唔住...講左又有冇用!? 咁點解要開心 開心過又傷心過
好多野大家都1齊經歷過 點解都要係開心過後 留下所有既傷痕 都最傷痕累累咁走
走左 又同第2日1齊...咁點解要結婚呢!? 又要離婚 我真係唔明
點解^^可以咁... 我又可以因為佢地心情而難過!
見到我既好朋友咁 我個心都會好過意唔去! 可以有精神去理人地咩
我有冇咁既能力 可以嗎!? 人地話冇胃口...我都會跟住冇
但係...我真係好冇用 我可以...1睡不起
so.........又遲左打日記
好冇用呀我^^"
改到嗎!? 哈哈=]
|