*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 77
累積人氣: 5560
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 28 日  星期二   雨天


...精神唔夠tim 滿足 分類: 未分類

返工都有4日啦...就星期5開始

都有4日啦...第1日  係睇場^^

第2日  係派傳單^^

第3日  係收銀呀...點解3日做既野...

第4日  全日都係前場...

都有1日1日咁計呀

點解會咁架...都幾開心呀...做收銀都唔係好難姐

最難都係收500/1000  都幾煩下!?

但係^^今日係有前場又收下銀呀

可唔可以唔好後場啦

呢2日都係^^  冇明哥係度  好開心^^

真係好開心呀....冇佢係度既日子好正呀*

點解我可以咁攰架...   唔知啦...今日都係收6點半呀

之後去左食野...仲有扭蛋蛋呀  真係好正呀

我都好中意呢份工,  唔知我會唔會遲下唔會有時間同心情打日記呀

同埋^^  係唔係1個人唔開心就會喊呀...喊左就有用^^

係唔係比人飛既感覺都係唔好既...係唔係都生不如死既

性格不合...咁就可以啦  咁就係1日理由飛人...

咁就可以分手  咁容易...真係分左手...  問題就可以解決

對唔住...講左又有冇用!?  咁點解要開心  開心過又傷心過

好多野大家都1齊經歷過  點解都要係開心過後  留下所有既傷痕  都最傷痕累累咁走

走左  又同第2日1齊...咁點解要結婚呢!?  又要離婚  我真係唔明

點解^^可以咁...  我又可以因為佢地心情而難過!

見到我既好朋友咁  我個心都會好過意唔去!  可以有精神去理人地咩

我有冇咁既能力  可以嗎!?  人地話冇胃口...我都會跟住冇

但係...我真係好冇用  我可以...1睡不起

so.........又遲左打日記

好冇用呀我^^"

改到嗎!?  哈哈=]