*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 7
累積人氣: 5769
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 7 日  星期五   晴天


親情可貴.. 驚訝 分類: 未分類

訓得唔好...

係唔係返工都係為左錢...好聽d就係拎經驗...

返工都係為生活...為屋企人對嗎!?

係唔係唔返工就係錯...多d時間陪屋企人唔好咩!?

定係!?  會成為屋企人既負擔...

有好多問題存在...返工好!?  唔返工好!?  讀書好!?  唔讀書好!?

係唔係...個個屋企人,  都唔再希望仔女留係自己身邊。

定係...考順既...自然留係自己身邊  唔考順呀  唔返好過返啦

開心又1日  唔開心又1日...點解唔開開心心咁過好第1日呢!?

我今日返工..有好多野都做得唔好...成日都有問題出現  係我錯!?

比人鬧...又點會有心機哦  我真係冇晒心機...想開心都難

但係...唔做又唔得呀  唔可以成日都留係屋企/出街玩架嗎

都係...做好我自己  !?  就可以啦...

今日真係好開心呀...  開心在  都唔會係冇機會做落去呀

我都知我做得唔係咁好,  但係...我知我可以  如果真係唔得

我可以用我自己既私人時間去做好佢  我唔介意。

我介意既係..我做錯..你又唔比機會我去改呀...

好順利咁過左1日...未咩咁特別...特別在  我同佢地都係玩唔埋

係唔係我做既錯...反而成為佢地既負擔呢!?  我又係唔係會越幫越忙

開始又有唔想係度做既諗頭  心情又唔多好tim

之後返屋企...仲要睇埋...爸爸閉翳呀...係唔係為人爸爸媽媽

都係咁辛苦...但係又係唔係可以想身邊既人開心...自己就可以開心呢!?

有幾多人可以做到...開心係因為人地開心  我都想...

想將自己既開心...感染比其他人...可以既話

我都認同...人既3個朋友...失去...遺憾...珍惜

親情又真係難能可貴既...但係愛情呢!?

值得我地去珍惜嗎!?  朋友屋企人又係唔係更加重要呢!?

開心既話  就點都可以啦...

今日食左當當...都冇咩呀...又係咁..自己1個人,  聽日我可以嗎!?

我今晚又係食當當  係因為我既麻麻呀...   佢想食...我就買啦

仲有59隻多啦A夢呀  我開左1隻都好開心啦。

唔知我可唔可以有齊3x隻呢..哈哈=]  好開心