...哈哈=] 又返早呀我
今個星期都返左好多日早啦
都幾攰下架!!>< 不過都幾開心呀
我係今個星期 都學左好多野下呀^^
又識左好多貨既位啦 同埋我要識錄音呀
哈哈=]姐係... 講 各位顧客...今日萬寧出位價有......
之後係...出位價只限今日 勿失良機 多謝惠顧
都唔係我想像中咁簡單既...好難架 i mean 係 d 制呀
我都係唔係好明咁呀, 不過都唔緊要啦 佢地都好樂意幫我掛。
我唔知係唔係我收錢都係慢呢!? 成日都要佢地開多1部><sor呀><"
之後 放左工又要比個經理話我呢樣果樣 講真呀 我真係好差呀
我今日仲可以見到個客買左成7xxxx蚊野囉 係我同埋個經理收既
我都可以做到呀... 之後放左工 撞到阿翊 同埋佢個fd呀
佢地原來係5點幾已經係我門口等我lo><" 仲話我傻笑tim呀
我仲要係咩都唔知 同埋... _撞* 到佢地tim呀
我算唔算係冇用呢「可能係掛*may be la~」
咁都冇咩既...上去食壽司lu 點知都唔知等左幾耐呀 最後都有位啦
我地可以食野啦 講真呀 食左1個鐘左右都好飽啦
仲要同佢地1路傾1路笑 都唔知其他人會點諗我地呢!?
好耐都未見過阿翊啦 唔知點解佢好似唔同左d咁tim
哈哈=] 可能真係我太耐冇見佢啦 佢都係咁...搞笑呀
之後 上左佢屋企呀 都冇咩點既 係...佢屋企咁岩冇人
我地先可以上去玩姐 我仲要係佢屋企度 咩都唔識咁呀
佢地打麻雀 我又唔識 ...點解 我又會上去既= =" 可能都係想見下面掛
咁佢阿妹...仲可憐呀 佢阿妹明明係識玩既 但係佢阿哥又唔比佢玩呀
真係好慘呀 好彩 有我陪佢...佢都幾悶下...成日睇過既戲又可以再睇
真係唔悶架咩...同埋佢阿妹真係好大方呀 佢好就我呀
係唔係我嗲人既功力 又好左呢!? 哈哈=]
咁都係冇咩用 最後 我都係頂唔順 最快訓果個都係我
我真係冇鬼用啦 都話左 我1放假就可以訓架啦 再唔係...就去街lu
講真呀...我係唔係唔適合佢呢..我好似都冇咩點陪過佢呀
同埋 好多時 我都好似做左好多野...都好似係 難為佢咁呀
真係好對唔住呀...><
唔知佢會唔會明白我呢!? 我真係1個好自私既人呀
成日都淨係識諗住我自己既好處 成日都好想去玩 成日都愛理不理
又唔係好識得照顧人地既感受 我真係好唔掂呀
可能 我要改既野 真係好多...可能係我份人 真係有d好唔妥...呀我
可以既話 我都唔係好想改呀...改左又係唔係好d 唔知...
我知既係...有人中意 有人唔中意 最重要既係 我可唔可以改得好
我有咩好呢!? 我都唔知囉^^
訓左 仲要整到人地冇教好訓呀 哈哈=]
我真係好爛訓呀... 好冇用呀 如果可以 我都想過d老人院既生活呀
食完就訓 訓完就食....哈哈=] 都幾似我呀
............好開心呀..............可以訓左咁耐呀 so good 呀
|