*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 60
累積人氣: 5543
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


食壽司...之後成晚都冇返到屋企lu~ 開心 分類: 未分類

...哈哈=]  又返早呀我

今個星期都返左好多日早啦

都幾攰下架!!><  不過都幾開心呀

我係今個星期  都學左好多野下呀^^

又識左好多貨既位啦  同埋我要識錄音呀

哈哈=]姐係...  講  各位顧客...今日萬寧出位價有......

之後係...出位價只限今日  勿失良機  多謝惠顧

都唔係我想像中咁簡單既...好難架  i mean 係 d 制呀

我都係唔係好明咁呀,  不過都唔緊要啦  佢地都好樂意幫我掛。

我唔知係唔係我收錢都係慢呢!?  成日都要佢地開多1部><sor呀><"

之後  放左工又要比個經理話我呢樣果樣  講真呀  我真係好差呀

我今日仲可以見到個客買左成7xxxx蚊野囉  係我同埋個經理收既

我都可以做到呀...  之後放左工  撞到阿翊  同埋佢個fd呀

佢地原來係5點幾已經係我門口等我lo><"  仲話我傻笑tim呀

我仲要係咩都唔知  同埋... _撞* 到佢地tim呀

我算唔算係冇用呢「可能係掛*may be la~」

咁都冇咩既...上去食壽司lu  點知都唔知等左幾耐呀  最後都有位啦

我地可以食野啦  講真呀  食左1個鐘左右都好飽啦

仲要同佢地1路傾1路笑  都唔知其他人會點諗我地呢!?

好耐都未見過阿翊啦  唔知點解佢好似唔同左d咁tim

哈哈=]  可能真係我太耐冇見佢啦  佢都係咁...搞笑呀

之後  上左佢屋企呀  都冇咩點既  係...佢屋企咁岩冇人

我地先可以上去玩姐  我仲要係佢屋企度  咩都唔識咁呀

佢地打麻雀  我又唔識  ...點解  我又會上去既= ="  可能都係想見下面掛

咁佢阿妹...仲可憐呀  佢阿妹明明係識玩既  但係佢阿哥又唔比佢玩呀

真係好慘呀  好彩  有我陪佢...佢都幾悶下...成日睇過既戲又可以再睇

真係唔悶架咩...同埋佢阿妹真係好大方呀  佢好就我呀

係唔係我嗲人既功力  又好左呢!?   哈哈=]

咁都係冇咩用  最後  我都係頂唔順  最快訓果個都係我

我真係冇鬼用啦  都話左  我1放假就可以訓架啦  再唔係...就去街lu

講真呀...我係唔係唔適合佢呢..我好似都冇咩點陪過佢呀

同埋  好多時  我都好似做左好多野...都好似係  難為佢咁呀

真係好對唔住呀...><

唔知佢會唔會明白我呢!?  我真係1個好自私既人呀

成日都淨係識諗住我自己既好處  成日都好想去玩  成日都愛理不理

又唔係好識得照顧人地既感受  我真係好唔掂呀

可能  我要改既野  真係好多...可能係我份人   真係有d好唔妥...呀我

可以既話  我都唔係好想改呀...改左又係唔係好d  唔知...

我知既係...有人中意  有人唔中意  最重要既係  我可唔可以改得好

我有咩好呢!?  我都唔知囉^^

訓左  仲要整到人地冇教好訓呀  哈哈=]

我真係好爛訓呀... 好冇用呀  如果可以  我都想過d老人院既生活呀

食完就訓  訓完就食....哈哈=]  都幾似我呀

............好開心呀..............可以訓左咁耐呀  so good 呀