*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 31
累積人氣: 5626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 27 日  星期一   雨天


打機...收銀機^^" 驚訝 分類: 未分類

9點幾就返到去啦...早左好多呀!

原來係9點4-5先返到去就岩啦  因為1返到去

係數銀呀... 都幾多數下哦  成2000蚊

我既意思係...1開始9點半就有...係10點先開門

哈哈=]  我今日真係學到好多野呀

我識得用呢度既收銀機啦  仲有...識用call 咪啦

不過...係唔係我心目中想做既工呢!?  我真係唔知呀

我知既係...佢地都冇咩樣點...但係...仲好似佢地都覺得我太慢啦

仲有既係...我都係唔係咁熟呀   唉*  不過今日都幾開心呀

各位顧客  今日萬寧出位價有

kawai  日本梨之鈣丸  原價135  今日出位價95.8

四洲甘大滋餅乾條   原價4蚊  今日出位價9蚊3盒

出位價只限今日  必失良機  多謝惠顧

我真係好記得呢段呀..  得閒就要講架啦

唔講會比人鬧...

....今日都係好慢...係咁要人幫我

我幾時可以獨當一面呀...哈哈  講就容易  做就難呀

哈哈=]  我可以既...

之後...我得係估唔到係3點4到啦...可以同YOCO去食Lunch呀

可以2個人去食Lunch架...仲可以  有半個中呀...都幾好呀

最重要既係唔需要打咭呀  我都唔中意呀...加上  打咭遲1分中都冇左頭半個中錢哦

真係好= = 呀  去左食米線呀  I LIKE IT  最緊要既係...又唔係好貴19蚊  仲有野飲

都幾好食呀...叫魚米家...點知今日我都要OT  都冇咩點呀

7點幾就走得人...最緊要既係...人地等緊我食飯呀

哈哈  最後都真係食飯  去左吉野食..

都冇咩話點既..係唔知點解我要係最大雨既時候過去LO

哈哈^^都ok既   幾開心呀  同埋...

又可以....知道自己好冇用...自己都係得把口  對嗎!?

我算係咩...好人/壞人   我真係唔知...我唔知我可以嗎!?

請問1下...做人既定義係咩!?

點解我會存在係呢個世界...  如果我既存在係令到人地開心既

咁唔係1件好事咩!?  點解  我既存在  我d連我自己都討厭

我想知道  人地係點睇我  點解我唔可以做到  對咩人都講真話

開始  懷疑  自己  既存在係1個錯

我承認我冇野叻  我都唔會認叻  因為我冇本事嗎!?

事實話比我聽 :「唔係!」

我知道努力過後會有結果...才會有收穫呀!   不勞而獲既野  你會開心嗎!?

開心既都係短暫  因為...我可以~

為左1個人...做咁多野值得咩...  咁我呢!?

有邊個會為左我  做咁多野呀!?   我諗過... 如果可以我都想身邊既人開心

但係...當我見到人地1雙1對時候  我個心好痛...好辛苦... 好想佢地快d散

我都話  我好黑心  我好過份... 我好自私...  我有好多缺點...有人會原諒我嗎!?