9點幾就返到去啦...早左好多呀!
原來係9點4-5先返到去就岩啦 因為1返到去
係數銀呀... 都幾多數下哦 成2000蚊
我既意思係...1開始9點半就有...係10點先開門
哈哈=] 我今日真係學到好多野呀
我識得用呢度既收銀機啦 仲有...識用call 咪啦
不過...係唔係我心目中想做既工呢!? 我真係唔知呀
我知既係...佢地都冇咩樣點...但係...仲好似佢地都覺得我太慢啦
仲有既係...我都係唔係咁熟呀 唉* 不過今日都幾開心呀
各位顧客 今日萬寧出位價有
kawai 日本梨之鈣丸 原價135 今日出位價95.8
四洲甘大滋餅乾條 原價4蚊 今日出位價9蚊3盒
出位價只限今日 必失良機 多謝惠顧
我真係好記得呢段呀.. 得閒就要講架啦
唔講會比人鬧...
....今日都係好慢...係咁要人幫我
我幾時可以獨當一面呀...哈哈 講就容易 做就難呀
哈哈=] 我可以既...
之後...我得係估唔到係3點4到啦...可以同YOCO去食Lunch呀
可以2個人去食Lunch架...仲可以 有半個中呀...都幾好呀
最重要既係唔需要打咭呀 我都唔中意呀...加上 打咭遲1分中都冇左頭半個中錢哦
真係好= = 呀 去左食米線呀 I LIKE IT 最緊要既係...又唔係好貴19蚊 仲有野飲
都幾好食呀...叫魚米家...點知今日我都要OT 都冇咩點呀
7點幾就走得人...最緊要既係...人地等緊我食飯呀
哈哈 最後都真係食飯 去左吉野食..
都冇咩話點既..係唔知點解我要係最大雨既時候過去LO
哈哈^^都ok既 幾開心呀 同埋...
又可以....知道自己好冇用...自己都係得把口 對嗎!?
我算係咩...好人/壞人 我真係唔知...我唔知我可以嗎!?
請問1下...做人既定義係咩!?
點解我會存在係呢個世界... 如果我既存在係令到人地開心既
咁唔係1件好事咩!? 點解 我既存在 我d連我自己都討厭
我想知道 人地係點睇我 點解我唔可以做到 對咩人都講真話
開始 懷疑 自己 既存在係1個錯
我承認我冇野叻 我都唔會認叻 因為我冇本事嗎!?
事實話比我聽 :「唔係!」
我知道努力過後會有結果...才會有收穫呀! 不勞而獲既野 你會開心嗎!?
開心既都係短暫 因為...我可以~
為左1個人...做咁多野值得咩... 咁我呢!?
有邊個會為左我 做咁多野呀!? 我諗過... 如果可以我都想身邊既人開心
但係...當我見到人地1雙1對時候 我個心好痛...好辛苦... 好想佢地快d散
我都話 我好黑心 我好過份... 我好自私... 我有好多缺點...有人會原諒我嗎!?
|