今日...都係要返工...心情都冇話好唔好
係今日都幾攰下^^今日放左工仲要去搵藍田搵傑哥
但係...今日返>< 有冇搞錯 派傳單...唉*
我...今日真係好攰呀
真係可以係1返工... 就係明哥叫我 《派傳單》
開始都冇咩點既...之後等我好辛苦咁派晒佢比我果d啦
咁我上返黍 佢叫我站住係前場先呀...等佢係傳單上給印仔呀
都冇咩咁特別...之後佢又話我冇聲呀 叫我出下聲好唔好
我真係有出到聲架...不過係隔離 〝豐澤〞 部電視機d立體聲摭過左我把聲
我真係比人冤枉咁既feel呀..之後我又要落去...之後
又叫我睇住下後場先...最後有個女仔...都係著經理3既...又比左1疊我
我又要落去啦...個女經理都同我講...係最後1疊
點知我真係可以派埋啦...又有...又有1疊...今次真係最最最後...1次啦
係明哥同我講既* 但係我派唔曬呀 都冇咩人...就算有人都係上西9
我仲係派派下 見到阿ben呀 我知佢係有意既...佢仲要係度笑我
我好唔開心呀...咁我又可以點呀...^^笑笑口咁囉
大佬今日都黍睇下我呀...好開心^^
但係今日我全日都 《派傳單》 係唔係我冇用...又定係我講野唔夠大聲呢!?
係唔係經埋都唔係好中意我啦!? 點解我會咁諗!?
我今日唔記得左冧走前...要check bag呀 同埋差d 我包紙巾就出事啦
都冇咩特別呀~佢地個個都未走得...得我1個人可以10點半走人
我好似1d用都冇...唔係咁開心
但係今日...我知咩係講大話既高手...作野同吹水都係1流既
呀..都唔知係佢高手呀...定係我好呃至真
我真係越黍越討厭佢...開始仲有d唔想知佢既事
我都冇權過問呀!!!
我細佬佢真係對我好好...如果真係可以做到咁既朋友
都好難得啦...但係聽日既事 就聽日先算啦
今日10點半收工...去左搵埋ok個fd 佢仲請我食糖水呀
咁就搭mtr 去9龍灣呀 都冇咩點
都係同傑哥交換機玩...同埋
可以... 1齊去打下機
仲有阿華呀...佢都1齊去呀
不過點解d人 可以次次都唔開心收場
為左d好少既事而咁嬲 之後搞到大家都唔開心呀
知唔知咩叫愛莫能助呀 我今日知道啦
我今日仲見到阿華行緊我之前條路
佢都係心軟係佢男朋友度
又係地方同大男人問題吧!?
仲知 我唔同意因為承諾而逃避事實 逃避自己
係唔係心軟都係1種錯 點解同我生日差唔多...同星座既人
都有著同我1樣既經過...唔通係命中注定...我地係心軟既人...哈哈=]
咁都冇咩唔好呀...起碼唔會見死不救 對嗎!?
|