*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 90
累積人氣: 5573
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 4 日  星期二   晴天


感覺可信嗎!? 分類: 未分類

由於尋日都差唔多6點先訓到呀..

好多野,  同佢講,  我真係好耐未試過咁啦!?

可以成晚都差唔多淨係傾計  傾左好多野

關於我既...關於佢既...關係到大家既都有

我可以信既人...信得過我嗎!?  呢個問題我都問左我自己好多次

我既答案係...我有冇必要幫你地講出去  我認為我冇必要...冇權利...冇理由

我好希望...我可以將你地講得比我既野...幫你地手去分擔

希望你地可以放下心頭大石...

可能都係我既錯...我做既野  唔夠多...幫唔到你地d咩

唔明白你地既人...可能就係我><  如果可以既話  我都好希望我可以做1個會安慰...會幫到手既人

起碼唔會係1個冇用既人先啦...係唔係!?

定係...感覺會唔會!?
係1種每個人都唔同既野
係1樣...永遠好難講得出口既野
係1樣  想講...但係唔識講既野呀
係1個感覺...係1個feeling...虛無縹緲既野
係...可有可冇... 會因時間而改變既野
係...冇好過有既野...

係唔係感覺都係唔可信呢!?

有冇人可以話到比我知感覺係咩呀...!?

感覺到我中意佢...咁佢既感覺又係點架  我可以知道嗎  feel得到嗎!?

哈哈=]  感覺...^^

有感而作...既日記...有感覺既歌

對你有感覺

江美琪、光良合唱
曲:光良
詞:許世昌、陳歆淇


我曾深刻體會
對愛感到膽怯
還好有懂我的你 給我安慰

看你失落的臉
又再為愛憔悴
我心痛的感覺竟 如此的強烈

眼角的淚 它給過誰
傷透了心 也無所謂
我會願意 靜靜地 陪在你身邊

如果說愛 已不可為
那我寧願 藏心裡面
其實我害怕會失去你的感覺

怎麼會開始對你有了感覺
又深怕朋友默契轉身不見
矛盾著猶豫不決
沒準備 跨越愛的界線

怎麼會開始對你(妳)有了感覺
深陷朋友戀人之間的危險
進與退 被愛包圍
誰犯規 都狼狽
誰能解圍 讓一切完美

怎麼會開始對你(妳)有了感覺
深陷朋友戀人之間的危險
你和我 擁抱瞬間
不後悔 這曖昧
星光唯美 把愛放心裡面