可以訓到咁晏...都好耐冇試過啦
由我返萬寧既第1日開始...我都算係第1日可以訓到12點幾啦
冇咩點既...都係電話 多得我個電話, 可以嘈得醒我...
係唔係比人鬧完就會知錯!? 係唔係好多野都冇得解
最好就唔好知 唔好理 唔好問 唔好煩...唔好點點點點點...
真係有咁多野...唔好咩...咁反之係唔係因為好多咁不滿既野存在 對嗎!?
haha~ 係唔係自己認為值得既野...就去做, 咁就係可以啦。
擔心1個人 又係唔係有錯呢!? 係唔係...認為可以就可以啦
可以就得啦嗎...哈哈哈=] 定係要諗定後果先得呢!?
我可以嗎!? 我做到啦...星星又係唔係可以幫到我呢!?
幫到送出我既祝福...i hope i can
今日係apm 同咖喱同寶欣佢地傾左好多野
佢地依家都係返緊工 同1份...但係佢地都幾開心呀...
可以我見到佢地開心...我都會開心呢!?
係apm係地下...有個歌手..(不知名) 唱愛與痛的邊緣..
但係...今日聽到呢首歌...
苦戀
曲:熊美玲 詞:鄭秀文
沒法去入睡 前事伴孤影再追 今天的悲痛 星光中哀號 問如何下去
是那次誤會 留下淚珠千百堆 心多麼苦痛 漆黑中低訴 厭透這空虛
終此一生原來都不可以淡忘 深宵之中徘徊反覆痛過萬次
但他的一張臉 每一分的哭笑 夜幕下又記起
曾說過我一生的希冀 縱苦戀都不理 愛你永莫離
就算分開的一剎 縱得一刻擁抱 只想到盡頭
仍記起此生的憶記 縱分開千億里 愛過痛過也是美
來世盼會有(那)一天再遇你
都唔錯呀...
係唔係苦苦戀愛就唔可以呢..!? 我唔認同 點解可以咁
有人話:「戀愛對象...唔1定係自己心目中既果類型...但係最緊要係有feel 有好感」
但係...好感係來自對某人既感覺...定係關於 佢做既野...出由佢既真心
愛情我玩唔起 我相信都經唔起考驗...
愛情係可以玩弄人地係掌心中...
愛情唔係我想像中 咁容單..
愛情係仲係未知之數...
今日唔知聽日事...做好今日要做既野先呀!~
可以傾到心事既人 有嗎!? 會願意聽我講我既故事嗎
我唔係你地咁既咁單純 我經歷過好多野
過去真係咁重要嗎 咁現在同將來係唔係冇咁重要啦
過去已經過去左 可以回想...不可回溯...
珍惜現在...將來既事等將來去打算啦..!!哈哈xp
|