我由尋日又冇返到屋企啦...個感覺真係好難講
好唔習慣tim, 唔係我唔中意, 係我未想。
對嗎!? 我真係唔知我想點...我想買好多好多野
好想知道人地既心諗緊d咩... 真係好唔想咁呀
點解會咁既, 係我既問題...咁我又有能力去救呀
我傻嗎...定係傻既人都覺得自己做既野...係好偉大
係偉大既都...都話比人話係傻*
哈哈=]語無倫次既我...得人中意嗎!?
我係唔係好多野都因任性而起...任性又算唔算係幼稚呢!?
係唔係率直...反而會成為人既致命傷..
係唔係講野既技巧...都係冇改過呀..1d進步都冇呀
事實上我都係唔係好識講野姐..^^
哈哈=] 都冇咩所謂啦...開心就去做...no way...
要諗清楚清前因後果...諗清楚...做左對人地有有壞處
如果可以既話...都不妨試下...辛苦自己1下...令到得到既唔只係自己1個
仲有其他身邊關心你既人...都係自己既問題^^
人地...都係開心既事......><" 雖然自己唔1定開心...
但係開心之餘...究竟自己係因咩事而開心呀...
係唔係愛1個人既辛苦...被愛既人都同樣地辛苦呢!?
辛苦...苦....好苦...真係`苦啦...真係><好苦呀
苦得好甘...有試過甜...但係果種甜...真係好難能可貴...
好值得大家去珍惜...可以既話^^"好好咁過我既第1日好過啦
今日要返工...明明冇辭職...但係罷工既話... 點解唔炒左我呢!?
咁我就唔駛咁辛苦..搞到依家又要返工><受人地既氣...真辛苦><"
如果係咁落去...人工又會唔會可觀D呢!?
哈哈=] 今日星期6...明明係放4點...點知YOCO又唔係好舒服
咁我就唯有... 放6點 咁都OK既, 冇咩問題...之後又6點半...又7點喔
仲想我返到8點呀..我死得架啦... 如果真係死...我希望我唔係比人激死啦
我依家覺得...我真係唔想返工...返工既錢呢...!? 幾時先有呀
有錢就可以做我想做既野啦...我想買好多既野...
好想讀好我既書啦...做好我份工...
我要努力加油呀... 今晚又出去啦...
去左人地屋企玩...點解明知我會悶, 我都要去。
係唔係因為人地既屋企近公司掛..^^哈哈=]
又飲酒喔...不過唔多..同埋我都係飲左少少
我就訓左啦...哈哈=] 我都算係勁啦..明明係想傾下計><
點解我又會死左去訓架~
|