*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 25
累積人氣: 5508
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


....對唔住呀 驚訝 分類: 未分類

我由尋日又冇返到屋企啦...個感覺真係好難講

好唔習慣tim, 唔係我唔中意,  係我未想。

對嗎!?  我真係唔知我想點...我想買好多好多野

好想知道人地既心諗緊d咩...  真係好唔想咁呀

點解會咁既,  係我既問題...咁我又有能力去救呀

我傻嗎...定係傻既人都覺得自己做既野...係好偉大

係偉大既都...都話比人話係傻*

哈哈=]語無倫次既我...得人中意嗎!?

我係唔係好多野都因任性而起...任性又算唔算係幼稚呢!?

係唔係率直...反而會成為人既致命傷..

係唔係講野既技巧...都係冇改過呀..1d進步都冇呀

事實上我都係唔係好識講野姐..^^

哈哈=]  都冇咩所謂啦...開心就去做...no way...

要諗清楚清前因後果...諗清楚...做左對人地有有壞處

如果可以既話...都不妨試下...辛苦自己1下...令到得到既唔只係自己1個

仲有其他身邊關心你既人...都係自己既問題^^

人地...都係開心既事......><" 雖然自己唔1定開心...

但係開心之餘...究竟自己係因咩事而開心呀...

係唔係愛1個人既辛苦...被愛既人都同樣地辛苦呢!?

辛苦...苦....好苦...真係`苦啦...真係><好苦呀

苦得好甘...有試過甜...但係果種甜...真係好難能可貴...

好值得大家去珍惜...可以既話^^"好好咁過我既第1日好過啦

今日要返工...明明冇辭職...但係罷工既話...  點解唔炒左我呢!?

咁我就唔駛咁辛苦..搞到依家又要返工><受人地既氣...真辛苦><"

如果係咁落去...人工又會唔會可觀D呢!?

哈哈=]  今日星期6...明明係放4點...點知YOCO又唔係好舒服

咁我就唯有... 放6點  咁都OK既, 冇咩問題...之後又6點半...又7點喔

仲想我返到8點呀..我死得架啦...  如果真係死...我希望我唔係比人激死啦

我依家覺得...我真係唔想返工...返工既錢呢...!?  幾時先有呀

有錢就可以做我想做既野啦...我想買好多既野...

好想讀好我既書啦...做好我份工...

我要努力加油呀...  今晚又出去啦...

去左人地屋企玩...點解明知我會悶,  我都要去。

係唔係因為人地既屋企近公司掛..^^哈哈=]

又飲酒喔...不過唔多..同埋我都係飲左少少

我就訓左啦...哈哈=]  我都算係勁啦..明明係想傾下計><

點解我又會死左去訓架~