*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 23
累積人氣: 5506
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


又係咁...>< 驚訝 分類: 未分類

係唔係因為冇車...咁就係做成左

我要留係人地屋企訓既後果呢!?

1半1半啦..我係好想返屋企...但係我想又唔1定可以做到

點解會咁既...今日我真係好想返屋企...因為尋晚我已經好唔聽話咁

2點幾...AM  去左人地屋企度玩...到今日都係咁

我自己都有D對自己唔住呀...自己令到自己既身體1日1日咁唔好

係唔係...開學禮之後...好快就要返學啦^^

星期2就返工啦..  幾時......我個心會唔係返工果度呀

我真係曾經...好想唔返工...但係諗深1層..唔通真係成日都唔返工咩!?

到自己既購物慾...再次出現果陣...^^"  咁又點解呀..

係度做左咁耐野

係唔係進步左...定係退步左

係唔係自己心目中所想同所諗既...都唔同人地既睇法

價值觀既問題..1而再...再而3, 咁出現係我既生命中(問題...)。

好多好多既問題呀...係唔係自卑呢...我又係唔係呢種人呢!?

係唔係返左工...個人都會開心D呢...!?

下個星期2..返唔到工啦...

星期1又係返工..返早TIM

係唔係...><"  係唔係, 我諗既野1係就太複雜..1係就太簡單

係唔係人都係中意咁既呢!?

放左工...都10點半多    lu~  都冇咩點既

係...唔係咁中意10點半都未走得姐...

之後我去左...人地屋企食烏冬啦^^  都麻麻地啦

哈哈=]  見人見智

之後又去食糖水啦..又係豆腐花  正呀

仲有紅豆沙tim呀...都ok呀

好味道呀^^  係唔係都係食甜既野...都會比人1種甜既感覺

係唔係...開心既人都係肥既呢!?  真係嘲諷..係唔係瘦既先係令

係係係...我覺得個個人都中意身材正既人呀...令女嗎!?  要身材同樣貌喔^^

唉*~今日冇返到去...屋企...食左陣薯片...之後又訓左lu~

哈哈=]  咁既生活適合我嗎!?

1個人對另1個人好..係唔係必定

咁1個人對另1個人...過份遷就...又係唔係有目的

係唔係有道理呢!?  哈哈=]  如果唔可以同自己心愛既人...

講...自己既秘密  咁又算唔算係過份...保護自己呢!!!!

哈哈=]

天下之大...點會冇人發現我既蹤影,  點會冇人知道我既存在

我知道知足常樂既人...往往係最容易滿足..開心...凡事都唔會咁斤斤計較^^

咁係唔係...簡單得黍單純既人...又會係最開心架呢!?

多啦A夢多左隻....正呀  而家仲差7隻 哈哈