係唔係因為冇車...咁就係做成左
我要留係人地屋企訓既後果呢!?
1半1半啦..我係好想返屋企...但係我想又唔1定可以做到
點解會咁既...今日我真係好想返屋企...因為尋晚我已經好唔聽話咁
2點幾...AM 去左人地屋企度玩...到今日都係咁
我自己都有D對自己唔住呀...自己令到自己既身體1日1日咁唔好
係唔係...開學禮之後...好快就要返學啦^^
星期2就返工啦.. 幾時......我個心會唔係返工果度呀
我真係曾經...好想唔返工...但係諗深1層..唔通真係成日都唔返工咩!?
到自己既購物慾...再次出現果陣...^^" 咁又點解呀..
係度做左咁耐野
係唔係進步左...定係退步左
係唔係自己心目中所想同所諗既...都唔同人地既睇法
價值觀既問題..1而再...再而3, 咁出現係我既生命中(問題...)。
好多好多既問題呀...係唔係自卑呢...我又係唔係呢種人呢!?
係唔係返左工...個人都會開心D呢...!?
下個星期2..返唔到工啦...
星期1又係返工..返早TIM
係唔係...><" 係唔係, 我諗既野1係就太複雜..1係就太簡單
係唔係人都係中意咁既呢!?
放左工...都10點半多 lu~ 都冇咩點既
係...唔係咁中意10點半都未走得姐...
之後我去左...人地屋企食烏冬啦^^ 都麻麻地啦
哈哈=] 見人見智
之後又去食糖水啦..又係豆腐花 正呀
仲有紅豆沙tim呀...都ok呀
好味道呀^^ 係唔係都係食甜既野...都會比人1種甜既感覺
係唔係...開心既人都係肥既呢!? 真係嘲諷..係唔係瘦既先係令
係係係...我覺得個個人都中意身材正既人呀...令女嗎!? 要身材同樣貌喔^^
唉*~今日冇返到去...屋企...食左陣薯片...之後又訓左lu~
哈哈=] 咁既生活適合我嗎!?
1個人對另1個人好..係唔係必定
咁1個人對另1個人...過份遷就...又係唔係有目的
係唔係有道理呢!? 哈哈=] 如果唔可以同自己心愛既人...
講...自己既秘密 咁又算唔算係過份...保護自己呢!!!!
哈哈=]
天下之大...點會冇人發現我既蹤影, 點會冇人知道我既存在
我知道知足常樂既人...往往係最容易滿足..開心...凡事都唔會咁斤斤計較^^
咁係唔係...簡單得黍單純既人...又會係最開心架呢!?
多啦A夢多左隻....正呀 而家仲差7隻 哈哈
|