返工...好辛苦啦...真係好辛苦
辛苦 辛苦 好辛苦...我都知好多人係辛苦過我
但係...我既辛苦...令到我屋企人都為我擔心
好對唔住呀 sor sor" 我既任性...我既衝動...
係我唔岩...真係好對唔住 希望你地原諒^^"
我都知 我做緊份我唔適合既工...我根本冇理由留係度
我都學唔到野...學到既係忍氣吞聲..死做爛做..都係錢姐
係唔係錢可以=1切..../ =人既慾望...><
點解要辛苦自己...做呢自己唔想做既野!? 都係因為錢
錢真係有種腥味...有1種我唔中意既感覺
但係錢又可以令到我滿足..令我有種原動力做下去...
唔知有冇人同我都係1樣咁諗呢!?
哈哈=] 我真係好白痴..明知唔返工就冇錢...咁又點可以唔返工呢!?
返少d ok啦...夠錢自己用就好啦..
仲有3日..就要返學啦 又係新學校..新既開始...我知我會比其他人難夾得黍
因為我係插班生...我會唔會有好多問題呢!? 我讀到嗎!?
我真係好唔希望 自己有任何問題出現...!?
見到『林之之』既
鍵盤
(keyboard)
真係好想買左佢...35蚊...又唔算係好貴..但係手感都係唔同我依家用緊既果種
我用緊既都係傳統既..我都有諗過買hello kitty既呢!?
但係又會唔會白痴左d呀...我會比心機既啦..^^
同大佬行左陣...好眼訓啦...米線好好味呀...^^
仲見到身邊果2個人...佢地好過份呀...講野又大聲 又好似鬧人咁 好唔舒服呀~
哈哈=D 算啦 ....我唔想
我知我有事...我既朋友都會擔心我既
我朋友有事啦...點解又會暪住我哦>< 唔通我唔算係佢朋友...
好期望星期3 可以同咖喱佢地傾下計呀
我真係好希望佢地講多D佢地之間既野我聽呀!!!
我打字又慢左啦...點算呀!? 打得快D咁就好啦~唉*
聽日又要返工, 次次都想死。倒不如我唔返囉^^
好辛苦呢~ 今日連行路返屋企都成問題呀...好痛呀
唔知點解都係隻右腳問題 1時時...
我真係攰啦...又訓到去藍田啦..哈哈=P 下次唔好啦~
多啦A夢 係尋日開左7隻啦 RE左2隻TIM~
|