*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 67
累積人氣: 5550
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 10 日  星期一   晴天


為左d咩!? 鬱悶 分類: 未分類

返工...好辛苦啦...真係好辛苦

辛苦  辛苦  好辛苦...我都知好多人係辛苦過我

但係...我既辛苦...令到我屋企人都為我擔心

好對唔住呀  sor sor"  我既任性...我既衝動...

係我唔岩...真係好對唔住  希望你地原諒^^"

我都知  我做緊份我唔適合既工...我根本冇理由留係度

我都學唔到野...學到既係忍氣吞聲..死做爛做..都係錢姐

係唔係錢可以=1切..../  =人既慾望...><

點解要辛苦自己...做呢自己唔想做既野!?  都係因為錢

錢真係有種腥味...有1種我唔中意既感覺

但係錢又可以令到我滿足..令我有種原動力做下去...

唔知有冇人同我都係1樣咁諗呢!?

哈哈=]  我真係好白痴..明知唔返工就冇錢...咁又點可以唔返工呢!?

返少d  ok啦...夠錢自己用就好啦..

仲有3日..就要返學啦  又係新學校..新既開始...我知我會比其他人難夾得黍

因為我係插班生...我會唔會有好多問題呢!?  我讀到嗎!?

我真係好唔希望  自己有任何問題出現...!?

見到『林之之』既 鍵盤 (keyboard)

真係好想買左佢...35蚊...又唔算係好貴..但係手感都係唔同我依家用緊既果種

我用緊既都係傳統既..我都有諗過買hello kitty既呢!?

但係又會唔會白痴左d呀...我會比心機既啦..^^

同大佬行左陣...好眼訓啦...米線好好味呀...^^

仲見到身邊果2個人...佢地好過份呀...講野又大聲   又好似鬧人咁  好唔舒服呀~

哈哈=D  算啦  ....我唔想

我知我有事...我既朋友都會擔心我既

我朋友有事啦...點解又會暪住我哦><  唔通我唔算係佢朋友...

好期望星期3  可以同咖喱佢地傾下計呀

我真係好希望佢地講多D佢地之間既野我聽呀!!!

我打字又慢左啦...點算呀!?  打得快D咁就好啦~唉*

聽日又要返工,  次次都想死。倒不如我唔返囉^^

好辛苦呢~  今日連行路返屋企都成問題呀...好痛呀

唔知點解都係隻右腳問題  1時時...

我真係攰啦...又訓到去藍田啦..哈哈=P  下次唔好啦~

多啦A夢  係尋日開左7隻啦  RE左2隻TIM~