*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 19
累積人氣: 5614
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


OT喔..想死呀 不安 分類: 未分類

今日係星期4...都唔係係唔係因為

今個星期都過左3日啦...又訓得唔好呀 

咁點算呀...真係好攰啦

今日又係要返工呀...2點呀 

早左少少返到去...今日比個死人經理話我

係企門口果陣講得唔夠多呀 

都唔知係唔係佢自己有d問題 

佢自己咁又係咁咁又有咩資格話我哦...

不過都冇咩必要同佢嘈啦...冇計啦 

經過而不理既經理咁又有咩用呀。

同佢講都係晒氣既...* 倒不如我唔同佢嘈好過啦  

今日都唔知係唔係d人有問題既 

都唔知幾多人呀...又有好多大6人客哦 

真係好q煩呀好唔中意咁多人呀。 

唔知係唔係我怕我隻眼唔夠大 

睇唔到好多野呀..都係我唔岩...如果對眼仔可以大d咁就好啦 

係唔係唔關我自己既事我都唔應該理呀!?

我想知...得可以幫到大佬d咩啦 

我都唔知我可以做d咩呀 

我知既係...關心1個人...冇錯 

擔心1個人...都冇錯 

感同身受...因為對方唔如意既事..都冇錯 

因為佢..做咁多....再多既事都係冇錯

件事都冇分邊個對邊個錯...做咩要咁對自己呢 

如果連自己都搞唔掂自己...咁點去幫佢呀

佢需要你...你知道嗎!?  唔可以比自己倒下..

 唔可以比自己藉口...佢個心都可以百感交集...好難表達到佢自己既心情比你知

請你唔好怪佢...佢需要你既支持

你會支持佢嗎!?  唔好問我...咁我可以做到d...我有咩可以幫到佢

 1個人...係背後支持佢...也可以呀^^

可以我講咁多野...如果件事係發生係我自己身上

我都唔知我會點做呀..我諗我都做唔到我就講到既野 

我知道...人會變...但係性格就唔同

性格好難改...加上都冇咩必要迫自己去改呀 

可以你會問「如果改左既  會令到佢開心既話咁都係值得既!?

我唔知我會唔會咁做, 但係我知既係佢唔開心

你都會跟住唔開心雖然你係好愛佢但係佢又唔領情咁又可以點呢!?

….我都唔知我想講D咩啦

是旦啦…  有咩事都可以`同我講呀……..我唔會唔理你既

 今日我要返工放左工應該係10點半就可以閃 

點知又有好多野做..咁搞法..咁就11點半多啦

阿翊又黍左接我啦...對唔住呀

我知我遲左...真係好對唔住呀...但係唔知點解呢

我都知你會黍搵我既..哈哈=]  唔通呢d就係第6靈感呢!?

之後去左3記食糖水呀...原來凍既豆腐花加...熱既芝麻糊...真係好掂呀

又凍又熱..點解我今次又唔覺得有咩問題既...反而係豆腐花唔夠甜  要加好多好多糖落去呀

都係我既感覺問題嗎!?  唔甜既野都係唔好食既

對嗎!?  其實我都係自私左d...都唔知佢又係唔係想食呀

只不過係我自己想食姐...其實我而家先記得佢係...唔中意食甜野既...

但係點解要咁做呢...唔中意可以唔好強行去做..

哈哈=]  我真係幸運啦

仲可以去搭地鐵呀...如果唔係我太攰都可以陪到你傾下計

但係...企係度都訓得著既我...又有咩原因...又有咩可以訓唔到呀

咁ZzZzZZzzzzzz咁又到觀塘啦

本來都有諗過...行上去既

點知又落大雨呀  咁都係的士啦...之後佢又冇車搭喔

咁就係我屋企借〝粟一燒〞啦  之後我都訓暮左LU~

聽日又要返學lu~ Too Bad...我死得啦...聽日仲唔訓死我呀