今日係星期4呀...都唔係係唔係因為
今個星期都過左3日啦...又訓得唔好呀
咁點算呀...真係好攰啦
今日又係要返工呀...返2點呀
早左少少返到去...今日比個死人經理話我
係企門口果陣講得唔夠多呀
都唔知係唔係佢自己有d問題
佢自己咁又係咁, 咁又有咩資格話我哦...
不過都冇咩必要同佢嘈啦...冇計啦
經過而不理既經理, 咁又有咩用呀。
同佢講都係晒氣既...唉* 倒不如我唔同佢嘈好過啦
今日都唔知係唔係d人有問題既
都唔知幾多人呀...又有好多大6人客哦
真係好q煩呀, 好唔中意咁多人呀。
唔知係唔係我怕我隻眼唔夠大
睇唔到好多野呀..都係我唔岩...如果對眼仔可以大d咁就好啦
係唔係唔關我自己既事, 我都唔應該理呀!?
我想知...得可以幫到大佬d咩啦
我都唔知我可以做d咩呀
我知既係...關心1個人...冇錯
擔心1個人...都冇錯
感同身受...因為對方唔如意既事..都冇錯
因為佢..做咁多....再多既事都係冇錯
件事都冇分邊個對邊個錯...做咩要咁對自己呢
如果連自己都搞唔掂自己...咁點去幫佢呀
佢需要你...你知道嗎!? 唔可以比自己倒下..
唔可以比自己藉口...佢個心都可以百感交集...好難表達到佢自己既心情比你知
請你唔好怪佢...佢需要你既支持
你會支持佢嗎!? 唔好問我...咁我可以做到d咩...我有咩可以幫到佢
幫1個人...係背後支持佢...也可以呀^^
可以我講咁多野...如果件事係發生係我自己身上
我都唔知我會點做呀..我諗我都做唔到我就講到既野 我知道...人會變...但係性格就唔同
性格好難改...加上都冇咩必要迫自己去改呀 可以你會問「如果改左既 會令到佢開心既話… 咁都係值得既!?」
我唔知我會唔會咁做, 但係我知既係…佢唔開心
你都會跟住唔開心…雖然你係好愛佢…但係佢又唔領情…咁又可以點呢!?
….我都唔知我想講D咩啦
是旦啦… 有咩事都可以`同我講呀……..我唔會唔理你既
今日我要返工…放左工…應該係10點半就可以閃 既…
點知又有好多野做..咁搞法..咁就11點半多啦
阿翊又黍左接我啦...對唔住呀
我知我遲左...真係好對唔住呀...但係唔知點解呢
我都知你會黍搵我既..哈哈=] 唔通呢d就係第6靈感呢!?
之後去左3記食糖水呀...原來凍既豆腐花加...熱既芝麻糊...真係好掂呀
又凍又熱..點解我今次又唔覺得有咩問題既...反而係豆腐花唔夠甜 要加好多好多糖落去呀
都係我既感覺問題嗎!? 唔甜既野都係唔好食既
對嗎!? 其實我都係自私左d...都唔知佢又係唔係想食呀
只不過係我自己想食姐...其實我而家先記得佢係...唔中意食甜野既...
但係點解要咁做呢...唔中意可以唔好強行去做..
哈哈=] 我真係幸運啦
仲可以去搭地鐵呀...如果唔係我太攰都可以陪到你傾下計
但係...企係度都訓得著既我...又有咩原因...又有咩可以訓唔到呀
咁ZzZzZZzzzzzz咁又到觀塘啦
本來都有諗過...行上去既
點知又落大雨呀 咁都係的士啦...之後佢又冇車搭喔
咁就係我屋企借〝粟一燒〞啦 之後我都訓暮左LU~
聽日又要返學lu~ Too Bad...我死得啦...聽日仲唔訓死我呀
|