*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 45
累積人氣: 5528
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 14 日  星期五   晴天


開左學lu^^ 分類: 未分類

 點解我既開學會比人地遲咁多既><

唔制呀...真係好唔想咁呀...><

但係今日都算係唔好既1日啦...冇啦啦屋企又會唔水既

搞到我想訓多陣都唔得呀...本來我可以係12點先起身...

點知係9點半到就醒左啦...因咩原因!?  都係因為冇水喔。

要1早起身沖個涼呀^^  都可以話係...我既問題啦

1早起身..個頭又亂...又好眼訓喔>v<

真係好唔想起身呀...起左身見到自己咁既樣*又好似唔係咁見得人呵~

話晒  自己都係1個女仔嗎!?  雖然我冇女仔既溫柔...冇其他女仔咁善解人意呀..

但係我都唔希望個樣都唔見得人呀><

加上... 今日係開學禮呀..9月14號...人地又話14號呢類咁既no...係唔好既

點解又要簡今日喔...仲要係冇水喔...出到門口行左1陣  對腳又痛喔..又要見到黑箱車呀..

我都算唔好彩啦..今日係唔識路既1日呀...

去左好多地方..都係我第1次去呀...仲要我身邊冇人陪我去呀

今日返到學校...都幾辛苦下, 有條好長下既樓梯...最最最緊要既係..我對鞋呀

真係好痛呀...都怪自己係女仔...又貪令又想自己令呵...但係又有咩用呀..

又係1個愛令唔愛命既女仔呀..正是在下呀...^^"

都冇咩點呀...同普通既開學禮都冇咩分別呀

最大分別係...我都識唔到咩人呀..我果班得12個人呀..都係女仔呀

都冇話咩既...  全女班...  但係都唔係冇男仔既  好彩唔係我果班^^

係我後面果班呀...係商業班呀....有好多野都要學呀...

真係唔知我可唔可以呀!?

好中意校長果句..唔好辜負屋企人既期望..之餘  唔好辜負自己既期望呀

對嗎!?  都冇咩呀..好平靜咁過左2個中呀...識既人都唔可以話冇

但係佢好令呀又高呀...我真係比唔到呀..

真係好唔掂呀我...搵日去整令d自己個look先...等我有錢先啦...ok~

有書要買呀...

香港基督教女青年會   又一村持續教育中心

Hong Kong Y.W.C.A Yau Yat Chuen Continuing Education Centre

我諗我都要比d心機記左佢啦  都唔識串呀...

講真呀...我係之前y記...我都冇認真去記過呀

Booklist

First Term

Mangement Principles and Practives (MGT)

1. Fundamentals of Management Essential Concepts and Application, Stephen P Robbins,

Prentice Hall  (ISBN 013- 148- 736- 1)

HK $262.80  (原HK$292.00)

Marketing Management (MKG)

1. Principles of Marketing An Asian Perpective, Philip Kolter, Prentice Hall

(ISBN 013-123-439-0)

HK$243 (原HK$270.00)

Business Putoghua (PTH)

1. 商貿普通話,下冊,香港理工大學中國語文教學中心,中華書局

(ISBN 962-8885-57-X)

...  今日呀...有個miss  同我地講左啦...

咁我地全班都係被迫...買左普通話果本呀

唉*~....76蚊啦...

之後去左人地公司等人呀..

都唔知等到我幾辛苦呀...都冇咩點既...

係唔知點解佢要咁姐..唔知呢!?

都幾開心呀...我諗12個人既世界都幾好掛。

食糖水先...哈哈=]

我諗1定好好味架姐...=]

哈哈...我真係好開心呀..可以見到好多我平時好少見到既野..

行左好多我未行過既路呀

仲要...今日明哥打比我...佢問我點解之前星期3,4唔返..

作個藉口比人就算啦...  同佢講屋企有急事

佢都冇話我D咩呀...都係話下次唔好啦

下次如果再係咁就真係88啦...講真果句呀

88左...又係唔係會對我同對佢都好D呢!?

我唔知...我知既係我星期1..放假...

逢星期3放假...YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA

哈哈哈哈哈哈哈=]=]=]=]=]=]=]=]=]

唔知聽日既....野...聽日先算啦

返工TIM><"唔緊要啦