*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 40
累積人氣: 5523
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 8 日  星期六   晴天


第1次... 愉快 分類: 未分類

 好多野...都有第1次...

第1次既返工...第1次既拍拖...第1次喊

第1次既唔開心...第1次既開心...第1次做咁多野,  做左好多我都唔知係唔係岩既野。

係唔係人生好多既第1次...  都係有開心...有唔開心...有咩野都可以, 1次過嗎!?

係唔係人生既野...都係要自己去經歷,  要自己去體驗^^

可能都係自己既問題,  自己既野...係唔係應該自己去做...自己去試...自己去學

好多好多野都係...自己整...好唔好呢!?  都冇話好唔好既... 係應唔應該!!

開心既事...就去做嗎!?   後來又係唔係自己去承受...自己揹飛!!!haha~開心既野既事就去做啦

 


今日...都唔係..我想返既...

 

好多野都唔係自己想做既...  返工...又係唔係好呢!?

我真係唔想再返工...返工受氣...仲有好多唔想面對既野...

開心既... 冇咩哦...

最開心既係...可以有錢...$又係唔係真係值得好多人既目標~

係唔係可以做到好既野就係好事~

今日收左好耐錢...做既事...都唔係自己想做既...咁又係唔係好..

唔好唔好唔好  1d都唔好開心...對我好既人...我都會心領...心領過後...又係剩低d咩呢!?

係唔係做既野...冇謂><  我唔想...我真係唔想咁呀

我想做d有意義既野...有冇意義呢!!  返工.. 搵錢^^ =]

有錢就可以去買我想買既野..做我想做既事...

你地會恨1個...成日都呃自已既人嗎

自己又係呃緊人地...人地又會唔會同我1樣呢!?

返左咁多日工...都係冇咩特別...都係想特別賺錢...

好想要..好想要好想要好想要好想要好想要好想要好想要好想好想好想............................

好想要買到我想買既野....11月1號我係公司請左假啦..冇計啦

我想要既野...係11月1號之前應該要有...=]  哈哈

我真係要開心..琴又係唔係真係要賣左佢...真係好唔捨得.><"><"

好唔捨得...唔捨得又有用呢...喊完又有用嗎!?  開心嗎!?

點解人有...悲歡離合...事與願違...

點解人有咁多既離開...人既離開又會唔會係第2個角度睇  會係開心呢!!