好多野...都有第1次...
第1次既返工...第1次既拍拖...第1次喊
第1次既唔開心...第1次既開心...第1次做咁多野, 做左好多我都唔知係唔係岩既野。
係唔係人生好多既第1次... 都係有開心...有唔開心...有咩野都可以, 1次過嗎!?
係唔係人生既野...都係要自己去經歷, 要自己去體驗^^
可能都係自己既問題, 自己既野...係唔係應該自己去做...自己去試...自己去學
好多好多野都係...自己整...好唔好呢!? 都冇話好唔好既... 係應唔應該!!
開心既事...就去做嗎!? 後來又係唔係自己去承受...自己揹飛!!!haha~開心既野既事就去做啦
今日...都唔係..我想返既...
好多野都唔係自己想做既... 返工...又係唔係好呢!?
我真係唔想再返工...返工受氣...仲有好多唔想面對既野...
開心既... 冇咩哦...
最開心既係...可以有錢...$又係唔係真係值得好多人既目標~
係唔係可以做到好既野就係好事~
今日收左好耐錢...做既事...都唔係自己想做既...咁又係唔係好..
唔好唔好唔好 1d都唔好開心...對我好既人...我都會心領...心領過後...又係剩低d咩呢!?
係唔係做既野...冇謂>< 我唔想...我真係唔想咁呀
我想做d有意義既野...有冇意義呢!! 返工.. 搵錢^^ =]
有錢就可以去買我想買既野..做我想做既事...
你地會恨1個...成日都呃自已既人嗎
自己又係呃緊人地...人地又會唔會同我1樣呢!?
返左咁多日工...都係冇咩特別...都係想特別賺錢...
好想要..好想要好想要好想要好想要好想要好想要好想要好想好想好想............................
好想要買到我想買既野....11月1號我係公司請左假啦..冇計啦
我想要既野...係11月1號之前應該要有...=] 哈哈
我真係要開心..琴又係唔係真係要賣左佢...真係好唔捨得.><"><"
好唔捨得...唔捨得又有用呢...喊完又有用嗎!? 開心嗎!?
點解人有...悲歡離合...事與願違...
點解人有咁多既離開...人既離開又會唔會係第2個角度睇 會係開心呢!!
|