今日...1如以往咁返學
上左3個中..唔知點解呢3個中..
比起返工黍計...差好遠, 好難過...
每分中...每1秒都過得好慢..
如果可以既話, 我令願可以返工啦。
起碼冇過得咁辛苦...希望時間可以過得快d
但係...咁既話...讀書就會次次都好似去死刑咁啦
倒不如殺死我啦><"
今日上既堂叫...Financial Management
點解corporate...=company
我真係唔知啦..點解有易d果個唔用, 用難d果個哦!?
之後...咩係現金流 咩係風險..!? 我真係比佢搞到我頭都大埋啦
buy low, sell high。 真係咁簡單
之後...又話咩...唔登記唔=唔駛交稅
咁姐係點呀..真係唔明哦
有句野...我好同意
合約唔=1張紙...正如拍拖咁
口頭承諾都可以..
同埋有d問題係唔可以問到最後..冇最後既答案
Silence is not an acceptance 唔出聲唔=SAY yes
咁好辛苦咁上完晒3堂..之後去左觀塘...都冇咩點既
去搵咖喱姐呀...佢係唔係同何俊文哥好返呢!?
如果係..咁都唔錯呀...我都希望佢地有好結果
...想問...點解中意1個人...同被人中意...個感覺都係差唔多咁既
係唔係...感覺都係唔可靠 咁咩先係可靠呢!?
咩人可以信得過...咩人唔可以呢!?
今日比人call左去返工, 都冇咩點既..!?
點解唔早少少呢!? 但係都ok既
都係去左返工呀...遲左少少...到6點半先到...
咁返到10點就走得人啦...都冇咩點既
係好肚餓下姐...都未食dinner呀
咁同埋阿賴去左食米線呀..真係好想好想食呀
今日好攰....之後就訓左lu~
聽日又要返學啦...真= ="
有時候決定左既野就要去做...
有時候決定左既野係返唔到轉頭
有時候決定左既野...自己都唔知係岩定錯
我可以話...決定好難...好難分對錯...好難分真假
有時候做錯左決定都唔係壤事...但係用咩心情去面對係重點
可以既話都係考慮清楚先好去做...^^
聽日就係中秋啦...相傳中秋都係有人月2團圓既meaning
希望有情人總眷屬...中秋都落雨既話..咁就真係冇野玩lu
今日仲食左冰皮月餅呀...粉紅色...我至愛呀^^
|