*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 8
累積人氣: 5770
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 24 日  星期一   雨天


理下我好嗎!? 不安 分類: 未分類

今日...1如以往咁返學

上左3個中..唔知點解呢3個中..

比起返工黍計...差好遠,  好難過...

每分中...每1秒都過得好慢..

如果可以既話,  我令願可以返工啦。

起碼冇過得咁辛苦...希望時間可以過得快d

但係...咁既話...讀書就會次次都好似去死刑咁啦

倒不如殺死我啦><"

今日上既堂叫...Financial Management

點解corporate...=company

我真係唔知啦..點解有易d果個唔用, 用難d果個哦!?

之後...咩係現金流  咩係風險..!?  我真係比佢搞到我頭都大埋啦

buy low,   sell high。  真係咁簡單

之後...又話咩...唔登記唔=唔駛交稅

咁姐係點呀..真係唔明哦

有句野...我好同意

合約唔=1張紙...正如拍拖咁

口頭承諾都可以..

同埋有d問題係唔可以問到最後..冇最後既答案

Silence is not an acceptance  唔出聲唔=SAY yes

咁好辛苦咁上完晒3堂..之後去左觀塘...都冇咩點既

去搵咖喱姐呀...佢係唔係同何俊文哥好返呢!?

如果係..咁都唔錯呀...我都希望佢地有好結果

...想問...點解中意1個人...同被人中意...個感覺都係差唔多咁既

係唔係...感覺都係唔可靠  咁咩先係可靠呢!?

咩人可以信得過...咩人唔可以呢!?

今日比人call左去返工, 都冇咩點既..!?

點解唔早少少呢!?  但係都ok既

都係去左返工呀...遲左少少...到6點半先到...

咁返到10點就走得人啦...都冇咩點既

係好肚餓下姐...都未食dinner呀

咁同埋阿賴去左食米線呀..真係好想好想食呀

今日好攰....之後就訓左lu~

聽日又要返學啦...真= ="

有時候決定左既野就要去做...

有時候決定左既野係返唔到轉頭

有時候決定左既野...自己都唔知係岩定錯

我可以話...決定好難...好難分對錯...好難分真假

有時候做錯左決定都唔係壤事...但係用咩心情去面對係重點

可以既話都係考慮清楚先好去做...^^

聽日就係中秋啦...相傳中秋都係有人月2團圓既meaning

希望有情人總眷屬...中秋都落雨既話..咁就真係冇野玩lu

今日仲食左冰皮月餅呀...粉紅色...我至愛呀^^