今日...係9月25 又係1年1度既中秋節
農曆8月15...天氣唔錯呀
仲諗住今年既中秋都係, 係落雨天\finish/
但係出乎我意料之外...唔知係唔係呢!?
唔知呀...都冇咩呀...最最最開心..係可以係4點9就放左學啦
今日...返學...上普通話 我開始中意呢科啦
點解!? 我都唔知呀!? 可能真係因為個miss教到我野掛
係就係好悶...但係要習慣下啦, 唔可以成日都係咁掛住訓
比左錢架...同埋真係升唔到...冇人會可憐你
. .
a o e i u u
呀 喔 屙 衣 烏 於 有調讀調, 冇調做型 (口型)
同英文響音...1樣呀..係多左D咁啦
多左個小甜甜...
第1聲 ─ 直行, 平 So →今日星期一
第2聲 / 上山, 提高 ms →
第3聲 V 下海, 沉底 rd →君要臣死, 臣可能不死
第4聲 \ 急降, 直落 sd →跳樓
哈哈....好得意既普通話呀
之後今日阿ling唔舒服...冇啦啦唔係度...又唔通知我地呵
真係有d擔心佢...好彩冇事姐...如果有事...我諗大家都有責任呀
哈哈=] 早左放...見到阿翊lu~ 佢等我放學嗎!? 哈哈=]
都冇咩點呀..今日去左個都唔知幾耐都冇去過既商場...
係荷里活廣場呀...去左挾公仔..唔知點解都明知好大機會, 夾唔到。
都係要去, 真係好似個廣告咁講...倒完又倒, 倒完又倒, 倒完又倒, 倒錢落海...
哈哈=] 好想去跑步tim
但係...都係冇去到..之後今日中秋..去左荷里活廣場買左成200蚊到野呀
都冇咩點既...都係因為我想買姐...今日我又痴左啦
之後返左屋企lu

好得意呢...我就係為左想見佢咋><"
係我表哥同表嫂既女...呀 叫彤彤 卓彤呀
好得意* 我都有抱過佢呀

佢對住我咬手指呀...我冇整喊佢架...佢岩岩食飽飽
好乖喔

係唔係好似樣呢!? 2姊妹咁樣呀~haha=]
之後出去lu~ 去左清水灣...都玩得好開心呀
但係...有d我都唔想見到既人...
似唔似燈籠呀
好中意呢個咁既波波呀 玩左成日啦
咁就玩左1日啦...6點幾就閃人LU~
之後1返到屋企就zZzZzZz lu~
飛左好似半個中頭到van...8蚊到樓下...正呀

哈哈..冇聊嗎!? 玩得好開心呀
咁之後好令既沙灘..我都係第1次到沙灘咋

好令呀呵~

好多垃圾呀...仲訓左1陣啦..唔係我
係其他人呀...
煲蠟...又有...煙花呀...又有...仲有好多螢光棒tim呀
真係好開心..咁又1日lu~ 聽日又要返工
|