*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 16
累積人氣: 5499
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 9 月 25 日  星期二   晴天


中秋節快樂... 驚訝 分類: 未分類

今日...係9月25  又係1年1度既中秋節

農曆8月15...天氣唔錯呀

仲諗住今年既中秋都係,  係落雨天\finish/

但係出乎我意料之外...唔知係唔係呢!?

唔知呀...都冇咩呀...最最最開心..係可以係4點9就放左學啦

今日...返學...上普通話  我開始中意呢科啦

點解!?  我都唔知呀!?  可能真係因為個miss教到我野掛

係就係好悶...但係要習慣下啦, 唔可以成日都係咁掛住訓

比左錢架...同埋真係升唔到...冇人會可憐你

                        . .
 a  o   e   i    u   u

呀  喔  屙  衣  烏  於  有調讀調, 冇調做型 (口型)

同英文響音...1樣呀..係多左D咁啦

多左個小甜甜...

第1聲  ─  直行, 平     So  →今日星期一

第2聲   /   上山, 提高  ms  →

第3聲   V   下海, 沉底  rd   →君要臣死, 臣可能不死

第4聲   \    急降, 直落  sd   →跳樓

哈哈....好得意既普通話呀

之後今日阿ling唔舒服...冇啦啦唔係度...又唔通知我地呵

真係有d擔心佢...好彩冇事姐...如果有事...我諗大家都有責任呀

哈哈=]  早左放...見到阿翊lu~  佢等我放學嗎!?  哈哈=]

都冇咩點呀..今日去左個都唔知幾耐都冇去過既商場...

係荷里活廣場呀...去左挾公仔..唔知點解都明知好大機會, 夾唔到。

都係要去,  真係好似個廣告咁講...倒完又倒,  倒完又倒,  倒完又倒,  倒錢落海...

哈哈=]  好想去跑步tim

但係...都係冇去到..之後今日中秋..去左荷里活廣場買左成200蚊到野呀

都冇咩點既...都係因為我想買姐...今日我又痴左啦

之後返左屋企lu

好得意呢...我就係為左想見佢咋><"

係我表哥同表嫂既女...呀  叫彤彤  卓彤呀

好得意*  我都有抱過佢呀

佢對住我咬手指呀...我冇整喊佢架...佢岩岩食飽飽

好乖喔

係唔係好似樣呢!?  2姊妹咁樣呀~haha=]

之後出去lu~  去左清水灣...都玩得好開心呀

但係...有d我都唔想見到既人...

  似唔似燈籠呀

好中意呢個咁既波波呀  玩左成日啦

咁就玩左1日啦...6點幾就閃人LU~

之後1返到屋企就zZzZzZz lu~

飛左好似半個中頭到van...8蚊到樓下...正呀

哈哈..冇聊嗎!?  玩得好開心呀

咁之後好令既沙灘..我都係第1次到沙灘咋

好令呀呵~

好多垃圾呀...仲訓左1陣啦..唔係我

係其他人呀...

煲蠟...又有...煙花呀...又有...仲有好多螢光棒tim呀

真係好開心..咁又1日lu~  聽日又要返工