返到西9...第1時間係買野食
食完啦^^"好開心 但係..我唔開心 因為
今日朝頭早 得我同埋3 bee呀 好= = 呀
咁係唔係得我地2個 平時有好多個架...點解!?
咁都冇咩呀...數字 about $$既數都係唔敏感的我
數錯$ tim 都冇咩點既... 之後見到 之前我係第1日放工見到既果個女仔
佢遲到...不過都冇咩點呀 佢都好勁呀...佢做野又快呀
最緊要...係.... 我今日同佢1齊食飯呀 佢都係1路讀書 1路做野呀
同埋佢有1個好鍚佢既男朋友呀... 咁都唔錯呀 都2年...
2年又係唔係真係咁多呢!? 好耐咩!? 唔見得
不過我都唔知自己有幾耐啦 同佢有年幾掛.... 斷斷續續咁啦
今日放左工 7點幾...聽日本來係返晏
點解!? 聽日又要返早呀.... 唔想返早tim 不過可以係放左工之後多d時間玩呀
都冇話咩開唔開心...^^" 有工返我都好開心啦
... 係唔係 人都會隨著人地既心情 而改變..!?
... 係唔係 我既心情唔再屬於我自己
... 係唔係 我冇辦法去做好人地既依靠
... 係唔係 我做唔到十卜我朋友既人
... 係唔係 我冇能力去安慰我既朋友
... 係唔係 自己都唔肯定自己既提議可唔可以幫到你地
今日既我...又1次聽到唔想聽既野
點解!? 我身邊既朋友都1個1個咁散
1開始係大佬...之後係我...之後...咖喱...今日知既係
阿him~ 我真係唔多明佢諗既野!?>< 點解我會唔明既!?
經過咁多次...係唔係每個人 每段路 都有唔同既結果 唔同既遭遇
係唔係冇分對/錯 係唔係冇分邊個對邊個唔住!?
請問:「有冇人係...認為1開始係錯 / 有冇人係...認為可以天長地久!?」
我既心...又係唔係真係咁諗!? 我認為我開始唔知我自己可以做到d咩啦
之前幾日咖喱同佢男朋友啲野.......... 我都幫唔到咖喱
真係好對唔住...喊到出黍都總好過喊唔出
但係...我當時見到你喊 我真係唔知我可以做d咩呀!?
我可以陪你1齊喊...但係又係唔係有用呢!?
有太多太多既唔知道, 唔清楚, 唔開心, 唔想咁。
咁點解會有人中意人...有人中意比人中意
...冇啦啦 聽到阿him打比我既時候 我都有d驚訝
佢同我講 佢地karen 分開左...,由男女朋友轉成朋友
佢仲問我:「知唔知道琛水埗有冇d房 可以租1-2日 又要平既 for boy」
我都唔知點答佢好啦...我會幫佢手問
但係 佢同我講佢係幫karen既男朋友... 咁佢又可以做到咁...
可以咁得咩!? 我唔知...比我就唔理佢地咁多啦
最緊要既係...幫佢手唔係問題呀 最大問題係...邊有可以幫到佢
又唔願意係人地屋企訓呀...真係好過分呀><"
可以既話 我唔想再見到佢 唔想再見到1個傷到我既人
我希望...我中意既人可以得到屬於佢既幸福。
我會內疚...我會唔開心...
阿him同我講 佢冇唔開心...佢開心...因為見到佢開心而開心
值得係值得既...但係得到既野又係d野呢!? 我唔知
我唔中意 我唔想...見到我身邊既人唔開心
佢...可以做到嗎!? 佢值得係咁做咩!?
佢係邊個呀 karen .... 唔係你唯1果個
你同我講 你既路係你自己簡既 我唔會左你 但係我唔會贊成/反對
我都係保持中立 可能我諗既野都係幼稚...都係我覺得係我既感覺
感覺有錯...更正左 咪ok囉
又唔需要計較 開心就可以
其實阿him 你有你自己既1套諗法 我知...我真係知你有
最驚既係...你唔識去面對 我真係好驚
我驚你做既野 太多/令到佢太多壓力...
對唔住 我承認我自己都做得唔好...我都有好多問題存在
最重要既係...你要識放鬆下 relax
我知道比1個人幸福 唔1定要擁有佢
可以係係背後支持...做到佢既支援 咁就可以啦
愛情都係咁難去理解!~ 我今日可以真係好攰 好辛苦
同埋將我2個朋友 既傷心事 混為1談。
我真係唔知我可以幫到你地嗎!? 我想! 我可以嗎!?
你地願意比我幫嗎!? 如果佢地真係唔開心1定要同我講
我真係好希望你地當我係你地朋友 朋友係唔會怕少既
幫唔幫到你地 我唔知...我知既係 你既需要人地既關心
可以搵我... 如果你地唔介意 我好樂意 ~
見到你地咁 我真係喊到出黍 你地喊唔到 我都可以....待你地喊呀
可以放開啦...就放啦!
如果可以比你地簡多次...你地會唔會簡冇開始過呀
點解要開心左...又離開...唔係好辛苦咩
但係都成為大家心裡面既回憶...我唔知回憶係唔係有【假】
我希望大家既回憶係唔會消聲匿跡....會留到下1輩子^^"
希望你地既人生都會同我1樣, 可以過得更精彩...因有著過﹝你...﹞←(真愛過既人)
當你地感到, 身處在孤苦伶仃 可以有過1段刻骨銘心既愛情
....可以有值得愛過既人 已經係好難得 我會明白喔...^^
雖然我真係, 都幾冇用, 但係 我都希望你地明白我...
阿him 你做左你決定既事 你就去做啦...前路冇論係有幾難行
你都唔會係你1個人孤伶伶1個.. 有好多人係你身邊...
說真的, 我同情你, karen 既決定我唔知佢係唔係1事之氣
我信你唔係...咁就可以啦^^
|