*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 38
累積人氣: 5521
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 8 月 30 日  星期四   陰天


見到你地咁...個心都唔好過><" 感動 分類: 未分類

返到西9...第1時間係買野食

食完啦^^"好開心  但係..我唔開心  因為

今日朝頭早  得我同埋3 bee呀  好= = 呀

咁係唔係得我地2個  平時有好多個架...點解!?

咁都冇咩呀...數字  about $$既數都係唔敏感的我

數錯$ tim  都冇咩點既...  之後見到  之前我係第1日放工見到既果個女仔

佢遲到...不過都冇咩點呀  佢都好勁呀...佢做野又快呀

最緊要...係.... 我今日同佢1齊食飯呀  佢都係1路讀書  1路做野呀

同埋佢有1個好鍚佢既男朋友呀... 咁都唔錯呀  都2年...

2年又係唔係真係咁多呢!?  好耐咩!?  唔見得

不過我都唔知自己有幾耐啦  同佢有年幾掛....  斷斷續續咁啦

 


 

今日放左工  7點幾...聽日本來係返晏

點解!?  聽日又要返早呀....  唔想返早tim  不過可以係放左工之後多d時間玩呀

都冇話咩開唔開心...^^"  有工返我都好開心啦

...  係唔係  人都會隨著人地既心情  而改變..!?

...  係唔係  我既心情唔再屬於我自己

...  係唔係  我冇辦法去做好人地既依靠

...  係唔係  我做唔到十卜我朋友既人

...  係唔係  我冇能力去安慰我既朋友

...  係唔係  自己都唔肯定自己既提議可唔可以幫到你地

今日既我...又1次聽到唔想聽既野

點解!?  我身邊既朋友都1個1個咁散

1開始係大佬...之後係我...之後...咖喱...今日知既係

阿him~  我真係唔多明佢諗既野!?><  點解我會唔明既!?

經過咁多次...係唔係每個人  每段路  都有唔同既結果  唔同既遭遇

係唔係冇分對/錯  係唔係冇分邊個對邊個唔住!?

請問:「有冇人係...認為1開始係錯 / 有冇人係...認為可以天長地久!?」

我既心...又係唔係真係咁諗!?  我認為我開始唔知我自己可以做到d咩啦

之前幾日咖喱同佢男朋友啲野..........  我都幫唔到咖喱

真係好對唔住...喊到出黍都總好過喊唔出

但係...我當時見到你喊  我真係唔知我可以做d咩呀!?

我可以陪你1齊喊...但係又係唔係有用呢!?

有太多太多既唔知道,  唔清楚,  唔開心,  唔想咁。

咁點解會有人中意人...有人中意比人中意

...冇啦啦  聽到阿him打比我既時候  我都有d驚訝

佢同我講  佢地karen 分開左...,由男女朋友轉成朋友

佢仲問我:「知唔知道琛水埗有冇d房  可以租1-2日  又要平既  for boy」

我都唔知點答佢好啦...我會幫佢手問

但係  佢同我講佢係幫karen既男朋友...  咁佢又可以做到咁...

可以咁得咩!?  我唔知...比我就唔理佢地咁多啦

最緊要既係...幫佢手唔係問題呀  最大問題係...邊有可以幫到佢

又唔願意係人地屋企訓呀...真係好過分呀><"

可以既話  我唔想再見到佢  唔想再見到1個傷到我既人

我希望...我中意既人可以得到屬於佢既幸福。

我會內疚...我會唔開心...

阿him同我講  佢冇唔開心...佢開心...因為見到佢開心而開心

值得係值得既...但係得到既野又係d野呢!?  我唔知

我唔中意  我唔想...見到我身邊既人唔開心

佢...可以做到嗎!?  佢值得係咁做咩!?

佢係邊個呀  karen ....  唔係你唯1果個

你同我講  你既路係你自己簡既  我唔會左你  但係我唔會贊成/反對

我都係保持中立    可能我諗既野都係幼稚...都係我覺得係我既感覺

感覺有錯...更正左  咪ok囉

又唔需要計較  開心就可以

其實阿him  你有你自己既1套諗法  我知...我真係知你有

最驚既係...你唔識去面對  我真係好驚

我驚你做既野  太多/令到佢太多壓力...

對唔住  我承認我自己都做得唔好...我都有好多問題存在

最重要既係...你要識放鬆下 relax

 

我知道比1個人幸福  唔1定要擁有佢

可以係係背後支持...做到佢既支援  咁就可以啦

愛情都係咁難去理解!~  我今日可以真係好攰  好辛苦

同埋將我2個朋友  既傷心事  混為1談。

我真係唔知我可以幫到你地嗎!?  我想!  我可以嗎!?

你地願意比我幫嗎!?  如果佢地真係唔開心1定要同我講

我真係好希望你地當我係你地朋友  朋友係唔會怕少既

幫唔幫到你地  我唔知...我知既係  你既需要人地既關心

可以搵我...  如果你地唔介意  我好樂意  ~

見到你地咁  我真係喊到出黍  你地喊唔到  我都可以....待你地喊呀

可以放開啦...就放啦!

 

如果可以比你地簡多次...你地會唔會簡冇開始過呀

點解要開心左...又離開...唔係好辛苦咩

但係都成為大家心裡面既回憶...我唔知回憶係唔係有【假】

我希望大家既回憶係唔會消聲匿跡....會留到下1輩子^^"

希望你地既人生都會同我1樣, 可以過得更精彩...因有著過﹝你...﹞←(真愛過既人)

當你地感到,  身處在孤苦伶仃  可以有過1段刻骨銘心既愛情

....可以有值得愛過既人  已經係好難得  我會明白喔...^^

雖然我真係,  都幾冇用,  但係  我都希望你地明白我...

阿him  你做左你決定既事  你就去做啦...前路冇論係有幾難行

你都唔會係你1個人孤伶伶1個..  有好多人係你身邊...

說真的,  我同情你,  karen 既決定我唔知佢係唔係1事之氣

我信你唔係...咁就可以啦^^