係唔係講得出黍既就唔係秘密呀!?
秘密又可唔可以有第2個人知呀!?
你講得比第2個人知...咁你唔會驚第2個人出賣你or
佢又講左比佢信任既人知...咁都係秘密呀
係1個秘密...慢慢變成人與人之間既話題
點知...又會想講比人知!?@_@
都係人太蠢啦>< 1個秘密收埋係自己1個人既心入面既好辛苦既事
但係...明知講左比人地聽...終有1日秘密會有意冇意地公開
咁^^人就係咁架啦...對嗎!?
有冇聽過....1個故事呀...人最大既敵人係自己最親既朋友
最難敵過佢地對你既關心...對你既問候~
人都係咁既...今日起身之後
明明約左人去食lunch...點知有件不幸既野發生左
係我個fd既mama身上...心情唔好就1定架啦
但係...可以咁冷靜 我諗比著係我...我可以喊到收唔到聲lu
係唔係我既懦弱...我既唔堅定
我會怕...我既屋企人...我既朋友受到傷害 做左受害者
我個心會痛...痛過自己做左受害者 我個人會動也不動 太過突然啦
人總係唔相信事實...做好多野黍減低自己既痛楚
人都係咁既...咩都怨天尤人 怨聲載道 咁又有咩用哦
好心...啦...如果個個人都係公平既...咁就呃你既
但係...個天總會比個機會你去試...
個天會比你1個生命... 比你去怨...
今日我返工...可以見到佢地都對我好好
佢地個個都好似睇落去 冇咩野...事實上
可能佢地都唔太中意我... 可能啦
我冇咩野 可以同到佢地講...都係多做事...少說話比較好
我都未知佢地係咩人...會唔會炒我 我都唔知
可以...係星期日去踢單車...我真係好開心
但係...睇到我唔想見到既人...佢哦!>< 我去唔去好呢!?
大佬佢都會去...但係我地去又駛唔駛錢錢呢!?
可唔可以開開心心咁同佢地玩呢!?
得意既細路仔都係得人中意 咁唔得意果d呢!?
等我黍啦 我唔可以咁偏心既..
^^ haha 過好我既每1日 斤斤計較係冇用既
又唔可以改變到d咩! 係咪~
請記住:「你個傻女, 問你你就講, 如果其他人問你你點先醉, 你死都唔好答呀」
|