*傻 傻 的 小 女 孩 "=]傻 傻 般 的 戀 愛 〞_◆"]\\
|[■□ 介 手 介 咁 深 等 於 我 愛 你 有 幾 深..." ★'ζ|/
,,*★不要讓我流下﹏眼淚!!..*   
○。°×如果朋友說了一些令你生氣的話°﹏.`◆;╰"` 請不要怪他.*「°!||因為他是為你好°°|*  
kakaeleven
暱稱: 唔係★×[]細路女×\/
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
相隔8年~ 再打返日記
對吾住...
可以做得更好..
有感而發
*警察查牌~
文章分類
全部 (546)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 546
留言總數: 79
今日人氣: 2
累積人氣: 5485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 13 日  星期六   雨天


10月全城哈囉喂 不安 分類: 未分類

ya

今日都係要返工, 仲要遲左走呀。

 但係可以去到海洋公園

冇啦啦...又會今日去既。

原因過程都好複雜, 仲知有得去  好開心。

仲好多人tim

當我地入到海洋公園附近呀, 真係好多人呀。

仲有好多頭飾﹏TIM  都幾得意呀

又蜘蛛...又南瓜, 又女巫。

都幾得意呀^^  如果係我既話, 我都係做1個普通人好過啦

哈哈=]

入到去..有分綠色同橙色既手帶* 係普通同至尊既分別

我地係綠色呀... 係普通咋

之後行左1條不歸路

可憐係我地第1個玩既死刑浩劫....都幾得人驚架

但係我就知道左至尊同普通既分別係差好遠呀

最最最= = 係我自己都-口-左...我地係出黍果陣

我見到個人呀, 係度整下整下隻手呀! 我真係好驚呀

點知係工作人員黍架, 真係對唔住呀。>﹏<

可惜呀, 個天1直都落雨呀

都幾耐既...都`好= = 呀

不過都係開心既...之後就去左買麥當當

去左買big mac, 真係好好味咁喔^^yamme

都唔知係唔係因為太肚餓既關係啦。

哈哈=]  之後去左玩奪命「嚇」輪。

最後係dementia..

哈哈=]都幾得人驚呀

仲有冇頭鬼tim呀

仲有南瓜人啦..同埋女巫呀

仲係好得意tim架

仲有有賣手指呀

仲有好白痴咁...去買左把摭

都冇用過。

仲有去左  去左醫生果個

都係咁啦

唔知有冇人係普通飛又玩得晒呀

最最最唔開心呀...我地係就黍走果陣﹏

我地後面既人都唔知幾煩呀  又嘈呀

最最最唔開心既係... 佢地1定唔係香港人...

仲係有工人果d咁上下啦

好唔中意呀

好唔知點呀...係咁撞黍我度呀

好憎佢呀。

之後都冇咩點啦

都幾好呀...幾開心咁同d鬼影下相

仲有...做左好多白痴野呀

之後搭車車走啦。 仲去左食野tim呀

好肚餓啦>< 之後就訓lu~

聽日仲要返工呀