ya
今日都係要返工, 仲要遲左走呀。
但係可以去到海洋公園
冇啦啦...又會今日去既。
原因過程都好複雜, 仲知有得去 好開心。
仲好多人tim
當我地入到海洋公園附近呀, 真係好多人呀。
仲有好多頭飾﹏TIM 都幾得意呀
又蜘蛛...又南瓜, 又女巫。
都幾得意呀^^ 如果係我既話, 我都係做1個普通人好過啦
哈哈=]
入到去..有分綠色同橙色既手帶* 係普通同至尊既分別
我地係綠色呀... 係普通咋
之後行左1條不歸路
可憐係我地第1個玩既死刑浩劫....都幾得人驚架
但係我就知道左至尊同普通既分別係差好遠呀
最最最= = 係我自己都-口-左...我地係出黍果陣
我見到個人呀, 係度整下整下隻手呀! 我真係好驚呀
點知係工作人員黍架, 真係對唔住呀。>﹏<
可惜呀, 個天1直都落雨呀
都幾耐既...都`好= = 呀
不過都係開心既...之後就去左買麥當當
去左買big mac, 真係好好味咁喔^^yamme
都唔知係唔係因為太肚餓既關係啦。
哈哈=] 之後去左玩奪命「嚇」輪。
最後係dementia..
哈哈=]都幾得人驚呀
仲有冇頭鬼tim呀
仲有南瓜人啦..同埋女巫呀
仲係好得意tim架
仲有有賣手指呀
仲有好白痴咁...去買左把摭
都冇用過。
仲有去左 去左醫生果個
都係咁啦
唔知有冇人係普通飛又玩得晒呀
最最最唔開心呀...我地係就黍走果陣﹏
我地後面既人都唔知幾煩呀 又嘈呀
最最最唔開心既係... 佢地1定唔係香港人...
仲係有工人果d咁上下啦
好唔中意呀
好唔知點呀...係咁撞黍我度呀
好憎佢呀。
之後都冇咩點啦
都幾好呀...幾開心咁同d鬼影下相
仲有...做左好多白痴野呀
之後搭車車走啦。 仲去左食野tim呀
好肚餓啦>< 之後就訓lu~
聽日仲要返工呀
|